Колеги от известно време..Като паля когато е студеа колата заработва и прекъсва...Дали имам някоя подгревна свещ изгоряла или да нося дузите на диагностилка.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tрудно пали Фиат типо 1,7 д
Collapse
X
-
Re: re
teodor19 написа:колеги проверих подгревните свещи не е от тях,минавам на другата фаза реглаж и диагностика на дюзите....Стартера е готов ново бендиксче се оказа...
Коментар
-
Re: re
[quote="teodor19"]Колега сега ще видя..но компресията е добре 21(бар).......А за въсдуха в системата от каде да проверя [/quotТова е възможно най-лошата компресия за този мотор!!!!! Кой по дяволите те убеди че е добре!!!!!Още ,кой и по какъв начин измери компресията и на топъл или студен мотор???? Ако това е истина дето го пишеш след някой ден като хептен застуди ще палиш само на дърпане,повярвай ми. Успех!!!
Коментар
-
21 - компресия???? Това е умряло горкото преди 100 000 км и се гавриш с труп. Минимума за този двигател е 27 атм. Няма да запалиш никога освен ако не живееш в Африка. Най-интересното точно за този двигател е че прави конус на цилиндрите 10мм преди ГМТ. Иначе цилиндъра не е износен, но точно горе, където трябва да задържи копресията се получава това износване и я изпуска. Правил съм ремонт на няколко такива и разликата преди и след ремонта във вървежа е огромна.
Коментар
-
ре
пами да прав си колега,свалих дюзите имат малко нагар около иглите ,но на 1-ви и 2-ри цилиндър имаше нагар на дупката смисал не нагар ами като утаика или клей.На какво се дължи това може и заради тва да прекъсваше ама така и така съм ги свалил на диагностика...........Иначе не ми гори много 5 на 100.....я
Коментар
-
Re: ре
teodor19 написа:пами да прав си колега,свалих дюзите имат малко нагар около иглите ,но на 1-ви и 2-ри цилиндър имаше нагар на дупката смисал не нагар ами като утаика или клей.На какво се дължи това може и заради тва да прекъсваше ама така и така съм ги свалил на диагностика...........Иначе не ми гори много 5 на 100.....я
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар