Намерих помпата свалих я почистих цетката но колата не се оправи "пуши та се не трае"и не върви. Имам други притеснения когато сменях горивния филтър забелязах, че не е пълен догоре с нафта и имам съмнения, че не стига достъчно гориво . Днес като се занимавах с тази работа реших да си източа малко нафта през маркуча дето е отгоре на филтъра и ми направи впечатление ,че не хврля много силно помпата .За около минута и нещо напълни 2 литра и ми се струва че е слабо налягането.Какъв горе долу трябва да е дебита на помпата?
Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
За пушенето търси проблем в заседнал/засядащ ЕГР-клапан, дебитомер и пробити въздуховоди някъде от филтъра до колектора, това са най честите причини за многото сажди.
За пушенето търси проблем в заседнал/засядащ ЕГР-клапан, дебитомер и пробити въздуховоди някъде от филтъра до колектора, това са най честите причини за многото сажди.
Къде се намира този ЕГР-клапан ? Само ми го кажи къде е и съм го свалил
Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
Колега възможно ли е този "ЕГР" да се запуши от веднъж за няколко километра или се получава с течение на времето.Питам защото при мен стана за ден, ако е така утре да го разглобявам за основно почистване и запушване пък ако не се оправи ще трябва да се ходи на стенд но не знам дали и те ще могат да ми кажат нещо защото не са се появявали грешки на компютъра.
Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
Колега възможно ли е този "ЕГР" да се запуши от веднъж за няколко километра или се получава с течение на времето.Питам защото при мен стана за ден, ако е така утре да го разглобявам за основно почистване и запушване пък ако не се оправи ще трябва да се ходи на стенд но не знам дали и те ще могат да ми кажат нещо защото не са се появявали грешки на компютъра.
Ако ще го изолираш с ламаринка, няма смисъл да го почистваш!
колеги абе аз моя го изолирах за малко и пак се върнах по старо му.разликата беше само в това ,че ми меришеше повече на изгорели газове . абе някой замислял ли се е ако откачи само маркучлето от вакуумпомпата кадето влиза в онова клапанче на гредата под предното стъкло.на мен близо 4 години (преди 1 месец го закачих ,когато изолирах егр)ми седи измъкнато ,а проблеми съм нямал.след като разглобих трабите да затапа егр ми се видя, че е адски чисто спрямо на другите .може процедурата да се избегне с откачане на 1 маркучл. е какво мислите? колегата може да спести 15 мин работа и по-малко димене ,отколкото с изолиран егр
Ако откачиш маркучлето, теоретично би трябвало да изолираш ЕГР-а, но на практика се оказва, че много често ЕГР е заял в отворено положение или просто изпуска, като по този начин прави байпас на турбината и губиш от възможностите на автомобила.
Коментар