Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

от демферен маховик към обикновен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
    Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #32
      iuly_vn написа:
      chaveto написа:
      И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
      Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............
      Там няма ли демпферни пружини на феродовия диск? Не може да няма никакви пружини, просто не може!

      Коментар


        #33
        Естествено че има пружини на феродовия диск, които поемат ролята на демпфер. Те са си и точно затова. Затова вътрешната част на феродовия диск е с известен ход, спремо външния и пружините поемат усилието на усукване.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #34
          Искам едно уточнение да направя, jtd105 слаган на fiat е 200Nm, а същия двигател при алфа е 255Nm. Разликите са само софт и съединител (до колкото знам). Сртува ми се че с iakvvu спорите за различни неща. Ако гледаме само фиат разликата от td100 е 0% защото ако не се лъжа и той е 200 Nm, ако гледаме алфа обаче, разликата е около 27%.Според мен при положение че втора употреба се намират доста евтини и запазени маховици, няма смисъл да си играете да слагате друг маховик. Ако е с цел някакъв тунинг, тогава вече е друг въпрос. Не-демпферния маховик би трябвало да е доста по-лек от демпферния.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            vsd написа:
            Искам едно уточнение да направя, jtd105 слаган на fiat е 200Nm, а същия двигател при алфа е 255Nm. Разликите са само софт и съединител (до колкото знам). Сртува ми се че с iakvvu спорите за различни неща. Ако гледаме само фиат разликата от td100 е 0% защото ако не се лъжа и той е 200 Nm, ако гледаме алфа обаче, разликата е около 27%.Според мен при положение че втора употреба се намират доста евтини и запазени маховици, няма смисъл да си играете да слагате друг маховик. Ако е с цел някакъв тунинг, тогава вече е друг въпрос. Не-демпферния маховик би трябвало да е доста по-лек от демпферния.
            Да де. Аз коментирам за Фиат а не за Алфа, щото и форума ни е за Фиат. Написано е горе с големи букви. Това на майтап, а това че същия мотор е с повече въртящ момент може и да е разлика в турбината и ъгловата диаграма на разпределителен вал. Но не съм се вглеждал за тоя двигател и ще е интересно как е постигнат.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #36
              А за какво се спори, че не разбрах
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                iuly_vn написа:
                chaveto написа:
                И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
                Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............
                Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.

                Коментар


                  #38
                  извод от цялата тема .... може да се направи но не си заслужата !
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #39
                    Ето ви един линк към Фолкваген форума,защото и там много момчета имат проблеми с въпросния маховик,само дето е по-височка цена :D .Там някой беше сменил маховика на своето ТДИ с такъв мисля от бензинов ГТИ,но почнали проблеми със самата скоростна кутия като ромолене,виене и прочие простотии.Аз попитах и в техния форум дали,някой незнае за Фиат ЖТД какъв обикновен маховик да намеря,щото бях изправен пред същата дилема,но както във нашия така и в техния форум отговор нямаше.Е купих нов маховик и съединител и рахатясах,ма на каква цена.Все пак ето линка към търсачката,която лично на мене ми даде 32 резултата,но основно за демпферния маховик е интересното ...... http://www.vwclub.bg/forum/search.ph...ll&author=&fid[]=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t= 0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B 5
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #40
                      http://www.vwclub.bg/forum/search.ph...ll&author=&fid[]=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t= 0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B 5
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #41
                        Според мен няма смисъл да се опитваме да сложим обикновен маховик и т.н. по добре да наблегнем на това дали може да се ремонтира и как да го направим. Сега е момента някой който има такъв маховик и е непотребен да го снима и да сподели дали подлежи на ремонт според него.

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Според мен няма смисъл да се опитваме да сложим обикновен маховик и т.н. по добре да наблегнем на това дали може да се ремонтира и как да го направим. Сега е момента някой който има такъв маховик и е непотребен да го снима и да сподели дали подлежи на ремонт според него.
                          Аз имам и седи в избата. не подлежи на ремонт, според мен. Никъде няма болтове, винтове или каквото и да било, чрез което може да се отвори това чудо. Поне аз не виждам. По-долу ви пускам една снимка на чисто нов маховик монтиран на вала. Стария съм го снимал, но не откривам снимките. При интерес, тия дни мога да го нащракам и да ви покажа как изглежда.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #43
                            Дизелите трябва да се карат по- леко- да се тръгва по- пенсионерската и да не се настъпват, а ако някой не му харесва такова каране- взема си бензинка и няма нито скапаните турба, мурба, нито нафтови помпи, нито демпфери и др. такива и те така.
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #44
                              chaveto написа:
                              iuly_vn написа:
                              chaveto написа:
                              И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
                              Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............
                              Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.
                              Колега на Стило-то ми има както демпфер така и пружини на самият феродов диск.И за твое сведение съм карал колата както със счупен демпфер така и със заварен и мога да те уверя,че няма абсолютно никаква разлика!!!!
                              Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
                              JTD115....

                              Коментар


                                #45
                                Stilo_cK написа:
                                chaveto написа:
                                iuly_vn написа:
                                chaveto написа:
                                И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
                                Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............
                                Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.
                                Колега на Стило-то ми има както демпфер така и пружини на самият феродов диск.И за твое сведение съм карал колата както със счупен демпфер така и със заварен и мога да те уверя,че няма абсолютно никаква разлика!!!!
                                Я метни ВИН-а на Стилото, че ми стана любопитно.

                                Коментар

                                Working...
                                X