Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протече ГНП-то !!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Протече ГНП-то !!!!!

    Колата е Фиат Браво 1997г. 1.9ТД 75кс. с механичната помпа (тази със жило за газта) помпата е BOSH днес видях че има теч от задната част на помпата там откъдето излизат тръбичките за дюзите Моля за съвет може ли да се ремонтира, трябва ли да я сваля ,какво трябва да се смени и КОЛКО ЩЕ СТРУВА?
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Първо се убеди, че течът наистина е от помпата. Виж дали наоколо няма гумен маркуч от, който да капе.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      100% съм сигурен че теча е от ГНП-то много добре огледах всички маркучи но теча си е от задната част на помпата !!гаиките на тръбичките за дюзите също са добре стегнати и няма теч!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        Не се притеснявай толкова.Няма нещо дето не може да се оправи.За съжаление известно време трябва да си без кола защото трябва да се свали ГНП-то да се ремонтира и да се върне на място. Успех!!!

        Коментар


          #5
          добре аз немога ли да си я оправя ?преди 2г.карах BMW 525тдс. и ми протече ГНП-то отидох в сервиз погледнаха и ми казаха да оставя колата и ще я оправят и ще струва около 380лв! аз обаче писах във форума на БМВ и там много точно ми обясниха какво трябва да направя разглобих помпата и си смених гарнитурките САМО ЗА 15 лв.тук някой нее ли разглабял и оправял ??? та да датете акъл че не ми се ходи по сервизи? ако не ДА Я ПОЧВАМ САМ !!! пък ще видим
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #6
            А откъде точно тече? Ако е от извода за дюзите, притегни още малко гайките. Иначе без разглобяване няма да мине, ако е от друго място.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Слушай приятел,разбирам те че искаш да спестиш някой лев,но в някой случай е по добре да се довериш и на другите. Това което си направил с БМВ-то е да отвориш горния капак на ГНП-то,който в конкретния случай се държи на четири болта и единия е с специална глава.Тук ти казваш че тече от друго място а за да се стигне до там си има доста работа,използват се специални инстроменти, и в процеса на работа човек трябва да се съобрази с доста неща иначе ще оплеска нещата и на края е редно да се стендова на всички режими за да е сигурно че не допусната грешка при монтажа.Съвета ми е поне да я демонтираш и монтираш сам(и това е нещо което струва пари) а за другото да се довериш на някой.При свалена и занесена ГНП няма да ти вземат кой знае колко. Успех!!!

              Коментар


                #8
                Да така съм съгласен видях откъде тече ама ще снимам и ще кача снимка че иначе е трусно за обясняване !!!Иначе от задната страна на помпата има нещо като обогатител(незнам точно какво е) отгоре има датчик с е3дин кабел и две много тънки тръбички ,едната от които влиза точно до входа на гориво а другата отива някъде отдолу е от тая ’урудка" капе ! ще снимам за по-сигурно ! ЗА BMW-то си прав свалих горния капак и тази част на която стои плочката с кабела смених гарнитурките сглобих по обратния ред настроих горе-долу количеството на горивото като подчуквах леко плочката напред-назад и готово !
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #9
                  Я кажете къде се продават ремонтни комплекти за ГНП за фиат браво че вече съм сигурен откъде тече- без сваляне няма да стане но мисля че ще се справя номера на ГНП-то е 0460484112 BOSH
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #10
                    Помпата вече е готова и работи прекрасно без течове лично ПОПРАВЕНА ОТ МЕН ходих в сервиз и ми казаха че ремонта ще струва между 120 и 150 лв . и така почнах сам -купих си ремонтен комплект гарнитурки 18.50 на BOSH и ето какво направих най-напред демонтирах ГНП-то : после почнах със смяната на гарнитурките : и от другата страна после разглобих "главата " за да сменя и големия пръстен тук видях малко зор щото вътре има една пъпка и не я бях уцелил и вала неможеше да се върти но след 3 опита се "отворих " за какво става въпрос после сглобих всичко по помпата монтирах си я на колата зацепих си ремъка и СЕ РАЗМИНАХ С 18.50 На другата сутрин обаче паля колата и отначало пуши и прекъсва викам си"хубаво я оплесках"бях карал един Фолцваген и на него като не му друпнеш "смукача" правеше същото и се сетих че трябва да търся обогатителя на ГНП-то то е едно винтче с контра гайка от задната част на помпата така си играх с това винтче една седница ту прекъсва когато е студена или пък много щтрака и чука най-накрая го регулирах добре хем да не прекъсва когато е студена хем да не щтрака
                    Прикачени файлове
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      За това винтче говоря нека специалистите да кажат точно какво е и как действа
                      Прикачени файлове
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #12
                        Доста смело начинание,при положение че не си съвсем в час.От снимките които си приложил става ясно че си сменил три О-пръстена,във комплекта който купи колко бяха?Не ти ли останаха повечето?Да ти кажа разбазикал си си един от регулаторите на аванса,а защо се стигнало до там ти ще кажеш.При всички случаи има пъст намесата ти,повярвай ми. Щом си доволен е добре,но не винаги е сполучливо,поне си оттренирал момента със сваляне и каяване на ГНП-то. Поздрави!!!

                        Коментар


                          #13
                          Не ми останаха само медните пръстенчета ми останаха навсякъде където се вижда смених пръстените ?свалях и горния капак и му смених гарнитурата смених и бронзовата втулка (бях забравил че и нея смених-20 лв) и гумичката ама не съм снимал защото ми бяха вече много мръсни ръцете та не исках да омажа фотоапарата аванса го разбазиках защото свалих цялата "урудка" от двата болта и отдолу имаше пак о пръстен ! развих и всички винтове на аванса защото и на тях имаше малки о -пръстенчета и ги смених ама нали не обърнах внимание къде точно беше винта за регулирането на аванса та го завих по спомен? голям зор беше и докато изкарам и пластмасата около клапана дето пуска нафтата та си закачих кабелчето на клапана та си стана както трябва (преди 4 месеца махнах имобилаизера щото загубих ключа а с резервния от 5 лв не щеше да пали) за сега вече минах 800 км. дано и по натам да няма ядове ? надявам се да съм се справил
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #14
                            Дано нямаш ядове повече!Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              Колега Maxuel82,преди време търсих отговор на една моя чуденка относно моята Крома с подобна на твоята помпа Бош,но заради компетентния,но пестелив на отговори колега specialista изоставих нашия форум и се насочих към Desel Club Bulgaria,където намерих отговора на моята чуденка!Поздравления за куража по ремонта на ГНП-то,точно от такива хора има нужда форума,за винтчето което питаш имам известни наблюдения-струва ми се че е нещо като обогатител,при мен сутрин като запаля ако съм го навил доста,помпата започва да чука повече,но оборотите не мърдат от 950/така съм си ги направил/,ако го развия падат на 750 докато загрее и пак стават 950.Като по чудо нацелих някакво средно положение и сега мотора работи много чисто без пушаци.Успех и занапред.
                              Fiat Croma 1.9TDid-96g
                              min-3.9/100
                              max-7/100

                              Коментар

                              Working...
                              X