Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с браво тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    мерси много колега

    Коментар


      #17
      Опасявам се от това ,че работи равномерно дколкото виждам по обортомера ,но пуши бяло.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        При мен като протече яко колата пушеше и прекъсваше така. Отдолу се беше образувала локвичка с нафта. Преди това само сълзеше, но като протече сериозно нямаше оправия.След смяната му нямам такъв проблем. Така че действай.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          Koлегата specialista, ти даде точен отговор- Закъснение на запалването. Именно ако авансатора е повреден се получава закъснение, защото се блокирва налягането пред буталото на регулатора на изпреварване на впръскване в помпата. Дебре е да го смениш с оригинален, защото от него зависи и икономичноста в голяма степен.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            мерси колеги ще го сменя и ще пиша какво е станало

            Коментар


              #21
              колеги авансатора се ремонтирар и моя течеше яко, след ремонта съм минал окола 10000 км и е ок

              Коментар


                #22
                И аз моя съм го ремонтирал просто един О пръстен и се разглобява и се подменя .

                Коментар


                  #23
                  Ремонтира се, е меко казано. Защо ли? Ами авансатора управлява, по точно намалява ъгъла на впръскване, в частност от функция - ,,отчитане" на всички датчици. Точно долният му уплътнителен пръстен е от значение за уплътнението (при отваряне и зтваряне), регулиращ закъснение на връскване, зададено предварително от натяга на пружината на буталото - отговарящо за изместване на плунжера за изпреварване. Ако не ясно се изразих, то ще постна и схема на действието на тая функция на помпата. Но освен тоя пръстен се износва и буталцето на самия клапан и ако в следстиве от това износване започне частично да заяжда при хода си, то неправилно ще работи и целия двигател. Това вече няма как да се установи от следящата електроника и няма да се отчете грешка от системата, така че ще се постигне работа в неточно подаване на изпреварвне на впръскване и последващо прекъсване и неикономичност на двигателя. най добре е да не се предприема ремонт на тоя клапан, ами да се замени с редовен и оригинален такъв. Тоя клапан, при ТД100. управлява целия двигател и най малкото отклонение в работата му (бързодействие), ще доведе до неправилен момент на изпреврване на впръскване на двигателя!
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    Как се проверява дали работи коректно Ел.клапан авансатора? Когато двигателя работи и го изключиш от буксата трябва ли да има някакваразлика в работата му?

                    Коментар


                      #25
                      Ми логично е да има. Според мен пробваш палене без него и със него и виждаш има ли разлика. Макар че се съмнявам да е корекна проверката така.
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #26
                        колеги смених го тоя авансатор но пак има нещо което ме притеснява колата си върви перфектно обаче пак като е студенаизлиза синио бял пушек

                        Коментар


                          #27
                          А как е с разхода на масло?

                          Коментар


                            #28
                            Вите тук: flag-diesel.rivousel.com за този клапан. Аз си взех за Клиото от тях - дойде за няколко дни след плащане през пей пал на цена 49,05 британски лири, което идва към 110лв (с доставката). И при мен помппата е Лукас и клапаните са еднакви с вашите, но май има разлика или в дължината на кабелите или само в съединителя.

                            Коментар


                              #29
                              ами колегаа значи минал съм 5000км и маслото ми е по средата между мин и макс.

                              Коментар


                                #30
                                колега като караш и подадеш пална гас светва ли ти инжектора на таблото?

                                Коментар

                                Working...
                                X