Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помпа Fiat marea weekend 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помпа Fiat marea weekend 1.9 JTD

    Колеги някой нясно ли е къде се намира помпата на резервоара и става ли да се обслужи без канал. Ще съм благодарен някой ако сподели.
    Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
    ----------------------------
    Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
    ____________________

    #2
    Re: Помпа Fiat marea weekend 1.9 JTD

    moetomiki написа:
    Колеги някой нясно ли е къде се намира помпата на резервоара и става ли да се обслужи без канал. Ще съм благодарен някой ако сподели.
    Не ти е нужен канал. Потопена е в резервоара от горната страна. Трябва да се вдигне мокета отзад в багажника зад резервната гума и ще го видиш къде е.

    Коментар


      #3
      Re: Помпа Fiat marea weekend 1.9 JTD

      Airfan написа:
      moetomiki написа:
      Колеги някой нясно ли е къде се намира помпата на резервоара и става ли да се обслужи без канал. Ще съм благодарен някой ако сподели.
      Не ти е нужен канал. Потопена е в резервоара от горната страна. Трябва да се вдигне мокета отзад в багажника зад резервната гума и ще го видиш къде е.
      Колега благодаря ти за светкавичния отговор след малко слизам да видя какво мога да направя по въпроса.
      Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
      ----------------------------
      Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
      ____________________

      Коментар


        #4
        Re: Помпа Fiat marea weekend 1.9 JTD

        moetomiki написа:
        Airfan написа:
        moetomiki написа:
        Колеги някой нясно ли е къде се намира помпата на резервоара и става ли да се обслужи без канал. Ще съм благодарен някой ако сподели.
        Не ти е нужен канал. Потопена е в резервоара от горната страна. Трябва да се вдигне мокета отзад в багажника зад резервната гума и ще го видиш къде е.
        Колега благодаря ти за светкавичния отговор след малко слизам да видя какво мога да направя по въпроса.
        Успех.

        Коментар


          #5
          аз пък защо се си мисля че е под задната седалка под мокета

          Коментар


            #6
            lubomm написа:
            аз пък защо се си мисля че е под задната седалка под мокета
            Там има други неща и друго оборудване при някои модели.

            Коментар


              #7
              Намерих помпата свалих я почистих цетката но колата не се оправи "пуши та се не трае"и не върви. Имам други притеснения когато сменях горивния филтър забелязах, че не е пълен догоре с нафта и имам съмнения, че не стига достъчно гориво . Днес като се занимавах с тази работа реших да си източа малко нафта през маркуча дето е отгоре на филтъра и ми направи впечатление ,че не хврля много силно помпата .За около минута и нещо напълни 2 литра и ми се струва че е слабо налягането.Какъв горе долу трябва да е дебита на помпата?
              Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
              ----------------------------
              Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
              ____________________

              Коментар


                #8
                За пушенето търси проблем в заседнал/засядащ ЕГР-клапан, дебитомер и пробити въздуховоди някъде от филтъра до колектора, това са най честите причини за многото сажди.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  За пушенето търси проблем в заседнал/засядащ ЕГР-клапан, дебитомер и пробити въздуховоди някъде от филтъра до колектора, това са най честите причини за многото сажди.
                  Къде се намира този ЕГР-клапан ? Само ми го кажи къде е и съм го свалил
                  Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
                  ----------------------------
                  Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
                  ____________________

                  Коментар


                    #10
                    Не трябва да го махаш ами да го запушиш. Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Не трябва да го махаш ами да го запушиш. Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945
                      Колега възможно ли е този "ЕГР" да се запуши от веднъж за няколко километра или се получава с течение на времето.Питам защото при мен стана за ден, ако е така утре да го разглобявам за основно почистване и запушване пък ако не се оправи ще трябва да се ходи на стенд но не знам дали и те ще могат да ми кажат нещо защото не са се появявали грешки на компютъра.
                      Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
                      ----------------------------
                      Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
                      ____________________

                      Коментар


                        #12
                        moetomiki написа:
                        chaveto написа:
                        Не трябва да го махаш ами да го запушиш. Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945
                        Колега възможно ли е този "ЕГР" да се запуши от веднъж за няколко километра или се получава с течение на времето.Питам защото при мен стана за ден, ако е така утре да го разглобявам за основно почистване и запушване пък ако не се оправи ще трябва да се ходи на стенд но не знам дали и те ще могат да ми кажат нещо защото не са се появявали грешки на компютъра.
                        Ако ще го изолираш с ламаринка, няма смисъл да го почистваш!

                        Коментар


                          #13
                          колеги абе аз моя го изолирах за малко и пак се върнах по старо му.разликата беше само в това ,че ми меришеше повече на изгорели газове . абе някой замислял ли се е ако откачи само маркучлето от вакуумпомпата кадето влиза в онова клапанче на гредата под предното стъкло.на мен близо 4 години (преди 1 месец го закачих ,когато изолирах егр)ми седи измъкнато ,а проблеми съм нямал.след като разглобих трабите да затапа егр ми се видя, че е адски чисто спрямо на другите .може процедурата да се избегне с откачане на 1 маркучл. е какво мислите? колегата може да спести 15 мин работа и по-малко димене ,отколкото с изолиран егр

                          Коментар


                            #14
                            Ако откачиш маркучлето, теоретично би трябвало да изолираш ЕГР-а, но на практика се оказва, че много често ЕГР е заял в отворено положение или просто изпуска, като по този начин прави байпас на турбината и губиш от възможностите на автомобила.

                            Коментар


                              #15
                              явно моя си е бил наред щото колата "пере" здраво и няма някакви глъхнения и сецания и т.н. еми колегата да се лови да изолира щом е така

                              Коментар

                              Working...
                              X