колеги в една от предните ми теми бях споменал нещо за тоя маховик ... но така и не получих конкретен отговор .... въпроса ми беше може ли демферния маховик на 1.9ЖТД да се смени с обикновен от 1.9ТД или от друг подобен така че да отпадне и да не те боли главата след смяната на вече преебания с друг втора ръка понеже не се знае и той колко ще искара ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
от демферен маховик към обикновен ?
Collapse
X
-
По принцип би трябвало да може. Двата двигателя са на една основа-модификация. А и конструктивно нямат кой знае какви разлики. Доколкото съм чувал, скоростните кутий са различни, но само в производнорто число на предавкитее и с не съществени различия в конструкцийте. Така че не би трябвало да има проблем. Всъщност не знам кой-кого зарази, на тия дизели да им се слага такъв маховик- Фиат-фолксваген или обратното. Е те май и Пежо били с такъв, така че е май модно нововъведение. Борбата за Европрйския пазар, а не че има толкова ефект от демпферния маховик. А, и да не забравим да отбележим факта, че на ТД100 се случвало по често да се повреждала ск. кутия за разлика от тия на JTD, но може и да е само мит, това.Fiat Marea TD100
Коментар
-
принципно да ... цялата история е че скоро ще сменям съединител и ако се наложи да сменяма и маховик .... ще стане интересно ... та затова питам дали може да измислим някакъв вариант да мина по тънко с обикновен маховик от някоя морга ... + съединител какъвто трябва там за негоAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ivan_dice написа:принципно да ... цялата история е че скоро ще сменям съединител и ако се наложи да сменяма и маховик .... ще стане интересно ... та затова питам дали може да измислим някакъв вариант да мина по тънко с обикновен маховик от някоя морга ... + съединител какъвто трябва там за негоAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:iakvvu написа:А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.
Коментар
-
ако това което казва колегата iakvvu е вярно че демферен маховик по автоморгите се намира за около 100лв. тогава е добре .... въпроса е че на мен тука в единствената морга в околията която го имаше тоя маховик ми казаха приблизителната сума около 350лв. което си е доста .... за маховик втора ръка ...AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Airfan написа:iuly_vn написа:iakvvu написа:А дали феродовият диск в комплект с обикновен маховик ще издържи на въртящият момент.В Германия ми казаха,че точно заради големият момент е създаден и този маховик,който по добре поема усукването от разликата в натоварването.Обикновенното TD е с максимум 200 Nm,а при JTD имаме 260-270 Nm и нагоре.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар