Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat stilo 1.9 jtd гасне през 100 метра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Някой сетелисе да провери помпата в резервоара.Когато гасне дали работи?

    Коментар


      #62
      точно това мисля да направя утре.като видя как е ще пиша

      Коментар


        #63
        здравеите!днес свалих помпата в резевоара почистих я (имаше малко боклук,но не фатален според мен)пробвахме я работиси,но след като пак я монтирахме започна да гасне много често(преди това не беше гаснала 3-4 дни)започва да ме съмнява и тя,но не съм сигорен.

        Коментар


          #64
          колега нямах време да прочета цялата тема но и от последните редове стана ясно че не е решен проблема аз сьм се сбльсквал челно с тьпотията на италиянците и нищо вече не ме учудваето ти моите два проблема които изникнаха скоро преди 1 месец колата както си караш губи мищност и гасне за части от секундата и пак трьгва забелязвам го аз че като мина предз неравност от дясната страна тогава го прави и един ден както си карам и направо изгасна бях с един колега и викам я удари под жапката като я удари понеже нали сьм дал пьлна гас щеше да си чупи врата от нютони махам жабката и кво да вида тия идиоти са хващали захранване за музика от главното реле убаво ма идиота които я е свалял я е отрязьл и е пьлно с жици от проводника и понеже релето се управлява с маса а кабелите са вьрзани за плюс окьсяват и компа блокира свети дюзата и спира провери дали няма нещо хлабаво и при компютара провери дали всички букси имат закопчалки при работещ мотор нанеси няколко удьра около жабката и компера това е сигурен призньк че ако има нещо хлабаво ще осетиш прекьсване успех
          тунинговам си колите за удоволствие
          някои с турбо други с чип

          Коментар


            #65
            Всичко е много хубаво ама "компера" е в двг отсека, а жабката ....... ми...... за Стило иде реч
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              колега пробвай да смениш горивния филтър и и при мен се беше получило същото
              брава jtd 100 01.

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                Всичко е много хубаво ама "компера" е в двг отсека, а жабката ....... ми...... за Стило иде реч
                еи за това ти казвам че несьм прочел цялата тема
                тунинговам си колите за удоволствие
                някои с турбо други с чип

                Коментар


                  #68
                  kombito-tdi написа:
                  emzo написа:
                  Всичко е много хубаво ама "компера" е в двг отсека, а жабката ....... ми...... за Стило иде реч
                  еи за това ти казвам че несьм прочел цялата тема
                  ами айде прочетия и пак да си говорим,нети ли е позната тая история
                  BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                  E46 320D

                  Коментар


                    #69
                    Колеги при мен днес в сервиза дойде едно браво жтд на мой приятел(не съм диагностик ако не беше на приятел нямаше да го гледам) с подобен проблем, тъй като изчетох цялата тема за да реша спора между двама други колеги преди това, да когато е датчик запалване обороти няма на оборотомера а двигателя върти на скорост.

                    Коментар


                      #70
                      Стило 1.9 jtd 115 гасне и регистрира 1671 и0191

                      Така,да разкажа моята епопея със стилото.Първо около декември изгасна 2 пъти и не обърнах внимание,след това на 30/12/2013 изгасна и почна да гасне по-често.Свалих мап-а и го измих-оправи за 1 ден.И след това да госваля пак счупих пластмасова кутия събирател на излишната нафта,залепих го защото нямаше откъде да намеря.ок дотук.Пак изгасна,свалих регулатора и го михме 3 пъти на ултразвук на 80градуса докато се раздвижи.За около месец спря гасненето.Тази процедура я правих няколко пъти до началото на април.Омръзна ми да гасне когато си поиска и я захванах.Първо четох всички теми по въпроса във форума и започнах с помпата в резервоара.Имаше финни боклуци м/у цедката и помпата-измих ги,после промих цялата система до филтъра и от там излезе какво ли не,след това на филтъра отгоре пластмасата и от там излезе,след това чернатакутия на излишната нафта и от там излезе,след това сваляне на регулатора и подробно миене с wd 40 и контакт клеанер,По цедката имаше стружки,измих ги.Преди да го сложа на помпата пуснах на контакт и на части измих с около 3 литра нафта самата помпа,като излизаше през отвора на регулатора.В тази последната нафта На светлина се виждат отблясъци като на металик/значи стружки/.Сложих регулатора и след няколко подавания на контакт реших да запаля и ..воала.Колата работи по-тихо,по-равномерно и засега вече трети ден не е гаснала.Цялата операция ми струваше 15лв за нов филтър и доста обелени пръсти по процедурите.Говорих с приятел монтъор и ми каза че е време да се подготвям за нова или ремонт на помпата/зависи до къде е докарана/и ремонт на инжекторите.Преди да се случи всичко това гаснеше когато си поиска,особено при настъпване и/или изпреварване,а особено много когато е студена.Дано този ферман да е полезен на други изпатили от Българските горива и небакъреж за по-честа смяна на горивният филтър/моя беше на около 80-90 хил/.
                      Ако нещо работи дори и не както трябва не се пипа за да не спре напълно./лично мнение/

                      Коментар

                      Working...
                      X