Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tрудно пали Фиат типо 1,7 д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tрудно пали Фиат типо 1,7 д

    Колеги от известно време..Като паля когато е студеа колата заработва и прекъсва...Дали имам някоя подгревна свещ изгоряла или да нося дузите на диагностилка.....

    #2
    е преди да сваляш дюзи провери свещите

    Коментар


      #3
      Re:

      то и друго има бендикса ми се е прецакал малко студено и айде утре маи доста ще си поиграя.свещи, стартер и в края ако не се оправи това прекъсване и дузите на реглаж.....Абе цялата кола за скрап ама не ми се оставя все още....

      Коментар


        #4
        re

        колеги проверих подгревните свещи не е от тях,минавам на другата фаза реглаж и диагностика на дюзите....Стартера е готов ново бендиксче се оказа...

        Коментар


          #5
          Re: re

          teodor19 написа:
          колеги проверих подгревните свещи не е от тях,минавам на другата фаза реглаж и диагностика на дюзите....Стартера е готов ново бендиксче се оказа...
          Провери и дали се захранват сещите при подаване на контакт!Говоря за изправноста на релето!Скапаните дюзи не са причина да не запали!!!!!Оправи си стартера да върти както трябва.Провери за въздух в системата.И накрая ако всичко изброено е ОК,провери компресията,ако е ниска карай го на вторични или наливай пари за сигменти и т.н. Успех!!!

          Коментар


            #6
            re

            Колега сега ще видя..но компресията е добре 21(бар).......А за въсдуха в системата от каде да проверя

            Коментар


              #7
              Re: re

              [quote="teodor19"]Колега сега ще видя..но компресията е добре 21(бар).......А за въсдуха в системата от каде да проверя [/quotТова е възможно най-лошата компресия за този мотор!!!!! Кой по дяволите те убеди че е добре!!!!!Още ,кой и по какъв начин измери компресията и на топъл или студен мотор???? Ако това е истина дето го пишеш след някой ден като хептен застуди ще палиш само на дърпане,повярвай ми. Успех!!!

              Коментар


                #8
                21 - компресия???? Това е умряло горкото преди 100 000 км и се гавриш с труп. Минимума за този двигател е 27 атм. Няма да запалиш никога освен ако не живееш в Африка. Най-интересното точно за този двигател е че прави конус на цилиндрите 10мм преди ГМТ. Иначе цилиндъра не е износен, но точно горе, където трябва да задържи копресията се получава това износване и я изпуска. Правил съм ремонт на няколко такива и разликата преди и след ремонта във вървежа е огромна.

                Коментар


                  #9
                  re:

                  21 му дават по аутодата.....пук и тои двигателя е на 315000 км ...вече е за боклука....

                  Коментар


                    #10
                    Това дето си чел в ауто дата е степента на сгъстяване е не налягането в края на такта сгъстяване(което масово наричаме компресия).

                    Коментар


                      #11
                      ре

                      пами да прав си колега,свалих дюзите имат малко нагар около иглите ,но на 1-ви и 2-ри цилиндър имаше нагар на дупката смисал не нагар ами като утаика или клей.На какво се дължи това може и заради тва да прекъсваше ама така и така съм ги свалил на диагностика...........Иначе не ми гори много 5 на 100.....я

                      Коментар


                        #12
                        Re: ре

                        teodor19 написа:
                        пами да прав си колега,свалих дюзите имат малко нагар около иглите ,но на 1-ви и 2-ри цилиндър имаше нагар на дупката смисал не нагар ами като утаика или клей.На какво се дължи това може и заради тва да прекъсваше ама така и така съм ги свалил на диагностика...........Иначе не ми гори много 5 на 100.....я
                        Приятелю,ти прочете ли какво сме ти писали по-горе.За какви игли и какви дюзи ми говориш бе човек,ти нямаш компресия,мотора е износен тотално.В момента се превръщаш в касичка на някой недоброжелателен майстор.Защо търсиш помощ тук след като нямаш и най малкото намерение да ни послушаш.В крайна сметка блъскай си главата може пък и за това да я имаш. Успех!!!

                        Коментар


                          #13
                          ре

                          благодаря все пак.. проблема отстранен,даже и си заработи как трябва...но има износено де,маистора ми взема 10 лева и го гледах как ги прави само 2 и 4 ми ги настрои и готово....

                          Коментар

                          Working...
                          X