Проблема е следният, ако може да се нарече проблем :Значи когато за запаля колата се усеща едно леко предърпване, все едно не и достига гориво на колата, дори и след като натисна педала на газта до 1000 оборота. След като загрее колата, проблема ми се струва че изчезва. Та въпросът ми е да се притеснявам ли или да си карам и да не ми пука ?Колата е Punto 1.9 JTD.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Леко придърпване когато е на място !
Collapse
X
-
ogi28b написа:Това искам да го видя на живо - леко придърпване когато е на място. Ако не го видя - то поне по-подробно описание ако може?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
При мен също трепереше мотора на студено, на топло понамаляваше клатенето. След ремонт на дюзите всички колебания и вибрации изчезнаха, единствено си остана това, че на студено вдига оборотите и след малко ги сваля и така няколко пъти. Когато си е нормално си пали и оборотите са на около 900 и след една минута падат на 800 и според мен това вече не е от дюзи ами нещо по електрическата част.
Коментар
-
cokata_23 написа:yani написа:При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
ogi28b написа:Това искам да го видя на живо - леко придърпване когато е на място. Ако не го видя - то поне по-подробно описание ако може?
Коментар
-
chaveto написа:При мен също трепереше мотора на студено, на топло понамаляваше клатенето. След ремонт на дюзите всички колебания и вибрации изчезнаха, единствено си остана това, че на студено вдига оборотите и след малко ги сваля и така няколко пъти. Когато си е нормално си пали и оборотите са на около 900 и след една минута падат на 800 и според мен това вече не е от дюзи ами нещо по електрическата част.
Коментар
-
5 дюзи = 150лв по вторият начин. Иначе е 30лв теста на дюза, 60лв работа ако трябва да се ремонтира, всичките неща които могат да се подменят по една дюза около 130лв. Има и вариант да не става и нищо от дюзата и да трябва да се замени. Аз съм с една такава и трябва да си купя една втора ръка и да я закарам отново да ми я проверят и подменят нещо ако се налага.
Коментар
-
chaveto написа:5 дюзи = 150лв по вторият начин. Иначе е 30лв теста на дюза, 60лв работа ако трябва да се ремонтира, всичките неща които могат да се подменят по една дюза около 130лв. Има и вариант да не става и нищо от дюзата и да трябва да се замени. Аз съм с една такава и трябва да си купя една втора ръка и да я закарам отново да ми я проверят и подменят нещо ако се налага.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар