Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко придърпване когато е на място !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Леко придърпване когато е на място !

    Проблема е следният, ако може да се нарече проблем :Значи когато за запаля колата се усеща едно леко предърпване, все едно не и достига гориво на колата, дори и след като натисна педала на газта до 1000 оборота. След като загрее колата, проблема ми се струва че изчезва. Та въпросът ми е да се притеснявам ли или да си карам и да не ми пука ?Колата е Punto 1.9 JTD.
    Fiat Punto HLX 1.9 JTD - 1999

    My Site

    #2
    първо почни със подгряващите свещи а може и от разпръсквачи да е

    Коментар


      #3
      Това искам да го видя на живо - леко придърпване когато е на място. Ако не го видя - то поне по-подробно описание ако може?

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Това искам да го видя на живо - леко придърпване когато е на място. Ако не го видя - то поне по-подробно описание ако може?
        Мисля че колегата иска да каже че му вариррат оборотите в даден диапазон, когато е на свободна :D Все пак той да си разясни...
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.
          Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
          Punto HLX JTD '02

          Коментар


            #6
            yani написа:
            При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.
            А горивен филтър пробва ли? Това на всяка скорост ли го прави?
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              При мен също трепереше мотора на студено, на топло понамаляваше клатенето. След ремонт на дюзите всички колебания и вибрации изчезнаха, единствено си остана това, че на студено вдига оборотите и след малко ги сваля и така няколко пъти. Когато си е нормално си пали и оборотите са на около 900 и след една минута падат на 800 и според мен това вече не е от дюзи ами нещо по електрическата част.

              Коментар


                #8
                cokata_23 написа:
                yani написа:
                При моето пунто има същият проблем...Аз по-скоро бих го описал като клатене... Случва се на ниски обороти, предимно когато не е загряло. Оборотите не играят.Иначе колата си върви перфектно. На мен ми казаха, че най-вероятно е от дюзите... но не съм ходил да ги тествам.
                А горивен филтър пробва ли? Това на всяка скорост ли го прави?
                Да, сменил съм го филтъра.На скорост няма никакъв проблем. Прави го само като е изключена от скорост, на ниски обороти.. т.е. караш си нормално и като спреш на светофара почва да се клати .. като тръгнеш няма проблемАз подкрепям мнението че проблема е в дюзите, но при тези цени за диагностика и ремонт на дюзи не мисля че си заслужава да се занимавам с това..
                Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                Punto HLX JTD '02

                Коментар


                  #9
                  А тази формолировка устройва ли ви:"не устойчива работа на празен ход при студем мотор". Това за jtd моторите е меко казано "недопустимо" не че е невъзможно просто това е изявен проблем с който не може да се справим контрола върху работата на мотора.

                  Коментар


                    #10
                    yani написа:
                    Аз подкрепям мнението че проблема е в дюзите, но при тези цени за диагностика и ремонт на дюзи не мисля че си заслужава да се занимавам с това..
                    Колега а след време като скапе всичко дето е закачено към мотора. Като почнеш от тампони и продължиш..................

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Това искам да го видя на живо - леко придърпване когато е на място. Ако не го видя - то поне по-подробно описание ако може?
                      Осеща се че колата леко се дави, все едно не и достига гориво, това исках да кажа И то съвсем леко, все едно само на единият цилиндър не му достига гориво.Искам да кажа, че сипвам само хубава нафта V-Power Diesel !
                      Fiat Punto HLX 1.9 JTD - 1999

                      My Site

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        При мен също трепереше мотора на студено, на топло понамаляваше клатенето. След ремонт на дюзите всички колебания и вибрации изчезнаха, единствено си остана това, че на студено вдига оборотите и след малко ги сваля и така няколко пъти. Когато си е нормално си пали и оборотите са на около 900 и след една минута падат на 800 и според мен това вече не е от дюзи ами нещо по електрическата част.
                        А колко пари ти излезна ремонта на дюзите колега ?
                        Fiat Punto HLX 1.9 JTD - 1999

                        My Site

                        Коментар


                          #13
                          5 дюзи = 150лв по вторият начин. Иначе е 30лв теста на дюза, 60лв работа ако трябва да се ремонтира, всичките неща които могат да се подменят по една дюза около 130лв. Има и вариант да не става и нищо от дюзата и да трябва да се замени. Аз съм с една такава и трябва да си купя една втора ръка и да я закарам отново да ми я проверят и подменят нещо ако се налага.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            5 дюзи = 150лв по вторият начин. Иначе е 30лв теста на дюза, 60лв работа ако трябва да се ремонтира, всичките неща които могат да се подменят по една дюза около 130лв. Има и вариант да не става и нищо от дюзата и да трябва да се замени. Аз съм с една такава и трябва да си купя една втора ръка и да я закарам отново да ми я проверят и подменят нещо ако се налага.
                            А сервиз нещо, име
                            Fiat Punto HLX 1.9 JTD - 1999

                            My Site

                            Коментар

                            Working...
                            X