здр. колеги проблем.. нямам или поне така си мисля...просто ми прави впечатление,че когато настъпя педала на газта и форсирам колата до около 3000об/м стрелката на горивото пада с около 3-4 милиметра на долу.. до колко е нормално това??? някой обръщал ли е внимание на този фактор... иначе разхода ми е 8-10/100 градско и това при нормално каране до 2000 об/м. прави ми впечатление че когато настъпя колата след 3000об/м оставям димна завеса зад себе си... иначе нямам оплаквания освен разхода, но като чета други теми виждам че подобен разход имат и доста други колеги...колата е Brava TD100 98г.p.s.карам единствено на къси разстояния и почти винаги на студен двг.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падане на стрелката на горивото??
Collapse
X
-
сигурно е така колега... мн е кофти щото гледаш имаш нафта... газз жик-так гъзария и изведнъж светва лампата и резервоара станал на стафида.. и точно когато решиш че трбва да идеш да заредиш и всичко отива по старому... пак има нафта... стрелката се дигнала лампата угаснала...Fiat Brava TD100
Коментар
-
spooni написа:сигурно е така колега... мн е кофти щото гледаш имаш нафта... газз жик-так гъзария и изведнъж светва лампата и резервоара станал на стафида.. и точно когато решиш че трбва да идеш да заредиш и всичко отива по старому... пак има нафта... стрелката се дигнала лампата угаснала...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
6omi написа:нямаш никви проблеми това за стрелката на уреда е нормално почти за всички фияти просто изработката на сондата и поплавака са не доизмислени както трябва
Коментар
-
ами като смъкнеш сондата там където стои поплавака самия отвор отдолу е много малак и при две изрязвания нафтата трудно минава за да държи поплавака горе,това се получава когато нафтата в резервоара ти падне малко под половината,аз съм си направил допалнителни дупки отдолу и отсрани и нямам вече такива проблеми с падането на стрелката
Коментар
-
Re: Падане на стрелката на горивото??
spooni написа:здр. колеги проблем.. нямам или поне така си мисля...просто ми прави впечатление,че когато настъпя педала на газта и форсирам колата до около 3000об/м стрелката на горивото пада с около 3-4 милиметра на долу.. до колко е нормално това??? някой обръщал ли е внимание на този фактор... иначе разхода ми е 8-10/100 градско и това при нормално каране до 2000 об/м. прави ми впечатление че когато настъпя колата след 3000об/м оставям димна завеса зад себе си... иначе нямам оплаквания освен разхода, но като чета други теми виждам че подобен разход имат и доста други колеги...колата е Brava TD100 98г.p.s.карам единствено на къси разстояния и почти винаги на студен двг.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
6omi написа:ами като смъкнеш сондата там където стои поплавака самия отвор отдолу е много малак и при две изрязвания нафтата трудно минава за да държи поплавака горе,това се получава когато нафтата в резервоара ти падне малко под половината,аз съм си направил допалнителни дупки отдолу и отсрани и нямам вече такива проблеми с падането на стрелкатаFiat Marea TD100
Коментар
-
6omi написа:колега след смяна на долната пружина на поплавъка а в последствие и на цялата сонда ефекта е същият за това казвам че съм пробил дупки и сега всичко е наред,точно заради тоя проблем съм отварял сондата над 10 пъти докато разгадая как мойе да се избегне това колебаене на стрелкатаFiat Marea TD100
Коментар
-
По принцип тези уреди не са директни и всичките клатения на горивото не трябва да оказват влияние на стрелката. Наистина когато има ускорение/спиране при някой автомобили има промяна на показанията, но това си е конструкторска грешка. Относно стабилизатора за напрежение където иска да го сложи колегата няма да стане ако не реализира някаква схема, само с един стабилизатор няма да стане освен ако не трябва да го направиш от 12 на 5V. Не знам при Фиат дали по ел. път или механичен е стабилизирана стрелката, но на ланчията със сигурност е по ел. път. От празен резервоар до пълен на стрелката и трябват след подаване на контакт няколко минути за да покаже точното гориво, на фиатката не съм се заглеждал как отчита.
Коментар
-
chaveto написа:По принцип тези уреди не са директни и всичките клатения на горивото не трябва да оказват влияние на стрелката. Наистина когато има ускорение/спиране при някой автомобили има промяна на показанията, но това си е конструкторска грешка. Относно стабилизатора за напрежение където иска да го сложи колегата няма да стане ако не реализира някаква схема, само с един стабилизатор няма да стане освен ако не трябва да го направиш от 12 на 5V. Не знам при Фиат дали по ел. път или механичен е стабилизирана стрелката, но на ланчията със сигурност е по ел. път. От празен резервоар до пълен на стрелката и трябват след подаване на контакт няколко минути за да покаже точното гориво, на фиатката не съм се заглеждал как отчита.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
всеки сам решава какво е правилно и какво не аз ви казвам че не може да имаш 20 литра нафта палиш тръгваш и на първия завой стрелката пада и лампата светва,след като увеличих големината на заводския отвор отдолу на сондата и направих една и отстрани на канала кадето стои поплавака стрелката вече не пада така
Коментар
-
Колега @slavy_ivanov ти май четеш през редовете. Нормално е при по старите автомобили като ускоряваш горивото да отива в единя край и от там когато стрелковата система е по директна това се забелязва. При по новите автомобили се правят така нещата, че да има минимално движение на горивото заради много неща. Мога да ти дам пример с френската ми сила, като я спра с голям наклон на страни и лампата святка, паля тръгва и чак след няколко минути лампата гасне и стрелката показва вярното количество гориво. Това не е москвич където не можеше да разбереш колко бензин имаш в резервоара или лада където в по сериозен завой с малко бензин отново светваше лампата. За мен не е редно да се дупчи каквото и да било ако до преди това всичко е било нормално. Ако няма нещо което по механичен път да кара поплавъка да се движи плавно то проблема е електрически.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар