Благодаря Ами куража ми дойде от цената която ми казаха за ремонта на ГНП-то! Не е никак сложно и мисля че е по силата на всеки автолюбител освен ако не става въпрос за по голям проблем при който се ИЗПОЛЗВА СПЕЦИАЛНО ОБУРУДВАНЕ каквото има в сервизите Доколкото разбрах въпросния болт при навиване подава аванс на впръскването когато колата е студена!Затова при навиването му двигателя започва да чука Когато пък е много разхлабен чукане няма щото няма аванс но и когато двигателя е студен прекъсва и пуши докато позагрее ! Трябва да се търси момента когато двигателя хем не чука хем не прекъсва тогава горе-долу сме близо до центровката на аванса :D Аванс може да се дава и със самата помпа като се разхлабят болтовете които я държат и помпата се премества напред и назад !Аз правих и този експеримент при преместване помпата напред двигателя започваше да чука (аванс) при преместване назад започваше да работи някак си "глухо" (закъснение) ! Ако някой го прави ПРЕДИ ТОВА ДА БЕЛЕЖИ КЪДЕ Е БИЛА ПОМПАТА ТАКА ЧЕ ДА МОЖЕТЕ ДА Я ВЪРНЕТЕ НА СТАРОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ ако не ви хареса работата на двигателя или се съмнявате да не и е много или малко аванса ! При всички случай обаче е по добре да има малко повечко аванс (да чука повече) колата върви по-добте и пали по-лесно Аз също подадох малко повече аванс от колкото беше първоначално и си работи чудесно Не сим пипал само болтчето за пускане на повечко нафта (това дето е отзадната част на ГНП-то) обикновенно е пломбирано че да не се пипа! Ама съм решил и него да "настроя" :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протече ГНП-то !!!!!
Collapse
X
-
Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/минFiat Croma 1.9TDid-96g
min-3.9/100
max-7/100
Коментар
-
corkie80 написа:Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/минFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
corkie80 написа:Да ти кажа за пломбираното б-че сигурно беше първото нещо което разбазиках,огромна разлика в ускорението и макс.ск. нагоре с 15км/ч и по-малко от литър нагоре разход,обаче започна да кади обилно.Остава да барна и турбото малко и спокоино минавам 4500об/мин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар