Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протече ГНП-то !!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря Ами куража ми дойде от цената която ми казаха за ремонта на ГНП-то! Не е никак сложно и мисля че е по силата на всеки автолюбител освен ако не става въпрос за по голям проблем при който се ИЗПОЛЗВА СПЕЦИАЛНО ОБУРУДВАНЕ каквото има в сервизите Доколкото разбрах въпросния болт при навиване подава аванс на впръскването когато колата е студена!Затова при навиването му двигателя започва да чука Когато пък е много разхлабен чукане няма щото няма аванс но и когато двигателя е студен прекъсва и пуши докато позагрее ! Трябва да се търси момента когато двигателя хем не чука хем не прекъсва тогава горе-долу сме близо до центровката на аванса :D Аванс може да се дава и със самата помпа като се разхлабят болтовете които я държат и помпата се премества напред и назад !Аз правих и този експеримент при преместване помпата напред двигателя започваше да чука (аванс) при преместване назад започваше да работи някак си "глухо" (закъснение) ! Ако някой го прави ПРЕДИ ТОВА ДА БЕЛЕЖИ КЪДЕ Е БИЛА ПОМПАТА ТАКА ЧЕ ДА МОЖЕТЕ ДА Я ВЪРНЕТЕ НА СТАРОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ ако не ви хареса работата на двигателя или се съмнявате да не и е много или малко аванса ! При всички случай обаче е по добре да има малко повечко аванс (да чука повече) колата върви по-добте и пали по-лесно Аз също подадох малко повече аванс от колкото беше първоначално и си работи чудесно Не сим пипал само болтчето за пускане на повечко нафта (това дето е отзадната част на ГНП-то) обикновенно е пломбирано че да не се пипа! Ама съм решил и него да "настроя" :D
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/мин
      Fiat Croma 1.9TDid-96g
      min-3.9/100
      max-7/100

      Коментар


        #18
        corkie80 написа:
        Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/мин
        само да не търсиш после части и то от скъпите Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 иначе поздравления на колегата maxuel82. изчетох темата ти с интерес поздрави за добрата работа!
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #19
          corkie80 написа:
          Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/мин
          Май забравяте че в ГНП-то има регулатор на какви обороти да изключи подаването на гориво.На този регулатор вие не може да въздействате,където и да барате(не че е невъзможно по принцип),така че преди да пипате не е лошо да се запознаете с устройството .Виждам че сте будни момчета и ви се пипа(в което няма лошо),информация може да се намери много за тия помпи специално и т.н. Поздрави!!!

          Коментар

          Working...
          X