Колеги, близката седмица следния проблем се появи 2 пъти.Завъртам ключа, таблото светва обаче започва да щрака някакъв клапан ли е, реле ли е - не знам (обозначил съм къде се намира на прикачената снимка). При това щракане има някакъв голям пад на напрежение - всички светлини (таблото, плафона) почти изгасват и пак се включват. Когато се опитам да запаля - едва едва се чува че стартера се мъчи да завърти - все едно ми е паднал акумулатора. И двата пъти реших проблема, като взех ток от друга кола и така запалих, въпреки че си мисля че проблема не е в акумулатора. Та този "клапан" преди съм го забелязвал че като изгася колата след като съм я покарал, се чува нещо като слабо свистене от него в рамките на 5 минути да речем.. явно има някакво налягане, което се освобождава. Не знам дали това трябва да е така. Въпросния "клапан" изглежда като цилиндърче с 2 метални тръбички влизащи в долната му част. Принципно като завъртя ключа щрака ведниж, но в случая почва да щрака като за световно. Ако го изчакам след 10тина секунди спира със щракането, но напрежението остава паднало и таблото едва свети. Също така присвятка лампичката с формата на инжектор, от която капе капка.Когато взема ток от друга кола всички гореспоменати проблеми изчезват. Дано сте разбрали нещо от обърканите ми обяснения
. Някой има ли идея каква може да е причината.Та въпросния клапан се намира около позиция 4 на снимката ( http://www.alfaworkshop.co.uk/images/108-0-800.jpg ), въпреки че тук не го виждам.. дано се сещате за какво говоря


Коментар