Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4jtd - размисли около резултати от Unidiag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    italcar написа:
    Не мисля, че имам поводи да сменям катализатора. Все пак колегата може да се обоснове защо е на това мнение.Някакви други размисли относно Унидиаг-а и конкретните резултати?
    При мен имаше подобен проблем- в началото лека загуба на мощност при високи обороти.После лека полека се засили,почна да минава в авариен режим и да се оправя като карам известно време без много газ.След това почна да пуши и спря да върви.На диагностиката при работа на празен ход показваше стойности на входящия въздух като при тебе и в началото диагностика реши да сменяме дебитомер.Сменихме го без ефект.После се усети че количеството отчетен въздух при пълна газ е много малко и изкормихме катализатора.Но аз все пак отидох когато вече се беше задънила яко.Сега колата върви и имам резервен дебитомер.Като я взех беше на 5 години и едва ли е била на 500 000км.Изрязахме прозорче отдолу на катализатора,извади питата и го завари пак.Лесно и за 20лв.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #17
      Мерси за мнението, колега! Ще го имам предвид, но се надявам да не се стига до там. Логично е катализатора да се е позадръстил със сажди, но в крайна сметка, не е редно да сменяме всичко наред което би могло да е причина. Хубаво е, че в твоя случай сте намерили виновника Аз не мисля, че стойностите ми на входящия въздух за зле, даже напротив. Явно е, че въпросния параметър "Air mass measured" е някаква калкулирана стойност за въздуха, който влиза в цилиндрите на всеки такт. Това, което все още не ми е напълно ясно е, какво друго, освен показанията от дебитомера, влизат в тази калкулация. Ако тези стойности са адекватни, определено не ми звучи логично да са причинени от задръстен катализатор ... но, знае ли човек.
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        #18
        Колеги, до какви стойности трябва да достига изходящото напрежение на МАП-а на място, ако всичко по турбото и въздуховодите е изрядно? Като че ли е логично да е 4.x V и да клони към 5. Така ли е?
        Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
        ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

        Коментар


          #19
          Я виж тук:
          Прикачени файлове
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Мерси, но това от Аутодата-та го гледах. Това е само замерване на съпротивление, за да видиш дали изобщо датчика е жив (според моето разбиране), а той е.
            Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
            ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

            Коментар

            Working...
            X