Колеги, близката седмица следния проблем се появи 2 пъти.Завъртам ключа, таблото светва обаче започва да щрака някакъв клапан ли е, реле ли е - не знам (обозначил съм къде се намира на прикачената снимка). При това щракане има някакъв голям пад на напрежение - всички светлини (таблото, плафона) почти изгасват и пак се включват. Когато се опитам да запаля - едва едва се чува че стартера се мъчи да завърти - все едно ми е паднал акумулатора. И двата пъти реших проблема, като взех ток от друга кола и така запалих, въпреки че си мисля че проблема не е в акумулатора. Та този "клапан" преди съм го забелязвал че като изгася колата след като съм я покарал, се чува нещо като слабо свистене от него в рамките на 5 минути да речем.. явно има някакво налягане, което се освобождава. Не знам дали това трябва да е така. Въпросния "клапан" изглежда като цилиндърче с 2 метални тръбички влизащи в долната му част. Принципно като завъртя ключа щрака ведниж, но в случая почва да щрака като за световно. Ако го изчакам след 10тина секунди спира със щракането, но напрежението остава паднало и таблото едва свети. Също така присвятка лампичката с формата на инжектор, от която капе капка.Когато взема ток от друга кола всички гореспоменати проблеми изчезват. Дано сте разбрали нещо от обърканите ми обяснения . Някой има ли идея каква може да е причината.Та въпросния клапан се намира около позиция 4 на снимката ( http://www.alfaworkshop.co.uk/images/108-0-800.jpg ), въпреки че тук не го виждам.. дано се сещате за какво говоря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми при палене - JTD
Collapse
X
-
Tочно в него е(АккУ), при опит за палене, стрелките "полудяват" ли ?Това трябва да е ЕГР соленоида (Оги знам, че няма такава дума в БГ език, но звучи яко), къде е до 4та позиция.Отиди някъде, където продават акумулатори и да ти го замерят.п.с. про лои връзки на клемите също прави така .F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Airfan Пуснато на: Чет Окт 22, 2009 11:50 am Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Изобщо не се мъчи.... само удължаваш агонията."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Аз НЕ мисля че проблемът е в акумулатора. Паднал е , но едва ли заради себе си. С фабрично радио ли си , или не. Има ли допълнителен усилвател? Имаш ли други допълнителни неща, различни от оригиналните?Забрави за това което чуваш да свисти - соленоида дето му викат. Не съм го опитвал, но може би наистина е солен на вкус? Гарантирано 101 % че проблемът не е от там.
Коментар
-
Както каза колегата, акумулатора може да е паднал, но не значи, че се е скапал. Може да не зарежда добре и от там със студа да се е скапал. На един колега от това, че беше понамаляла течността в него и от студа сутрин не можеше да пали, наляхме му вода и вече нямаше проблеми. Преди да смениш акумулатора се убеди, че е заминал.
Коментар
-
Имам отделна стерео уредба, но без усилвател.. Миналата зима беше паднал един път акумулатора защото бях забравил осветлението в купето Преди няколко месеца ми беше намаляла течността и долях, обаче никога не съм го презареждал на зарядно, само на алтернатора. Ще го сложа тази събота и неделя на зареждачка и ще видим какво ще станеFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар