Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на щанга на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на щанга на двигателя

    Здравейте на всички. Питането ми е за щангата на двигателя. При смяна трябва ли да се внимава за нещо спецялно или просто се маха старата и се слага нова. Видях че на мястото на закрепване към купето , улеят в които се стяга болта е елипсовиден което значи че може да се регулира. От както се разби тампона на тази щанга започна да предава много вибрации към купето. Ако някой е сменял такова нещо нека сподели опит. Благодаря предварително. Колата е от подписа.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    #2
    Сменя се елементарно, като се слага обаче се гледа натиска върху тампона.Airfan може да ти обясни.Едва ли вибрациите са от нея обаче, но ако са скъсани тампоните може да я смениш, не е скъпа.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Току що я купих 30,20 лв. Предполагам че монтажа не е кой знае каква философия но като гледам стария се вижда че се е отворил един луфт което ми говори че щангата е държала двигателя с около милиметър два по напред. Просто ще го сменя и ще гледам задния болт да е на същото място като до сега.
      Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
      2000г.
      Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

      Коментар


        #4
        chaki написа:
        Току що я купих 30,20 лв. Предполагам че монтажа не е кой знае каква философия но като гледам стария се вижда че се е отворил един луфт което ми говори че щангата е държала двигателя с около милиметър два по напред. Просто ще го сменя и ще гледам задния болт да е на същото място като до сега.
        Развиваш двата болта,сваляш старата и слагаш новата!Нищо сложно няма в това да е смениш!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Толкова пари за това парче желязо ми се виждат много.Ще опитам с някакви тампони и малко клъцни срежи иначе не виждам смисъл.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Колега това е евтино на фона на абсолютно същото парче желязо но в пъти по малко (дълго около 10см и тампоните бяха с външен диаметър 25мм) и цената беше три цифрена Наистина не е за фиат но все пак това са много пари за два тампона и 100гр метал.Иначе не мисля, че въпросната щанга се регулира.

            Коментар


              #7
              chaki написа:
              Току що я купих 30,20 лв. Предполагам че монтажа не е кой знае каква философия но като гледам стария се вижда че се е отворил един луфт което ми говори че щангата е държала двигателя с около милиметър два по напред. Просто ще го сменя и ще гледам задния болт да е на същото място като до сега.
              Като извадиш старата, ще видиш, че от към снопа се вкарва между ушите, които са монтирани за бомбето. Първо там вкарваш и прикрепяш болта без да го стягаш. Той се навива в една подвижна втулка. Като навиеш колкото да хване, регулирай си така щангата, че като я захванеш от към двигателя да нямаш усукване или напън. После стягаш и това е.

              Коментар


                #8
                Много благодаря, днес ще извърша тази операция.
                Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
                2000г.
                Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

                Коментар


                  #9
                  КОЛЕГА след смяната на тази щанга как е положението? Аз имам такива вибрации,особено при потегляне и на студен двигател?

                  Коментар


                    #10
                    Това е щангата за обратния момент на мотора и точно при потегляне прави най много мизерий.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      точна на тая щанга ми е закъсан тампона от към двигателя,правих се на майстор и сложих една дебела гума, явно е много плътна и дебела и не обира вибрациите, иначе пък на другия край от към купето чрез допир не вибрира толкова много тампона, явно докато не се купи нова няма да стане ясно.Интересно е че на моменти явно се позастопорява и поутихва, факт е че и при студен двигател се засилва но това е нормално мисля, когато превключвам 2 ра и трета има едно леко заклащане на колата.Един нормален старт не мога да направя, камоли да се изтреляш на някой кръстовище.......кофтиНякой беше писал в форума на Ланчия че тия тампони се избиват и се сменят с оригинални, някой правил ли го е ?

                      Коментар


                        #12
                        днес си купих нова щанга с тампоните, какво да ви кажа пълен ужас, увеличиха се вибрациите, явно е някаква фалшива, според мен проблема беше в самата шанга а не в тампоните, някой знае ли дали тампоните могат да се избиват ,за да ги сложа на старата щанга?

                        Коментар


                          #13
                          Тази щанга и аз съм я сменял, резултат почти никакъв, да не кажа никакъв. Колега при теб проблема, както го описваш, на съединител ми намирисва работата.
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Ако е само при тръгване - ДА, може и съединител да е. Спри на равно и започни да отпускаш съединителя леко без газ и виж дали започва да тресе при тръгването.
                            Fiat Bravo JTD '99

                            Коментар


                              #15
                              колкото по леко го отпускам е по добре в смисъл малко разтриса, оня ден пробвах на равно място да потегле на 4-та, с много леко отпускане на съединителя и колата загасна, някъде бях чел че така се пробва за съединител........

                              Коментар

                              Working...
                              X