Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

EGR-запушен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    EGR-запушен!

    Привет колеги!Ето и моят проблем! Вчера прибирайки се от Плевен,на таблото светна дюзата за трупането на грешки.Разбрах,че се е записала грешка и днес отидох да я закачат.Грешката се оказа в:’EGR(запушен)".Нямам проблеми с динамиката,вървежа и дима!Оборотите са стабилни на празен ход-850.От сервиза ми казаха,че не е нещо фрапантно и може да се кара така.. :D ..Да обаче поради факта,че пътувам доста често извънградско не искам да оставям проблема до тук.Попрочетох доста темата на Оги за затапването,но все пак бих искал да чуя отново мнения и съвети!Поздрави и късмет на всички!
    Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
    Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

    #2
    Не е проблем, но си е добре да си го отпушиш.

    Коментар


      #3
      Да се смени с втора употреба става ли...или е по-добре почистването му.?
      Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
      Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

      Коментар


        #4
        i4kin написа:
        Да се смени с втора употреба става ли...или е по-добре почистването му.?
        Почисти го, не е трудно.

        Коментар


          #5
          i4kin написа:
          Да се смени с втора употреба става ли...или е по-добре почистването му.?
          По-добре го почисти. Става лесно поне при вашите мотори.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Почисти го хубаво, за да може отново с пълна сила да ти вкарва боклици в колектора, и да ти задръства МАП-а. Хората се чудят как да се отърват от това, вие се чудите как да го възстановите.

            Коментар


              #7
              По добре си огледай вакуумните маркучи и кабела до клапана за EGR-a,отколкото да чистиш.oqi28b е прав!!! По добре и по чисто без него.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                По добре си огледай вакуумните маркучи и кабела до клапана за EGR-a,отколкото да чистиш.oqi28b е прав!!! По добре и по чисто без него.
                Аз не съм на това мнение, но всеки има право да твърди своето.

                Коментар


                  #9
                  не спамвайте и тая тема с излишни коментари за EGR .... просто е излишно пак да започвате спора за и против !!!Всеки си има глава на раменете и може сам да прецени !http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Днес около 1 час се занимавах да почистя това ЕГР!Успях обаче да почистя само отвора който е към колектора!Другия отвор от към механичния клапан не можах Нямах необходимото време и нерви за да отвия гайките,които са разположени адски гадно!П.П Сигурно и аз ще направя интервенцията със затапването,но може би след някой и друг ден!
                    Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                    Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                    Коментар


                      #11
                      Vladim написа:
                      i4kin написа:
                      Да се смени с втора употреба става ли...или е по-добре почистването му.?
                      По-добре го почисти. Става лесно поне при вашите мотори.
                      А при моя мотор от подписа може ли защото ми казаха ,че комуникирал с дебитомера и не ставало говоря за затапването
                      FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                      Коментар


                        #12
                        ilia.parvanov написа:
                        А при моя мотор от подписа може ли защото ми казаха ,че комуникирал с дебитомера и не ставало Rolling Eyes говоря за затапването
                        Мисля,че при твоя мотор затапването се извършва по същият начин по който се прави на ЖТД 105!
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          #13
                          Неми е ясно как така щом има грешка ЕГР и задължително трябва да е запушен.На повечето колеги ЕГР-а им е запушен умишлено и незнам някой да е споделил че му свети диагностичната лампа и трупа грешка. Успех!!!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Неми е ясно как така щом има грешка ЕГР и задължително трябва да е запушен.На повечето колеги ЕГР-а им е запушен умишлено и незнам някой да е споделил че му свети диагностичната лампа и трупа грешка. Успех!!!
                            Между другото си прав!!! Грешка ЕГР не води до светване на лампа.

                            Коментар


                              #15
                              Мисля че грешка свързана с електрическия ЕГР клапан - води до светване. Но пък запушен ЕГР категорично не води до светване ! За тези двигатели де, тд100 и жтд 105. Дори при мен - месец след последното закачване на компютър, нямаше записана грешка ЕГР. Утре-вдругиден ще ходя пак на диагностика, профилактично, да видим дали ще има грешка.

                              Коментар

                              Working...
                              X