Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво се случва всъщност?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво се случва всъщност?

    Когато запаля колата и е загряла оборотите стоят на 850, двигателят работи твърдо и мудно. Но след няколко секунди, или минути се включва нещо, което ги вдига на 900 ( където и трябва да са ) и работата на мотора се променя коренно. Същото се случва и когато е студена - застават на 950 и когато се задейства това "нещо" и се вдигат на 1000 докато загрее и после падат на 900. Проблемът е там, че това понякога не сработва въобще или го чакам по 10-15 минути, за да започне двигателят да работи като хората. Прилагам и видео да видите точно за какво ви говоря. Гледайте внимателно как рязко се стабилизират оборотите.http://video.data.bg/298/Лични/87716/30102009009П.П. Ще трябва да копирате целия линк в нов прозорец.
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    #2
    При толкова специалисти и никой да не знае? Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      Mного се задълбочаваш, 50 оборота нагоре надолу няма проблем. Аз си мисля че 850 са нормалните обороти.Проблемът, ако може да се нарече проблем, може да идва от какво ли не - ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н. Карай си колата и да не ти пука.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        maskarata написа:
        ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н.
        Определено ще да е от това....Вероятно не знаеш, но вече знаеш, че колата на колегата е Браво с двигател 1.9 ТД 100. Което пък не се разбира нито от подписа , нито от профила, и вероятно за това си решил, че е едно и шес, или друг не-дизелов агрегат.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          maskarata написа:
          ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н.
          Определено ще да е от това....Вероятно не знаеш, но вече знаеш, че колата на колегата е Браво с двигател 1.9 ТД 100. Което пък не се разбира нито от подписа , нито от профила, и вероятно за това си решил, че е едно и шес, или друг не-дизелов агрегат.
          Правилно, мерси за уточнението. Аз от дизели хал-хабер си нямам.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            maskarata написа:
            Mного се задълбочаваш, 50 оборота нагоре надолу няма проблем. Аз си мисля че 850 са нормалните обороти.Проблемът, ако може да се нарече проблем, може да идва от какво ли не - ТПС, Стъпков мотор, датчик температура бла бла бла и т.н. Карай си колата и да не ти пука.
            Не си разбрал същността на въпроса. Не ми е проблем казването на 50 оборота, ами това, че колата работи коренно различно при двата режима преди да ги качи и след това. Качването на оборотите просто е видимото изменение и търся връзката именно с тях, защото не знам какво и как ги активира. Затова съм и сложил клип, поне гледахте ли го???
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #7
              Турбината как ти е ? Защото ако тя работи неравномерно.. ще ти мени и оборотите на двигателя!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                дам,погледни си турбината.апък дедазнам,алфата ми има някъв режим при палене на студено да ти ограничава мощността и колкото и да я натискаш не можеш да извлечеш максималното докато не загрее.Незнам дали при ваще фиати има такива работи и ако има да неби нещо компа да бърка работите или някой датчик !?

                Коментар


                  #9
                  Турбото е наред, алфата ти е бензин - при тях има такива изгъзици, при мен не. Пак питам гледахте ли клипа, защото оборотите не ми "играят/менят/лавират"??? Гледай те го поне, за да разберете какво питам точно.
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #10
                    Турбото няма никакво значение в момента. При мен го прави същото. До колкото съм забелязал при всички тд100 е така. Заработва нещо и колата работи твърдо и с една идея по-ниски обороти. След това се оправя. Според мен това е или от авансатора или от подгрева на свещите, който продължава определено време и след като запали колата....Няма как да го докажа, а и не съм сигурен. Мисля, че колегата specialista най-точно може да каже какво точно се задейства, че да се получава така.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      и при мен, с ТД75 го има това...реших да видя аз какво ми причинява тая суматоха :D вдигнах капака и накарах бащата да я запали. При мен се получава от свещите - като запали, релето изключва след малко време, и се оправя - заработва по-гладко и на една идея по-високи празни обороти (около 850-900) Според мен, свещите имат немалка консумация и се товари генератора, оттам и двигателя се товари. Направих и друг тест - баса до дупка и поддържам 1200-300 оборота. Като удари и оборотите падат малко, и падането се получава само при удар на баса. И си направих извода - от консумацията на свещите е, защото, когато е студена, те работят доста по-дълго, отколкото при топъл мотор. Като е загряла пак го има, но за 2-3 сек. , когато пак се чува релето на свещите и се нормализира работата на празен ход. Това е според мен, и не претендирам да е вярно, просто при мен е така
                      '99 FIAT Marea Weekend TD75

                      Коментар


                        #12
                        Steffcho написа:
                        и при мен, с ТД75 го има това...реших да видя аз какво ми причинява тая суматоха :D вдигнах капака и накарах бащата да я запали. При мен се получава от свещите - като запали, релето изключва след малко време, и се оправя - заработва по-гладко и на една идея по-високи празни обороти (около 850-900) Според мен, свещите имат немалка консумация и се товари генератора, оттам и двигателя се товари. Направих и друг тест - баса до дупка и поддържам 1200-300 оборота. Като удари и оборотите падат малко, и падането се получава само при удар на баса. И си направих извода - от консумацията на свещите е, защото, когато е студена, те работят доста по-дълго, отколкото при топъл мотор. Като е загряла пак го има, но за 2-3 сек. , когато пак се чува релето на свещите и се нормализира работата на празен ход. Това е според мен, и не претендирам да е вярно, просто при мен е така
                        Именнно....и аз за това си мислех.....и все пак при jtd-тата май това липсва
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          TD100 мисля беше мотора на колегата crush
                          '99 FIAT Marea Weekend TD75

                          Коментар

                          Working...
                          X