Когато запаля колата и е загряла оборотите стоят на 850, двигателят работи твърдо и мудно. Но след няколко секунди, или минути се включва нещо, което ги вдига на 900 ( където и трябва да са ) и работата на мотора се променя коренно. Същото се случва и когато е студена - застават на 950 и когато се задейства това "нещо" и се вдигат на 1000 докато загрее и после падат на 900. Проблемът е там, че това понякога не сработва въобще или го чакам по 10-15 минути, за да започне двигателят да работи като хората. Прилагам и видео да видите точно за какво ви говоря. Гледайте внимателно как рязко се стабилизират оборотите.http://video.data.bg/298/Лични/87716/30102009009П.П. Ще трябва да копирате целия линк в нов прозорец.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се случва всъщност?
Collapse
X
-
Какво се случва всъщност?
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!Етикети: –
-
При толкова специалисти и никой да не знае? Yellow_Flash_Colorz_PDT_37www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
maskarata написа:ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н.
Коментар
-
ogi28b написа:maskarata написа:ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:Mного се задълбочаваш, 50 оборота нагоре надолу няма проблем. Аз си мисля че 850 са нормалните обороти.Проблемът, ако може да се нарече проблем, може да идва от какво ли не - ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н. Карай си колата и да не ти пука.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Турбината как ти е ? Защото ако тя работи неравномерно.. ще ти мени и оборотите на двигателя!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
дам,погледни си турбината.апък дедазнам,алфата ми има някъв режим при палене на студено да ти ограничава мощността и колкото и да я натискаш не можеш да извлечеш максималното докато не загрее.Незнам дали при ваще фиати има такива работи и ако има да неби нещо компа да бърка работите или някой датчик !?
Коментар
-
Турбото е наред, алфата ти е бензин - при тях има такива изгъзици, при мен не. Пак питам гледахте ли клипа, защото оборотите не ми "играят/менят/лавират"??? Гледай те го поне, за да разберете какво питам точно.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Турбото няма никакво значение в момента. При мен го прави същото. До колкото съм забелязал при всички тд100 е така. Заработва нещо и колата работи твърдо и с една идея по-ниски обороти. След това се оправя. Според мен това е или от авансатора или от подгрева на свещите, който продължава определено време и след като запали колата....Няма как да го докажа, а и не съм сигурен. Мисля, че колегата specialista най-точно може да каже какво точно се задейства, че да се получава така.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
и при мен, с ТД75 го има това...реших да видя аз какво ми причинява тая суматоха :D вдигнах капака и накарах бащата да я запали. При мен се получава от свещите - като запали, релето изключва след малко време, и се оправя - заработва по-гладко и на една идея по-високи празни обороти (около 850-900) Според мен, свещите имат немалка консумация и се товари генератора, оттам и двигателя се товари. Направих и друг тест - баса до дупка и поддържам 1200-300 оборота. Като удари и оборотите падат малко, и падането се получава само при удар на баса. И си направих извода - от консумацията на свещите е, защото, когато е студена, те работят доста по-дълго, отколкото при топъл мотор. Като е загряла пак го има, но за 2-3 сек. , когато пак се чува релето на свещите и се нормализира работата на празен ход. Това е според мен, и не претендирам да е вярно, просто при мен е така'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
Steffcho написа:и при мен, с ТД75 го има това...реших да видя аз какво ми причинява тая суматоха :D вдигнах капака и накарах бащата да я запали. При мен се получава от свещите - като запали, релето изключва след малко време, и се оправя - заработва по-гладко и на една идея по-високи празни обороти (около 850-900) Според мен, свещите имат немалка консумация и се товари генератора, оттам и двигателя се товари. Направих и друг тест - баса до дупка и поддържам 1200-300 оборота. Като удари и оборотите падат малко, и падането се получава само при удар на баса. И си направих извода - от консумацията на свещите е, защото, когато е студена, те работят доста по-дълго, отколкото при топъл мотор. Като е загряла пак го има, но за 2-3 сек. , когато пак се чува релето на свещите и се нормализира работата на празен ход. Това е според мен, и не претендирам да е вярно, просто при мен е такаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар