Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1,9 JTD странен теч..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1,9 JTD странен теч..

    Така колеги , това го забелязах преди близо месец , и наскоро като ходих да сменям гуми и вдигнаха колата забелязах ,че е доста повече отколкото предполагах , наснимах с телефона ще кача снимки по късно , странния теч се намира от шофиорската страна около едно малко радиаторче пред подкалника и стига чак до халогена (от вътрешната страна на бронята) а тя е пълна цялата с старо масло и пепел (което ще рече че това е доста по отдавна от месец ) но и доста масло на капки или каквото и да е но си бие на масло , снимките пристигат след 10 минути някой ако има предположения да казва.
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    ти виж откъде е , а не около какво е. Аз имах около вакуум помпата, но беше от капака на клапаните. Имах и около скоростите, но беше от маркуча за картерни газове. Този втория още го имам. На теб сигурно не ти е стегната добре някоя скоба при интеркулера - малкото странно радиаторче.

    Коментар


      #3
      някой ако познае някоя част все ще е нещо ама с тоя моя телефон...
      Прикачени файлове
      Fiat Bravo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Още един глас за пробив на въздуховодите. При мен са здрави но по всички скоби си омаслява и ако не се мие с времето става гняс.

        Коментар


          #5
          не е целта да се мие .... по принцип не трябва да го има .... (но и при мен беше същата мизерия преди да го измия ....)
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            ivan_dice написа:
            не е целта да се мие .... по принцип не трябва да го има .... (но и при мен беше същата мизерия преди да го измия ....)
            И при мен много ама много мръсно така на слоеве как се вика ама го изчистих .
            Toyota Celica 98-7AFE
            Ex:Fiat Bravo JTD

            Коментар


              #7
              Още не е решен въпроса с теча но смятам че трябва да се иде при специалист , а иначе да питам ако найстина са разхлабени тези скоби по маркучите , възможно ли е да даде разлика в варвенето )
              Fiat Bravo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                atletikos написа:
                Още не е решен въпроса с теча но смятам че трябва да се иде при специалист , а иначе да питам ако найстина са разхлабени тези скоби по маркучите , възможно ли е да даде разлика в варвенето )
                Със сигурност !!! Все едно да питаш - възможно ли е да ти спада гумата, ако не е затегнат вентила.

                Коментар


                  #9
                  Ето заключението на майстора.. което не е никак хубаво , гарнитурата била за минала + един маншон скъсан = гарнитурата се шкурила и залепвала с силикон маншона се сменя - 100 лева (ето и лошата част) хвърляло масло от турбината , казва че си била заминала но някак си незнам защо не вярвам като не бута грам масло от смяна на смяна.И ето един вапрос , колко парички е тази турбина ако някой знае..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Маслото най вероятно идва от отдушника на двигателя а не изцяло от турбината. Това омасляване си го има масово и според мен не е болка за умиране.

                    Коментар


                      #11
                      едно бързо въпросче от мен .... ако изолираме маркуча който идва от гадната черна кутия за картерни газове .... какво ще стане с двигателя какви са минусите .... плюса е че няма да вкарва повече мизерия към колектора .... а какво ще стане с въпросните картерни газове ........
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        ivan_dice написа:
                        едно бързо въпросче от мен .... ако изолираме маркуча който идва от гадната черна кутия за картерни газове .... какво ще стане с двигателя какви са минусите .... плюса е че няма да вкарва повече мизерия към колектора .... а какво ще стане с въпросните картерни газове ........
                        Нищо няма да стане,ще си излизат свободно в атмосферата под собствения си напор.Аз не само съм ги извел с един маркуч,но и изцяло съм премахнал и черната кутия,която лежи вече втора година в мазето.След интервенцията турбо пътищата ми са абсолютно чисти и след пробег около 9-10 х.км.По принцип плътен мотор няма,ако ще и от конвейра да слезе и винаги си има малък процент картерни газове,които се промъкват между сегментите.Служебното Пежо Боксер 2.8,което е със фиатов мотор го взех на 63 х.км и профилактично му свалих маркучите към интеркулера и имаше масълце не е като да нямаше.След като му изведох картерните газове в атмосферата и след близо 100 х.км като прокарам пръст сега е чисто,но всеки сам си решава.Свалил съм даже ламарината,която стои на капака на клапаните,защото има случаи на отвиване на тези болтчета 6мм които директно попадат на въртящия се разпределителен вал и става мазало.Във Фолксваген форума имаше един колега мисля с помпа дюза мотор,на който се бяха отвили такива малки болтчета,но те имат нещо като дроселова клапа и тези болтчета попадат директно в цилиндъра и от там вече мотора на боклука.След като разкарах тази ламаринка,като и от капака на клапаните имам директно изведен маркуч стигащ почти до земята наблюдавам като я оставя в гаража много мъничко свежо масло,но не съм забелязал на щеката дасе е отразило за тези 10х.км,като съм със Кастрол Магнатек 5/40 пълна синтетика т.е много тънко масло,а като го купувах Фиат-а тъкмо се бяха наместили на седалката с лаптопа да му правят "реални 104х.км" ,но аз не пожелах та и сега на километража му показва 311 х.км,а ми е произведен декември 1999г -прайте сметка как карат жабарите.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #13
                          Ако се сменя филтъра когато трябва и всички въздуховоди са здрави това масло не пречи. В комбинация с ЕГР-клапана става мазало, но според мен поне смазва и нямам никакво намерение да махам маркуча. Още повече, че при издувания или по продължително каране на обороти има вероятност да протече от някъде двигателя ако маркуча не си е на мястото.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Ако се сменя филтъра когато трябва и всички въздуховоди са здрави това масло не пречи. В комбинация с ЕГР-клапана става мазало, но според мен поне смазва и нямам никакво намерение да махам маркуча. Още повече, че при издувания или по продължително каране на обороти има вероятност да протече от някъде двигателя ако маркуча не си е на мястото.
                            Колега малко ламерски въпрос :D ма кое по-точно смазва?Всмукателния колектор,всмукателния клапан или сегментите?При издуване или в критични обороти няма ли пак да протече само че с разлика,че всичко ще се набие в колектора,кулера или въздуховодите и пак ще излезе през ауспуха,но няма да се върне в картера,щото ако беше така нямаше да има и грам загуба на масло от смяна на смяна.Но в крайна сметка всеки решава сам за себе си.Аз лично съм избрал варианта "чисти дробове" за колата си макар и с цената на половин литър повече масло изтекло на земята.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #15
                              Смазва всичко. При издуване или високи обороти налягането в двигателя е по високо от колкото ако е закачен въпросният маркуч, също така има доста не изгорели и изгорели газове които нищо не пречи да се върнат обратно. Облекчава се работата на двигателя когато се намалява налягането. И едно е да излезе изгоряло през ауспуха и друго когато го разливаш навсякъде. До тук аз не виждам нито един минус маркуча да е закачен.

                              Коментар

                              Working...
                              X