Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помогнете за клапана в резервоара на дизела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lubomm написа:
    не рзбрах само за какво капаче ства въпрос ако може някой да снима че да знам какво да търся в тръбата или в резервоара
    Ако до довечера никой не ти го снима, аз ще го снимам.

    Коментар


      #17
      чакам още някой колега да снима за какво капаче става въпрос

      Коментар


        #18
        lubomm написа:
        чакам още някой колега да снима за какво капаче става въпрос
        Бях те забравил! Утре сутринта това ще ми е първата работа - да снимам.

        Коментар


          #19
          Абе нещо съм се заблудил за това капаче, май на старата кола го имаше.Ето как е при мен:

          Коментар


            #20
            мерси много колега ще пробвам като нацеля дупката в средата дали ще бълбука ,ама последния път на лукооил голяма мъка и даже ще видя с няккой маркуч да прокарам през тръбата

            Коментар


              #21
              Бензиновите имат капаче освен, че отвора е по-малък за да не може да напъхаш пистолета на дизела и да си сипеш нафта в колата. Обратният вариант е възможен - да си сипеш бензин в дизелова кола, защото отвора е по-голям и пистолета влиза :D То малко на друго заприличаха обясненията ама Според мен без да съм го свалял предполагам че маркуча, който отива от гърлото към резервоара е двоен. В средата минава по-малък за горивото, а останалото пространство от по-големият маркуч, който се вижда отвън е за да излиза въздуха. То и самото гърло ако се загледаш отстрани има нещо като отвори, но това си е мое предположение.Колега lubomm пробвай да свалиш гърлото заедно с маркуча и мисля, че ще разбереш принципа и след това задължително да пишеш как си се справил, може и със снимки. Само си приготви нови скоби, защото е захванат към резервоара с тези "еднократните".
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                ilko-gd написа:
                Според мен без да съм го свалял предполагам че маркуча, който отива от гърлото към резервоара е двоен. В средата минава по-малък за горивото, а останалото пространство от по-големият маркуч, който се вижда отвън е за да излиза въздуха. То и самото гърло ако се загледаш отстрани има нещо като отвори, но това си е мое предположение.
                Точно така е.Бравото с този тънкия връщаше и къпеше при заряд ,премахнах го и пак същата работа не мога да си го обясня.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Принципно при бензиновите с клапана беше идеята заради безоловният бензин, но сега вече всичкият е еднакъв и може да се приеме, че става и с пистолета за нафтата. Макар, че има пистолети за нафта които са тънки. Каква е вероятността нещо да е сменяно по самият резервоар и да е сложено от бензинова и затова сега колегата да има проблем с нафтата.

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    Принципно при бензиновите с клапана беше идеята заради безоловният бензин, но сега вече всичкият е еднакъв и може да се приеме, че става и с пистолета за нафтата. Макар, че има пистолети за нафта които са тънки. Каква е вероятността нещо да е сменяно по самият резервоар и да е сложено от бензинова и затова сега колегата да има проблем с нафтата.
                    Ако си е пистолен за дизел не може да се пъхне, защото е по-широк.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      От начало и аз като купих колата имах същия проблем,докато невидях как ме зареждат на една бензиностанция.Пистолета за зареждане бе опрян плътно във вътрешния(черния гофриранмаркуч) и бе стистнат до край.По-късно пробвах и аз но не се получизавъртях пистолета малко на ляво стистнах пак и този път пистолетане изключи.От тогава нямам проблеми,просто завъртам по-малко ипробвам докато стане.Днес си заредих до горе без проблем-бързо и лесно.
                      Fiat Palio Weekend JTD80

                      Коментар

                      Working...
                      X