Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD Boost Preshure sensor A circuit malfunction !Решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 JTD Boost Preshure sensor A circuit malfunction !Решено!

    При настъпване на колата до 3500-4000 оборота на 3-4 предавка, светва дюзата, влиза в авариен режим и се записва следната грешка - Boost Pressure sensor A circuit malfunction. След гасене и стартиране на автомобила остава светната дюзата, колата си върви нормално. С компресор е надут waste gate клапана и се чува как скърца и се движи вътре.Пробван е друг MAP сензор, колата се изрязва много добре до 4500 на 2,3,4 предавка , но след гасене , престой от 20 мин. и повторно настъпване отново влезе в авариен режим. (MAP-а е от морга не е нов)Проверени всички въздуховоди от въздушния филтър до входящия колектор. Изчистен интеркулер (мит с бензин, вода, нямаше много гнеж). Сменен MAF сензор с нов.Затапен EGR. Грешката възниква и при отпушен EGR. Катализатора не е махан.Приемам предложения !

    #2
    Диагностиака да провариш какво налягане прави турбото при тези обороти и тогава да се мисли какво може да е.Каква е гаранцията че MAP-а от моргата е добър?А waste gate-а работи ли нормално когато е закачен към системата и го надува турбото?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Мисля че е важно да се премери манометричното налягане при надув. Но грешката няма общо с уейста, според мен. По -скоро е проблем в датчика, или б буксата нещо. Ако е от гейта, ще запише грешка за пренадуване, а не за повреда във веригата.

      Коментар


        #4
        Re: Bravo 1.9 JTD Boost Preshure sensor A circuit malfuncti

        tboneodd написа:
        При настъпване на колата до 3500-4000 оборота на 3-4 предавка, светва дюзата, влиза в авариен режим и се записва следната грешка - Boost Pressure sensor A circuit malfunction. След гасене и стартиране на автомобила остава светната дюзата, колата си върви нормално. С компресор е надут waste gate клапана и се чува как скърца и се движи вътре.Пробван е друг MAP сензор, колата се изрязва много добре до 4500 на 2,3,4 предавка , но след гасене , престой от 20 мин. и повторно настъпване отново влезе в авариен режим. (MAP-а е от морга не е нов)Проверени всички въздуховоди от въздушния филтър до входящия колектор. Изчистен интеркулер (мит с бензин, вода, нямаше много гнеж). Сменен MAF сензор с нов.Затапен EGR. Грешката възниква и при отпушен EGR. Катализатора не е махан.Приемам предложения !
        Прочети колата с Унидиаг и сподели с нас КОДА на грешката!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Търсене по текста показва P0235.

          Коментар


            #6
            P0235 Неизправност във веригата на датчик А на турбокомпресора!Мисля,че е свързано с Мап-сензора,провери хубаво кабелите,щом казваш че мап-а е сменян и пак записва тази грешка!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              Проблема беше от спукан въздуховод към всмукателния колектор. Кво съм гледал . Сега си влиза в червения сектор без проблем .

              Коментар


                #8
                Т.е. вече няма проблем, така ли ? Ако е така - редактирай си заглавието , като добавиш отзад "... РЕШЕНО" , за да може утре някой със същия проблем да знае че има възможно решение.

                Коментар

                Working...
                X