Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1,9 JTD странен теч..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    до тук сам сагласен с колегата chaveto относно маркуча .... по добре профилактично да го свалям и да го чистя отколкото да го премахна .... но пак от друга страна ще е много приятно ако въздухопроводите са чисти ... (утрото е по мъдро от вечерта) така че утре ще му мисля
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      а някой с плюс по въпросат колко струва турбината или искате да поговорите
      Fiat Bravo 1.9 JTD

      Коментар


        #18
        atletikos написа:
        а някой с плюс по въпросат колко струва турбината или искате да поговорите
        Турбината ти е около 1000 лв +/- 200-300 лв чисто нова. Ако не ти вие, нямаш поводи за притеснение, но все пак, за да си сигурен в себе си, при студен автомобил, свали въздуховода отпред, огледай входящата тръба на турбото и ако е с еднократни скоби на фиат, измери размера и си купи скоби на винт за този размер. После, свали фиатската скоба от към турбото, после и от към въздуховода и извади тръбата (Г-образна). Провери тръбата за скъсвания - обикновено на тези години са сцепени. После бъркаш с чиста ръка в търбото и набарваш перката, хващаш с пръсти и клатиш радиално и аксиално (напред-назад и нагоре-надолу). После споделяш какво си усетил. Напред назад не трябва да имаш луфт, имаш ли - повод за притеснение. Нагоре-надолу - допустим е малък луфт, но клопа ли като у дома си (3-4 и повече мм) - започвай да се притесняваш.

        Коментар


          #19
          chaveto написа:
          Смазва всичко. При издуване или високи обороти налягането в двигателя е по високо от колкото ако е закачен въпросният маркуч, също така има доста не изгорели и изгорели газове които нищо не пречи да се върнат обратно. Облекчава се работата на двигателя когато се намалява налягането. И едно е да излезе изгоряло през ауспуха и друго когато го разливаш навсякъде. До тук аз не виждам нито един минус маркуча да е закачен.
          Ха сега де :D нова теория на вероятностите :D .Нищо лично ма я обясни по подробно как нялягането може да е по-високо като маркуча е отведен надолу и при положение че не е запушен,ще има по-голямо налягане и ще избие от другаде при положение,че винаги докато мотора работи налягането на картерните газове абсолютно винаги е по-голямо от атмосферното.Виждал ли си някога мотор на състезателна айде да кажем и Лада? Защо на тях винаги им е изведен маркуча при положение че се карат в по-зверски обороти разбирай 8-9х об/м.Всичко е направено от завода производител с цел екология,защото картерните газове са едни от най-канцерогенните вещества,но това е една бомба със закъснител.С времето много гняс се наслоява навсякъде особенно в всмукателния колектор,портовете на главата,нагар по всмукателния и изпускателния клапан.От всичките изброени,а бъди сигурен,че има и още двигателя с годините понижава своите динамични и икономически показатели поставен в равни условия със друг "чист" двигател.Правил със си доста експерименти поне за себе си и поне на газ анализаторен тест като този при годишен преглед съм сравнявал данни на изгорели газове без/със закачен маркуч.То е като нещото в казармата :D нищо не се губи само дето сменя собственика си :D .В случая канцерогените не излизаха от маркуча а от ауспуха .Не се заблуждавай,но все пак в 21-век е малко грозно от колата ти да се вее маркуч дето пуши по малко кат едно време Жиглиците.)
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #20
            Много просто, помисли малко и сам ще си отговориш.

            Коментар


              #21
              След толкова години някой открили панацея за това избягало масло от картера.Ясно е че цапа и маже турбината.Тази кутия на пандора явно не върши изцяло предназначението си.
              Fiat Brava 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                на всички мотори картерните газове са отведени в смукателния тракт,но това е нехигиенично за мотора.не са отведени навън основно заради екологията,сиреч с цел изгаряне,ноооо и замърсяване на двигатела.така,че аз лично подкрепям отделянето,има и други плюсове.

                Коментар

                Working...
                X