Благодаря
Ами куража ми дойде от цената която ми казаха за ремонта на ГНП-то! Не е никак сложно и мисля че е по силата на всеки автолюбител освен ако не става въпрос за по голям проблем при който се ИЗПОЛЗВА СПЕЦИАЛНО ОБУРУДВАНЕ каквото има в сервизите
Доколкото разбрах въпросния болт при навиване подава аванс на впръскването когато колата е студена!Затова при навиването му двигателя започва да чука
Когато пък е много разхлабен чукане няма щото няма аванс но и когато двигателя е студен прекъсва и пуши докато позагрее ! Трябва да се търси момента когато двигателя хем не чука хем не прекъсва тогава горе-долу сме близо до центровката на аванса
:D Аванс може да се дава и със самата помпа като се разхлабят болтовете които я държат и помпата се премества напред и назад !Аз правих и този експеримент при преместване помпата напред двигателя започваше да чука (аванс) при преместване назад започваше да работи някак си "глухо" (закъснение) ! Ако някой го прави ПРЕДИ ТОВА ДА БЕЛЕЖИ КЪДЕ Е БИЛА ПОМПАТА ТАКА ЧЕ ДА МОЖЕТЕ ДА Я ВЪРНЕТЕ НА СТАРОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ ако не ви хареса работата на двигателя или се съмнявате да не и е много или малко аванса ! При всички случай обаче е по добре да има малко повечко аванс (да чука повече) колата върви по-добте и пали по-лесно
Аз също подадох малко повече аванс от колкото беше първоначално и си работи чудесно
Не сим пипал само болтчето за пускане на повечко нафта (това дето е отзадната част на ГНП-то) обикновенно е пломбирано че да не се пипа! Ама съм решил и него да "настроя" :D







Коментар