колеги... благодаря ви не съм казал само, че аз съм от тези дето зареждат всеки път по 10лв. (по финансови причини) и тай като явно нафтата е по малко то и пличканията са по големи та от там и неточностите ... но ми се случи и нещо още по странно на скоро... смених си охладителния радиатор на скоро и след няколко дена забелязах че антифриза е паднал около 2-3 пръста под максимума ... както и да е реших че е от обезвъздушаването на системата и налях отново до максимума... след няколко дни пак погледнах нивото и пак беше паднало някъде с около 1 пръст днес обаче когато спрях и при загрял двигател нивото на антифриза беше толкова колкото бях налял преди това... не забелязах никаде изстичане няма и петна на земята... всички други измервания съм ги направил на студен двг...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падане на стрелката на горивото??
Collapse
X
-
chaveto написа:Колега @slavy_ivanov ти май четеш през редовете. Нормално е при по старите автомобили като ускоряваш горивото да отива в единя край и от там когато стрелковата система е по директна това се забелязва. При по новите автомобили се правят така нещата, че да има минимално движение на горивото заради много неща. Мога да ти дам пример с френската ми сила, като я спра с голям наклон на страни и лампата святка, паля тръгва и чак след няколко минути лампата гасне и стрелката показва вярното количество гориво. Това не е москвич където не можеше да разбереш колко бензин имаш в резервоара или лада където в по сериозен завой с малко бензин отново светваше лампата. За мен не е редно да се дупчи каквото и да било ако до преди това всичко е било нормално. Ако няма нещо което по механичен път да кара поплавъка да се движи плавно то проблема е електрически.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Я помисли малко, че има много голямо значение формата на резервоара. Едно е да имаш 2л в едно шише друго е да ги сипеш в корито, недей да съдиш за всичко по едно видяно нещо. Резервоара на този скутер започва от предният край на седалката и завършва отзад на стопа, минава и от двете страни на двигателя и събира 12л. Сондата е в предният край и хайде сега кажи като стъпи с предната гума на тротоара и е пълен на половината какво ще стане Аз ще ти кажа, за няколко секунди стрелката ще си остане почти там където си е била и после ще отчете количество според положението. Като го заредя от празен до горе и дам контакт стрелката отива на макс. за около 30сек. точно заради това време стрелката не се колебае докато се клати горивото.
Коментар
-
и при мен стрелката пада, но ситуацията е малко по-различна. Като намалее бензина в резервоара стрелката започва да пада до долу и пак да се качва. Някой знае ли на какво се дължи това? Искам да попитам и какъв обема на резервоара на Фиат Брава 1.6 103кс ELX и под колко небива да пада бензина в резервоара?FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар