Здравейте,Май дойде време и при мен да сменям подгревни свещи. Ориентирал съм се към марка- NGK. Дотук добре, но ще ги купувам по каталог и се оказва, че има два вида за този модел. До 99-2000 г. са един вид (резба М4), след 2000 г. (пин терминал). Моята Brava е произведена Ноември 1999 г., а първата й регистрация е Януари 2000 г.... В каталога са посочени кодовете на двигателя, за съответния тип свещи, но този код не съответства на номера на двигателя! Ще поясня, че става дума за електронен каталог, тоест няма как да сравня на "живо" старите с новите свещи. За да избегна коментари от рода на "Иди в магазина със свещите в ръка и си купи нови" предварително ще кажа: Искам да си купя свещи по каталог, защото са с доказан произход и цената им си заслужава усилията.Предполагам, че разликата между двата вида свещи е в начина на закрепване на захранващите кабели- с кабелни обувки към резба М4 или "пин терминал" (букса). Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви са подгревните свещи за JTD1,9?!
Collapse
X
-
1. ако ги погледнеш - ще видиш с какво са - с букса, или с резба.2. ако ползваш ЕПЕР - ссъс сигурност ще разбереш какви са.3. В браво/а има 2 модела двигатели. Ти с трети вид ли си, и какъв му е кода, че не ти съответства ?Смяната става ноември 99-та, в двигател номер 1716459. Ако си с по-малък номер - резба. Ако си с по-голям - букса. Ама си виж по ВИН в ЕПЕР, за да няма тва-онова.
-
Свещите, които купих за Мареата са с камбанка отгоре- нямат резба като при TD-модела. Смених и 4-те свещи- 3-те бяха изгорели. При JTD свещите се намират както при TD. Старите свещи са БОШ, новите-БЕРУ.Как е палила зимата на 1 свещ След смяната лампата за подгрев спря да примига /индикация за изгоряла свещ/ след запалване на двигателя :PFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Така, както предложиха колеги, свалих декоративния капак на двигателя и разгледах типа на свещите (начина им на захранване). Оказаха се "стария материал", тоест с терминал М4. Свещите вече са поръчани и ги чакам да пристигнат. Този въпрос се реши....Изникна обаче друг....Пробвах да развия една от свещите, но нещо се опря...Явно е позапекла, ама по почина "страх лозе пази" се отказах да развивам, докато не измисля начин на развиване намаляващ до минимум вероятността част от свеща да остане в двигателя...Смятам да използвам "ударна" отвертка. Ако някой е използвал същия инструмент за смяна на свещи, моля да сподели опита си.Fiat Brava 1,9 Jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар