Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

от демферен маховик към обикновен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    това при нов мотор изправни и уплътнени клапани сегменти и т.н.
    Смяташ ли, че болшенството двигатели на средна възраст около 10г. имат такива проблеми ?Защото досега не съм попадал на сдухано JTD.Не са ми минали стотици бройки, но все пак не съм попадал.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Не бре Емзо. Не смятам че трябва да е издухан. Но на 10 години, след 150-200 000км един мотор ако е имал 200Нм, то сега ще са по-малко. Това искам да кажа. Дори и привидно да изглежда в цветущо здраве. Всичко това зависи от много фактори. Грешно е да смяташ че твоето JTD сега е 105 или 110 коня, колкото му дават по каталог или моето TD 100 да изкара 200Нм въртящ момент, въпреки че колите ни са огън
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #18
        iuly_vn написа:
        iakvvu написа:
        А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
        Разликата във въртящия момент между ТD100 и JTD105, е само 2-3% колега. Само че JTD го достига при 1800об/мин а TD при малко над тия обороти.
        Разликата от 65-70 Nm не е 2-3%,а си е 30-35% и е много сериозна,така че не е за пренебрегване.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          Давай iakvvu в същия дух и ще изкараш един мотор с двойно КПД, само заради едно нововъведеение като комон рейла.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            iuly_vn написа:
            Давай iakvvu в същия дух и ще изкараш един мотор с двойно КПД, само заради едно нововъведеение като комон рейла.
            Щеше да е добре да почетеш малко преди да правиш подобни изявления.Като предизвикателство за теб само ще те попитам-какъв е смисъла от това да създават комон-рейл-а само заради 2-3% разлика??? Има достатъчно техническа литература в нета.Хубаво е да се запознаеш малко.Успех с четенето.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              iuly_vn написа:
              Давай iakvvu в същия дух и ще изкараш един мотор с двойно КПД, само заради едно нововъведеение като комон рейла.
              По твоите изцепки ще излезе че Алфата ми 105 к.с е 206 Nm.А аз чета нещо друго в книжката и-265 Nm.Или и Стилото ми (преди корекцията) е 206 Nm.Опаааа...Тук при мен като че ли е написано 255 Nm. Ooooo...Извинявам се!!! Аз явно не мога да чета и не познавам цифри.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Споко момчета, поствайте по темата и спазвайте добрия тон.

                Коментар


                  #23
                  iuly_vn написа:
                  Давай iakvvu в същия дух и ще изкараш един мотор с двойно КПД, само заради едно нововъведеение като комон рейла.
                  Да не забравяме и факта че динамиката на JTD е далеч над динамиката на TD 100,което най вероятно се дължи "само на 2-3% разлика" във въртящият момент и защото комон рейл-а "не е революционна технология".
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    Нямам нищо против да се спазват темите,но е некоректно някой да се изказва неподготвен и да обърква разсъжденията.Тук сме за да даваме добри и точни съвети.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      Съвсем не съм неподготвен, колега. Темата е дали може да се сложи маховик от ТD100 на JTD. Затова и се обосновах с малката разлика във въртящия момент при тия два двигателя, във оборотите от 1800 до 2200 . За JTD въртящия момрнт е 204Нм при 1800 или 1850 някъде, а за ТD100 при 2250. С това исках да изразя мнение че не е голям проблем подобна замяна. Ето и фактите в извлечената снимка по-долу, за JTD:/Е освен ако данните в мануала са грешни/
                      Прикачени файлове
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        iuly_vn написа:
                        Съвсем не съм неподготвен, колега. Темата е дали може да се сложи маховик от ТD100 на JTD. Затова и се обосновах с малката разлика във въртящия момент при тия два двигателя, във оборотите от 1800 до 2200 . За JTD въртящия момрнт е 204Нм при 1800 или 1850 някъде, а за ТD100 при 2250. С това исках да изразя мнение че не е голям проблем подобна замяна. Ето и фактите в извлечената снимка по-долу, за JTD:/Е освен ако данните в мануала са грешни/
                        Човек, я пак се вгледай, аз от малкия скрийншот виждам, че пише MAX TORQUE при 1500 rpm, ти как го виждаш 1800, не разбирам?

                        Коментар


                          #27
                          И аз така го виждам и грешката ми е машинална. Нека пишем по темата все пак. Иначе ако мануала е неточен, то ще се радвам да го науча. Че автора на темата очаква развитие по въпроса!А ето и графиката в съотношение към мощноста в KW. При тия обстоятелства не виждам проблем с подобна замяна, а последната в техническо решение на производителя, го считам само като нововъведение съобразно рекламна конкуренция на пазара. Е сигорно и по меко ще е потеглянето с демпферен маховик и по малко ще се товарят агрегатите след него.Между другото и за уточнение само, графиката при TD100 е подобна, с разликата че максималната мощност е с 5 коня по-малко и вътящия момемнт се постига малко по-късно. И аз се чудя само тия 5 коня, ли са предимството в мощностен план при комон рейла или просто италианците са ненадминати в конструирането на дизели-TD и JTD!?А за разликата в динамиката между двата мотора, също можем да поспорим, но в друга тема във форума-на по подходящо място. Ускорението при двата мотора също е почти еднакво/минимална разлика/, но ще ,,попрочета още малко"...
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            Демферния маховик може да се изолира посредством заваряване на двете му подвижни части.След заварката трябва да се балансира на специален струг,за да не се появят излишни вибраций.След изолирането му няма никакви осезаеми промени в поведението на колата,освен че досадното пощракване изчезва
                            Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
                            JTD115....

                            Коментар


                              #29
                              И тогава кое ще играе ролята на демпфер Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............

                              Коментар


                                #30
                                Аз останах с впечатленито, че се пита за маховик от HGT, не от ТД100
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X