Е, да се похваля и аз :D . Фиат се попълни с още един екземпляр във Варна. Баща ми след дълго търсене се сдоби с Пунто 1.9 JTD ELX, производство 07.2000г. На мене лично ми хареса много, особено летите джанти Борбет :D с 15" високоскоростни Мишленки, може да ги приватизирам :D. И все пак да ви попитам за този дизелов двг знам че е ново поколение ама лични впечатления нямам;масла, ремъци, ролки, какво трябва да се подменя и да се гледа; City- бутона за какво е точно и защо свети постоянно лампата на еърбега. То е ясно че не е на 60000км, мога ли да го проверя на колко е точно. Ако темата не е за този раздел я преместете където трябва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Ха,честито и от мен! Имам подобно Пунто, също 2000г, но атмосферен дизел и също толкова фрашкан с електроника.Супер е количката и да сте живи и здрави да си я карате.Ама ти, обещай,че няма да я юркаш толкова.. защото тя много върви и определено възможностите и са големи!!!Иначе, това бутонче CITY,което свети значи,че усилвателят на волана е включен при каране до 70км/ч.Когато вдигнеш повече от тази скорост, това чудо се изключва и волана става по твърд.На таблото пак си свети, НО ПРИСКОРОСТ НАД 70 КМ, си без него.Когато намалиш примерно на 65,60км автоматично волана става пак лек.Ако си го изключил ти от бутончето... и да караш с 20 и със 100 волана си е пак твърд.Това е чудото и се казва CITY DRIVE, DIAL DRIVE и т.н.По важното е ,че Фиат го измислят и въвеждат и технически това е една много-много сложна електронно-механична система, която другите кьопеци въвеждат много-много след това!Все пак първото Пунто-II e произведено 1999г.Още един път честито и ако има нещо питайте, според възможностите ни ще Ви бъде отговорено на часа!Апропо, променям си мнението за да допълня-Относно километрите.На това моделче, а и на Фиат машинките производство след 1998-2000г километрите се "МАГЕРЯТ" доста трудно, да не кажа почти невъзможно.Така, че по-скоро не търси проблема в километрите, а по-скоро там да не е карано доста време по някаква причина.. престой в сервиз,удар и т.н.Но пак те уверявам, че да се врътнат километрите на тази кола е почти невъзможно при наличните автоджамбазки възможности и условия.Писано е по темата да не се повтарям потърси ако те интересува.В кратце... пише километрите на три места и прави контролна сума между тях.Ако не я улучиш, няма палене на мотора.По-скоро ще ти падне "джак-пот" от тотото отколкото да стане това.Не знам техниката се развива, но дали интереса при тази кола си оправдава средствата за " МАГЕРЕНЕ"!Не знам, мисля,че не.След някоя и друга година, когато Фиат научат и другите да правят този трик, може би автоджамбазите на VW ще разбият схемата, но за сега спи спокойно! а ЛАМПАТА НА ЕЪРБЕГА СВЕТИ защото може би акумулатора е падал или е махан.Чистене на тази грешка в оторизиран сервиз струва 20 лв.Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Punto 1.9 JTD?
boian написа:Е, да се похваля и аз :D . Фиат се попълни с още един екземпляр във Варна. Баща ми след дълго търсене се сдоби с Пунто 1.9 JTD ELX, производство 07.2000г. На мене лично ми хареса много, особено летите джанти Борбет :D с 15" високоскоростни Мишленки, може да ги приватизирам :D. И все пак да ви попитам за този дизелов двг знам че е ново поколение ама лични впечатления нямам;масла, ремъци, ролки, какво трябва да се подменя и да се гледа; City- бутона за какво е точно и защо свети постоянно лампата на еърбега. То е ясно че не е на 60000км, мога ли да го проверя на колко е точно. Ако темата не е за този раздел я преместете където трябва
Коментар
-
Честито и от мене! А за лампата на еърбега - или се нуждае от Reset както Nino е писал, или има и по нприятният вариант колата да е претърпяла катастрофа и да е оправена тука в BG без обаче да и е сменен еърбега, което междувпрочем е честа практика на нашите автоджамбази, но дано да не е това!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Благодаря на всички за пожеланията :D . Вчера най-сетне мина през КАТ и т.н. и я покарах малко. Имам чувството че набира повече от Алфа-та , а е само 80к.с., няма хлопане, тропане и разни др. шумове, не занася, спира добре. А тези джанти - не можахме да се споразумеем и засега остават на Пунтара . Минахме през Бош и след диагностиката се оказа, че или акумулатора е свалян, или е бил слаб. Изчистиха грешката /липса на захранване/ и лампата на еърбега угасна. На първо време има 2 проблема- няма мастер ключ, а само един син и няма ключ за развиване на капачетата на джантите. За мастер ключа прочетох, че трябва да се направи поне още един, ще проверя във Варна как стоят нещата, ако не- при Алексиус, а баща ми ще кара старото Пунто :D . А за джантите ще мислим на срещата в неделяALFA ROMEO 145 1.3 boxer
АLFA ROMEO 146 1.4TS
FIAT PUNTO 1.9JTD/баща ми пак се уреди/
Коментар
-
gdd55
Честито радвам се че сте привърженици на "тракторчетата".Давай и яко думана само турбина да се чува и незабравяй че има пътища за бързо и за бавно каране!!!
Коментар
-
А как се включва климатика, никъде няма копче със снежинка. А и вентилатора на парното духа само на 4-та степен. Прочетох за някакви резистори дето изгаряли А на алфата имам една позиция за мах дефрост. На Пунто-то също има такава позиция или поне си мисля че е същата, намира се в крайно дясно на врътката дето е за зоните на духане, ама нищо не се случва. Във фаровете има едно кръгло най-навън, не се вижда да има крушка, декоративно ли е? И накрая, че станаха много въпросите, къде трябва да е стрелката на температурата при загрял двигател- при мене стои на средата между началото и средата? А като седне някой отзад и гумите допират до веждите на калницитеALFA ROMEO 145 1.3 boxer
АLFA ROMEO 146 1.4TS
FIAT PUNTO 1.9JTD/баща ми пак се уреди/
Коментар
-
4estito
честито за Пунтото Бояне.Имам същия модел и ще се опитам да ти отговоря на въпросите доколкото мога:1. Климатика се ключва когато копчето на вентилатора е в позиция от 1 до 4 с натискане навътре еднократно- тогава в центъра на самото копче би трябвало да светне жълта лампа, така се и изключва.2.За съжаление е декоративно наистина- и аз искам да сложа нещо добро там, но засега не ми е останало време да намеря добър електричар.3.Няма максимален дефрост- просто прехвърля целия поток към предното стъкло- което пък при по-големи жеги започва да се поти отвътре-тъпо!- стават едни кръгчета точно над отворите.4.Стрелката за температурата трябва да е точно там-ако при загрял двигател стои там постоянно супер!5.За гумите не съм специалист, само предположение:или пробвай с нископрофилна гума- предполагам ,че си с такава сигурно около 45-50 щом е с 15" джанти, но ще трябва по ниска, другия вариан е по-твърди задни пружини.Дано да съм бил полезен , ако имаш други въпроси питай
Коментар
-
Относно лампата на еърбега аз го имам същия проблем.След като ми поставиха алармата се появи или аз така си внушавам.Демонтирвах бушони откаах акумулатор и.т.н.,но не става.От там ми дойде на ум да си сваля таблото и да си проверя дали всички крушки са здрави.Оказа се че има 3 или 4 изгорели и една умишлено свалена да не бие на очи при продажбата,а именно индикацията на имобилайзера.Като наредих крушките се оказа че имобилайзера нига постоянно а колата си пали и върви без проблем.Сега не знам от къде е проблема и не ми се човъка много по нея.Така че в заключение на някой ако не му свети лампата на еърбега да не се радва а да си провери по таблото дали всичко е ок дали всички крушки са здрави и на мястото си.Тия продавачи измислят какво ли не само и само колата да се продаде без забележки,а после започва да излиза всичко на яве.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар