При настъпване на колата до 3500-4000 оборота на 3-4 предавка, светва дюзата, влиза в авариен режим и се записва следната грешка - Boost Pressure sensor A circuit malfunction. След гасене и стартиране на автомобила остава светната дюзата, колата си върви нормално. С компресор е надут waste gate клапана и се чува как скърца и се движи вътре.Пробван е друг MAP сензор, колата се изрязва много добре до 4500 на 2,3,4 предавка , но след гасене , престой от 20 мин. и повторно настъпване отново влезе в авариен режим. (MAP-а е от морга не е нов)Проверени всички въздуховоди от въздушния филтър до входящия колектор. Изчистен интеркулер (мит с бензин, вода, нямаше много гнеж). Сменен MAF сензор с нов.Затапен EGR. Грешката възниква и при отпушен EGR. Катализатора не е махан.Приемам предложения !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD Boost Preshure sensor A circuit malfunction !Решено!
Collapse
X
-
Диагностиака да провариш какво налягане прави турбото при тези обороти и тогава да се мисли какво може да е.Каква е гаранцията че MAP-а от моргата е добър?А waste gate-а работи ли нормално когато е закачен към системата и го надува турбото?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Re: Bravo 1.9 JTD Boost Preshure sensor A circuit malfuncti
tboneodd написа:При настъпване на колата до 3500-4000 оборота на 3-4 предавка, светва дюзата, влиза в авариен режим и се записва следната грешка - Boost Pressure sensor A circuit malfunction. След гасене и стартиране на автомобила остава светната дюзата, колата си върви нормално. С компресор е надут waste gate клапана и се чува как скърца и се движи вътре.Пробван е друг MAP сензор, колата се изрязва много добре до 4500 на 2,3,4 предавка , но след гасене , престой от 20 мин. и повторно настъпване отново влезе в авариен режим. (MAP-а е от морга не е нов)Проверени всички въздуховоди от въздушния филтър до входящия колектор. Изчистен интеркулер (мит с бензин, вода, нямаше много гнеж). Сменен MAF сензор с нов.Затапен EGR. Грешката възниква и при отпушен EGR. Катализатора не е махан.Приемам предложения !ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар