Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

от демферен маховик към обикновен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Stefan Hadjov написа:
    При старите решения демфера се слагаше на самия феродов диск и там бяха демферните пружини.Но за дизеловите решения от новото поколение се указа не добро решение.За това всички минаха на демферен маховик,който като демфер е много по добре,но за съжаление не се указа много надежно решение от към дълъг живот.
    A при демпферен маховик, използването на феродов диск с пружини има ли някакво предимство ? При Стило примерно.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #77
      emzo написа:
      Stefan Hadjov написа:
      При старите решения демфера се слагаше на самия феродов диск и там бяха демферните пружини.Но за дизеловите решения от новото поколение се указа не добро решение.За това всички минаха на демферен маховик,който като демфер е много по добре,но за съжаление не се указа много надежно решение от към дълъг живот.
      A при демпферен маховик, използването на феродов диск с пружини има ли някакво предимство ? При Стило примерно.
      Дали ще има предимство или не,зависи от характеристиката на пружините на феродовия диск.Ако са по слаби от тези на демферния маховик,ще влезат в действие първо те при по малък въртящ момент,а при по голям ще последват тези на демферния маховик,което е предимство за плавен ход.Но ако са по твърди от демферните,то все едно ги няма.Практиката показва че при дизелите CR и TDI феродов диск с пружини се разбива бързо механиката му и друг недостатък е че хода му на демфане е по малък отколкото на демф.маховик.За предпочитане е решение с демф.маховик и в експлоатация по малко стартове.На старите дизели,които бяха винаги с демфер на феродото съм виждал дискове със счупени пружини и износена механика.

      Коментар


        #78
        Първо и най - важно ЖТД е 105 коня е 200 НМ втъртящ момент, второ коне и въртящ момент не се губят с износване на мотора, коне се достигат при определени обороти както и въртящитя момет. Може да се сложи обикновен маховик от тд 100 ! като и обикновен съединител! кофти е, че обикновенния съеднител е по твърд и найстина има повече вибраций от него ! Съседа ми има тд 100 брава и при ниските обороти се чува нещо като тормозене ! така че ако искате да чувате шум в колата докато сте на висока предавка на 1300 до 2000 обората го правете! с демферния маховик макар и разбит да ми е с 1300 1400 оборота на 5та предавка този шум го няма и няма вибрация в купето, и като дам газ няма онова неприятно тресене при затормозяването на мотора !сменях съединител миналата година на браво ЖТД вече е на 40 хиляди, а маховика ми беше с луфтове!В началото беше мек съединитела и отделяше долу ниско, но скърцаше, сега отделя високо (към края на живота си) през това време колата си е ръчкана и карана нормално(двете крайности)Проблеми при превключване на скоростите нямах и все още нямам, единствено тресенето в ниските обороти(което не е винаги) и е кофти като караш с климатик! Според мен единствено комфорта ти изчезва при разбития демферен маховик! по отношение на съединитела с мекрам съм, този път ще взимам сакс! за съединител комплект 80 лв 40 хиляди ми се виждат доволно много, и аз невиждам по някав начин по бързо да се е износил съединитела ! колата е на 180 000 , като последните 70 са мой. този път ще сменя маховика и ще видя дали ще изкара поне 100 000 както пишат някой в темата, очевидно 200 000 неможе !п.п. когато демферната ролка на алтернатора ви се прецака, не си купувайте обикновеннна, с нея ремъка подскача повече ! 100 лв е демферната!
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #79
          дайте и аз да ви споделя неволите...за опел е, ама все тая, все демпфери...в София Ауто, отидох за едно стържене, май е стартера...от там викат, ами трябва да сменим стартера, ама сигурно и венеца на маховика е тръгнал.. абе то и съединителя като натискам е тръгнал.. и аз викам, дай ценички, нали, да си правим сметката...от тамнад 3500 само части (маховик, феродов, притискател, лагер-помпа, некви болтове и стартера) викам мерси, трябва да понаправим това онова, днес няма да я оставяме и газ.. отидох в Ауто плюс, там всички горепосочени части - съединител комплект Закс - 860лв, маховик - 1060, с отстъпка ще ми дойдат на около 1500...а за стартера - ами то можело и само бендикса да се смени (дано да стане) - 130лв, та ще се захващам с него тези дни, че според мен съединителя има още живот..от време на време има притупване като сменям скорости, ама халал да му е, не се усещат други признаци за сега, още доста ще издържи..та това са ми главоболията.. и аз не знам от де им хрумна тази простотия с този тип маховици, то излиза по-евтино да караш автоматик... пп казаха ми, че и новите бензинки излизали с тази система..
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #80
            Някой закъсал за маховик и съединител да се възползва:--------------------Stilohttp://lnx.protoxide.it/shop/product_info.php?products_id=858Имало светлина в края на тунела -------------------182b4.000-------Сменен хостинг на снимката, трябва да нямате проблеми повече
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #81
              Значи, феродофия диск на тд 100 е с няколко милиметра по малък, непомня точно с колко, а притискатела е по изнесен назад!!Тука из форума върви един лик за магазин за чаркове за италиански машини основно, там за браво jtd бях видял маходика за около 650 лв ако не се лъжа, !! 1000 лв са страшно много :X ако някой успее да намери връзка с приятел от Англия (примерно) да му ги праща с куриер части ( напоследък забелязвам, че станало модерно и излизало почти 2 пъти по евтино от там да се пазарува ! )
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #82
                BEX---GT написа:
                дайте и аз да ви споделя неволите...за опел е, ама все тая, все демпфери...в София Ауто, отидох за едно стържене, май е стартера...от там викат, ами трябва да сменим стартера, ама сигурно и венеца на маховика е тръгнал.. абе то и съединителя като натискам е тръгнал.. и аз викам, дай ценички, нали, да си правим сметката...от тамнад 3500 само части (маховик, феродов, притискател, лагер-помпа, некви болтове и стартера) викам мерси, трябва да понаправим това онова, днес няма да я оставяме и газ.. отидох в Ауто плюс, там всички горепосочени части - съединител комплект Закс - 860лв, маховик - 1060, с отстъпка ще ми дойдат на около 1500...а за стартера - ами то можело и само бендикса да се смени (дано да стане) - 130лв, та ще се захващам с него тези дни, че според мен съединителя има още живот..от време на време има притупване като сменям скорости, ама халал да му е, не се усещат други признаци за сега, още доста ще издържи..та това са ми главоболията.. и аз не знам от де им хрумна тази простотия с този тип маховици, то излиза по-евтино да караш автоматик... пп казаха ми, че и новите бензинки излизали с тази система..
                бензининките не е задължително да са от новите, че да имат и те демпферен маховик- само да има повечеко НМ и се слага такъв. За справка- по-мощните мотори на бмв, мерцдедес, а тези с компресор или турбо повечето пъти имат и те демпферен. стартер да си купиш нов е много глупаво. Не си заслужава в повечето случай, а и е адски скъп. Почти всички части вътре подлежат на ремонт
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар

                Working...
                X