Добре де, човекът казва че му светва лампата, а вие го насочвате към "датчик запалване", при които не се записвала грешка? Нещо противоречие има, като че ли. Освен това - vaseto_stilo - я дефинирай по-точно "присветва". Лампата свети, или не свети. Трето положение няма. При теб как е - свети, гасиш, палиш, и вече не свети, или свети, сама гасне, гасиш от конткат, даваш пак контакт, пак свети, палиш, и гасне. Или пък друг вариант, опиши ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat stilo 1.9 jtd гасне през 100 метра
Collapse
X
-
И аз да добавя за датчика. Ако е датчик запалване оборотомера няма да показва нищо, ако е от датчика на разпределителният вал (ако има такъв) оборотомера показва оборотите но двигателя гасне и през това време лампата свети. И аз мога да го потвърдя, че грешката за такъв датчик не се записва, дори и при пълното му откачане по време на работа на двигателя.Затова нека колегата да забележи дали в момент на изгасване оборотомера показва някакви обороти или стрелката пада долу докато се движи на скорост
Коментар
-
При мен каквато и грешка да регистрира и да светне лампата,дори и след отстраняване на проблема лампата си свети след още няколко запалвания.Едва след 4-5 палене изгасва.Това е при Стилото,а при Алфата веднага след като всичко е оправено лампата си гасне.Но винаги регистрира грешка.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
128ма тема за датчик запалване той и датчик колянов вал. Проблемният датчик е импулсен малко като се позагрее и спира да отчита, колата гасне или не може да запали. След изстиване или определен период на изчакване си пали и така до безкрай или до подмяната на датчика с нов. Самият датчик + смяната му са около 60-65лв като цена. Когато датчикът "откаже" лампата с форма на дюза - светва. Щом запалим двигателя обаче - тя изгасва и ... не светва до следващият проблем. Горе някой се изсекна за оборотомера - оборотомера си е ОК. Най-вече щото докато се "пали" двигателя обороти не се отчитат. В движение, когато датчика не прави "магарии" - оборотомера работи, когато датчика го "домързи" - колата гасне и обороти пак няма - очевадно защо. Системата е такава, че тоя датчик ако не работи - обороти няма как да има, щото компютъра изгася двигателя.След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:128ма тема за датчик запалване той и датчик колянов вал. Проблемният датчик е импулсен малко като се позагрее и спира да отчита, колата гасне или не може да запали. След изстиване или определен период на изчакване си пали и така до безкрай или до подмяната на датчика с нов. Самият датчик + смяната му са около 60-65лв като цена. Когато датчикът "откаже" лампата с форма на дюза - светва. Щом запалим двигателя обаче - тя изгасва и ... не светва до следващият проблем. Горе някой се изсекна за оборотомера - оборотомера си е ОК. Най-вече щото докато се "пали" двигателя обороти не се отчитат. В движение, когато датчика не прави "магарии" - оборотомера работи, когато датчика го "домързи" - колата гасне и обороти пак няма - очевадно защо. Системата е такава, че тоя датчик ако не работи - обороти няма как да има, щото компютъра изгася двигателя.След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
jenshen73 написа:След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...
Коментар
-
vsd написа:jenshen73 написа:След като изчетах всички 127 предишни теми мога отговорно да зявя, че ако грешката от този датчик се записва в паметта на компютъра, то или моят компютър е преебан или на повечето от колегите. При мен грешка не се записа/прочете. След смяна на датчика карам колата вече повече от година и половина без никакви проблеми...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар