Имам проблем с оборотите на пунто 1,7td 94година когато запаля работи на 500-600 оборота като загрей и се дигат ако някой знай как да го опрая да пиши. Ако темата не е за тук или има същата трийте я.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с оборотите на пунто
Collapse
X
-
Преди да си почнал да пипаш всички възможни болчета по помпата,ще ти кажа че не се почва от там.Почва се проверки на подгревните свещи,въздух в системата,и работата на системата за управление на празния ход ,каквато и да я тя,може и да е ръчна с жило в купето и е направена да се ползва а не за украса.Ако има странни пушеци от аспуха,могат да се проверят дюзите и компресията на мотора.Помпата се пипа чак когато не се открият никъде причини за странното поведение.Успех!!!
-
Приятелю свещите, че бяха зле си бяха сменил съм ги разбира се. Значи аз си мисля че проблема е в помпата или, че трябва да се бутнат оборотите на празен ход, защото преди всичко си беше както трябва обаче от помпата ми капеше нафта закарах я на майстор (до колкото разбрах май е единствения в грда който прави помпи) сложи ми друга помпа и ми вика зимата с две подгрявания да паля и палеши на около 700 оборота уж за да ми горяла по малко а пък ми гори същото даже май и повече а пък и няма тяга сега (преди на баири на 5та е влиза с 60 и излизаше 90-100 а пък сега на тез баири влиза 90-100 и умалява ) според мен оня не е могъл да я нагласи и ма е излъгъл. А пък за вървенето можи и от друго да е било ама ся няма да пиша за него защо мисля че е тъй. Ако знам точно кое да бутна няма да пиша теми ами ще си го напрая за туй ся написах по подробно какво е било какво е станало да можи ако някой знай да ми обясни. Ще напиша още нещо за тоз майстор да не ме пращате на него след като само той се занимава с такива работи защото преди туй пак бях ходил край него обаче за друго като загрей на ниски обороти гаснеше и изобщо не върви и той ми вика тъз кола не става заминал двигатела и други такива а пък баща ми викаше че е прескочила зъб и да отида да ми го опраят оня си знаеше неговото след туй отидох край един гаражен майстор и са оказа че наистина е било прескочило зъб както каза баща ми.
Коментар
-
aaaaaa написа:Приятелю свещите, че бяха зле си бяха сменил съм ги разбира се. Значи аз си мисля че проблема е в помпата или, че трябва да се бутнат оборотите на празен ход, защото преди всичко си беше както трябва обаче от помпата ми капеше нафта закарах я на майстор (до колкото разбрах май е единствения в грда който прави помпи) сложи ми друга помпа и ми вика зимата с две подгрявания да паля и палеши на около 700 оборота уж за да ми горяла по малко а пък ми гори същото даже май и повече а пък и няма тяга сега (преди на баири на 5та е влиза с 60 и излизаше 90-100 а пък сега на тез баири влиза 90-100 и умалява ) според мен оня не е могъл да я нагласи и ма е излъгъл. А пък за вървенето можи и от друго да е било ама ся няма да пиша за него защо мисля че е тъй. Ако знам точно кое да бутна няма да пиша теми ами ще си го напрая за туй ся написах по подробно какво е било какво е станало да можи ако някой знай да ми обясни. Ще напиша още нещо за тоз майстор да не ме пращате на него след като само той се занимава с такива работи защото преди туй пак бях ходил край него обаче за друго като загрей на ниски обороти гаснеше и изобщо не върви и той ми вика тъз кола не става заминал двигатела и други такива а пък баща ми викаше че е прескочила зъб и да отида да ми го опраят оня си знаеше неговото след туй отидох край един гаражен майстор и са оказа че наистина е било прескочило зъб както каза баща ми.
Коментар
-
Аз знам че помпа която е протекла се ремонтира,а не се сменя с такава втора употрба щото ти така или иначе си имаш точно такава помпа втора употрба.Верно е че за ремонта е необходимо да се свали помпата,това е направено и с подмяната.Истината е че преди да се качи отремонтираната или втората употреба трябва да мине на стенд зада се разбера как работи и трябват ли и корекци и.Това съм сигурен че не е направено.И още нещо масово се настройват на слух и никой не ползва индикатор,чудя се само що си губя времето в обяснения както никой не чете и не прави това което трябва.[/quote] За туй дето си писъл че никой не чете не е вярно щото както си написъл си губиш времето при това за друга кола а пък аз искам да си опрая колата иначе за кво пускам тема. Ами първоначално за помпата аз исках само да ми я залепят ама то тогас брат ми закара колата и оня му казал че нямяло да стане и че имали няква помпа за моя модел ще ли и на стенд да я закачат и ако е наред да ми я сложат. Да та питам тогава как е по добре да си залепя помпата и да си я върна (ако е това ако можиш ми кажи някое лепило доколкото знам трябва да издържа на висока температура и да е масло устойчево ) или да си бутна оборотите на празен ход ама незнам от къде става.
Коментар
-
Re: проблем с оборотите на пунто
aaaaaa написа:Имам проблем с оборотите на пунто 1,7td 94година когато запаля работи на 500-600 оборота като загрей и се дигат ако някой знай как да го опрая да пиши. Ако темата не е за тук или има същата трийте я.Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
-
Re: проблем с оборотите на пунто
Живко написа:aaaaaa написа:Имам проблем с оборотите на пунто 1,7td 94година когато запаля работи на 500-600 оборота като загрей и се дигат ако някой знай как да го опрая да пиши. Ако темата не е за тук или има същата трийте я.
Коментар
-
Re: проблем с оборотите на пунто
aaaaaa написа:Живко написа:aaaaaa написа:Имам проблем с оборотите на пунто 1,7td 94година когато запаля работи на 500-600 оборота като загрей и се дигат ако някой знай как да го опрая да пиши. Ако темата не е за тук или има същата трийте я.Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
-
Re: проблем с оборотите на пунто
Живко написа:aaaaaa написа:Живко написа:aaaaaa написа:Имам проблем с оборотите на пунто 1,7td 94година когато запаля работи на 500-600 оборота като загрей и се дигат ако някой знай как да го опрая да пиши. Ако темата не е за тук или има същата трийте я.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар