Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

от демферен маховик към обикновен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    от демферен маховик към обикновен ?

    колеги в една от предните ми теми бях споменал нещо за тоя маховик ... но така и не получих конкретен отговор .... въпроса ми беше може ли демферния маховик на 1.9ЖТД да се смени с обикновен от 1.9ТД или от друг подобен така че да отпадне и да не те боли главата след смяната на вече преебания с друг втора ръка понеже не се знае и той колко ще искара ...
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    от HGT мисля, че може да стане.Но по данни на FPT максимално ск. кутия издържа на 206Нм. Колко са верни обаче не знам
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      По принцип би трябвало да може. Двата двигателя са на една основа-модификация. А и конструктивно нямат кой знае какви разлики. Доколкото съм чувал, скоростните кутий са различни, но само в производнорто число на предавкитее и с не съществени различия в конструкцийте. Така че не би трябвало да има проблем. Всъщност не знам кой-кого зарази, на тия дизели да им се слага такъв маховик- Фиат-фолксваген или обратното. Е те май и Пежо били с такъв, така че е май модно нововъведение. Борбата за Европрйския пазар, а не че има толкова ефект от демпферния маховик. А, и да не забравим да отбележим факта, че на ТД100 се случвало по често да се повреждала ск. кутия за разлика от тия на JTD, но може и да е само мит, това.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #4
        Ако конструктивно пасна - няма проблем. Няма дначение коя кутия колко издържа. Сменяме елемент, не ДВГ нали? :D

        Коментар


          #5
          принципно да ... цялата история е че скоро ще сменям съединител и ако се наложи да сменяма и маховик .... ще стане интересно ... та затова питам дали може да измислим някакъв вариант да мина по тънко с обикновен маховик от някоя морга ... + съединител какъвто трябва там за него
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            За маховика не знам, но за амбреяж - замисли се за Sachs 3000 951 306shttp://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/fiat/fiat-marea-185-0996/19-jtd-105-77-kw-041999-012001/sre-performance-kupplung-set-2-2-2.htmВ БГ цената е съвсем друга.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Ако някой знае дали ще си паснат като сглобка ако се сложат аз не виждам проблем да върви и така.

              Коментар


                #8
                А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  ivan_dice написа:
                  принципно да ... цялата история е че скоро ще сменям съединител и ако се наложи да сменяма и маховик .... ще стане интересно ... та затова питам дали може да измислим някакъв вариант да мина по тънко с обикновен маховик от някоя морга ... + съединител какъвто трябва там за него
                  Преди седмица сменях маховик на Марея 2,4 ТД,който е същият като на 1,9 JTD 105 к.с.От моргата го взех перфектрен за 80 лв.Феродовият и аксиалният бяха добре.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Лагера с демпферният маховик издърпва притескателният диск.А как е при другият тип съединители?Мисля че е с натиск.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
                      Разликата във въртящия момент между ТD100 и JTD105, е само 2-3% колега. Само че JTD го достига при 1800об/мин а TD при малко над тия обороти.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        iuly_vn написа:
                        iakvvu написа:
                        А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
                        Разликата във въртящия момент между ТD100 и JTD105, е само 2-3% колега. Само че JTD го достига при 1800об/мин а TD при малко над тия обороти.
                        JTD105 при 1500 об/мин!

                        Коментар


                          #13
                          ако това което казва колегата iakvvu е вярно че демферен маховик по автоморгите се намира за около 100лв. тогава е добре .... въпроса е че на мен тука в единствената морга в околията която го имаше тоя маховик ми казаха приблизителната сума около 350лв. което си е доста .... за маховик втора ръка ...
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            iuly_vn написа:
                            iakvvu написа:
                            А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
                            Разликата във въртящия момент между ТD100 и JTD105, е само 2-3% колега. Само че JTD го достига при 1800об/мин а TD при малко над тия обороти.
                            JTD105 при 1500 об/мин!
                            Да де. Ама това при нов мотор изправни и уплътнени клапани сегменти и т.н. Тук не говорим за заводски характеристики, така че подобна замяна едва ли е от значение. Днес един комшия, излъгал жена си че отива на майстор да си ремонтира 4-тия стртер на колата. После жена му дойде да ме пита колата им има ли 4 стартера. Това последното за майтап, въпреки че си е чиста истина
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              Според мен няма значение при какви обороти има 200 Нм и т.н. Важното е да може да устиска като цяло феродовият диск и притискатела да има достатъчно сила да го държи да не приплъзва.

                              Коментар

                              Working...
                              X