Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat stilo 1.9 jtd гасне през 100 метра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Добре де, човекът казва че му светва лампата, а вие го насочвате към "датчик запалване", при които не се записвала грешка? Нещо противоречие има, като че ли. Освен това - vaseto_stilo - я дефинирай по-точно "присветва". Лампата свети, или не свети. Трето положение няма. При теб как е - свети, гасиш, палиш, и вече не свети, или свети, сама гасне, гасиш от конткат, даваш пак контакт, пак свети, палиш, и гасне. Или пък друг вариант, опиши ?

    Коментар


      #17
      Е Оги, точно като е датчик запалване - лампата си свети.И не винаги трябва да се чака, за да се запали.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        И аз да добавя за датчика. Ако е датчик запалване оборотомера няма да показва нищо, ако е от датчика на разпределителният вал (ако има такъв) оборотомера показва оборотите но двигателя гасне и през това време лампата свети. И аз мога да го потвърдя, че грешката за такъв датчик не се записва, дори и при пълното му откачане по време на работа на двигателя.Затова нека колегата да забележи дали в момент на изгасване оборотомера показва някакви обороти или стрелката пада долу докато се движи на скорост

        Коментар


          #19
          Колеги, щом свети лампата значи се е записала грешка. Тя тази лампа в крайна сметка само това показва - че се записва грешка. Ако е датчик запалване, може и да се запише, може и да не се запише грешка. При мен се записваше. Не си мислете че ако е този датчик 100% няма да се запише грешка.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            В момена в които лампата светне, колата изгасва. След запалването лампата не свети.

            Коментар


              #21
              А акумулатора ти в какво състояние е?
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                При мен каквато и грешка да регистрира и да светне лампата,дори и след отстраняване на проблема лампата си свети след още няколко запалвания.Едва след 4-5 палене изгасва.Това е при Стилото,а при Алфата веднага след като всичко е оправено лампата си гасне.Но винаги регистрира грешка.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  А коя точно лампа ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    акумулатора си е добре засега нямам ядове с него.освен утре ще го сменя този датчик пък дано се оправи.

                    Коментар


                      #25
                      128ма тема за датчик запалване той и датчик колянов вал. Проблемният датчик е импулсен малко като се позагрее и спира да отчита, колата гасне или не може да запали. След изстиване или определен период на изчакване си пали и така до безкрай или до подмяната на датчика с нов. Самият датчик + смяната му са около 60-65лв като цена. Когато датчикът "откаже" лампата с форма на дюза - светва. Щом запалим двигателя обаче - тя изгасва и ... не светва до следващият проблем. Горе някой се изсекна за оборотомера - оборотомера си е ОК. Най-вече щото докато се "пали" двигателя обороти не се отчитат. В движение, когато датчика не прави "магарии" - оборотомера работи, когато датчика го "домързи" - колата гасне и обороти пак няма - очевадно защо. Системата е такава, че тоя датчик ако не работи - обороти няма как да има, щото компютъра изгася двигателя.След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        А коя точно лампа ?
                        На Стилото е жълта наподобяваща двигател,а на Алфата си е като на Бравото-дюза.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #27
                          jenshen73 написа:
                          128ма тема за датчик запалване той и датчик колянов вал. Проблемният датчик е импулсен малко като се позагрее и спира да отчита, колата гасне или не може да запали. След изстиване или определен период на изчакване си пали и така до безкрай или до подмяната на датчика с нов. Самият датчик + смяната му са около 60-65лв като цена. Когато датчикът "откаже" лампата с форма на дюза - светва. Щом запалим двигателя обаче - тя изгасва и ... не светва до следващият проблем. Горе някой се изсекна за оборотомера - оборотомера си е ОК. Най-вече щото докато се "пали" двигателя обороти не се отчитат. В движение, когато датчика не прави "магарии" - оборотомера работи, когато датчика го "домързи" - колата гасне и обороти пак няма - очевадно защо. Системата е такава, че тоя датчик ако не работи - обороти няма как да има, щото компютъра изгася двигателя.След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...
                          Абсолютно си прав за оборотомера и връзката му с датчика.Дори и дефектирал от него продължават да излизат импулси,но с деформирана форма и по малка амплитуда,което не е фатално за оборотомера,но за контролера е.Лично аз не вярвам в проблема на този датчик за настоящият дефект на темата.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            jenshen73 написа:
                            След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...
                            Искаш да кажеш че със сигруност не се записва грешка и въпреки това ти е светила лампата или... ?
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              vsd написа:
                              jenshen73 написа:
                              След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...
                              Искаш да кажеш че със сигруност не се записва грешка и въпреки това ти е светила лампата или... ?
                              Макар че репликата не беше към мен ще си позволя да отговоря от моя опит.Имах проблем с датчика на коляновият вал на Алфа 145 JTD,лампата светеше и не записваше грешката.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #30
                                iakvvu написа:
                                лампата светеше и не записваше грешката.
                                Същата работа на Бравото.На Стило лампата се води май - check engine
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X