Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Тогава може би проблема ти не свързан с въздух в горивната система. Ако от някъде гълтше въздух проблема ще го имаш винаги. тоест нямаше да зависи дали времето е топло или студено. Може ли малко да структурираш проблема, кога паллиш добре, кога палиш зле(по трудно), сутрин как палиш, след малък престой, след голям престой? Като палиш с повече въртене, как върти стартера, нормално или малко по мудно. Акумулатора в какво състояни ти е?
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    Коментар


      #77
      Сутрин когато е студено паля доста трудно,въртя около 20 сек с подадена газ и чак тогава запалва.Но това е при минусови температури и по продължителен престой.Ако температурата е около 0 градуса или малко под нея ако я паля през 8 часа нямам проблем пали почти веднага.Иначе както казах при - 15 -20 градуса вече дори и при 2-3 часа престой ми е по трудно и давам газ.Акумулатора според мен си върти нормално,ходих при един акумулаторджия до нас да ми го провери.Провери го с някви уреди с които го натоварваше и каза че се държи добре и нямам нужда от нов,само ми доля вода че ми бяха сухи клетките.В общи линии колкото е по студено толкова повече въртя сутрин,но нито един път не е отказала да запали.Върти,върти,върти и като видя че захапва пускам ключа изфорсирвам я до 3000 об и си заработва нормално.Естествено отзад излиза дим,после ауспуха леко къди беличко и след около 5 мин вече не излиза нищо от него.Не се сещам какво друго да напиша,това е възможно най-подробния опис.
      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

      No one ever really dies

      Коментар


        #78
        Забравих да кажа че след малък престой връткам и пали от четвърт оборот същото важи и за температутина над 2-3 градуса независимо от престоя.
        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

        No one ever really dies

        Коментар


          #79
          Значи като температурите са нормални, нямаш никакъв проблем с паленето, тоест гасиш вечерта палиш на сутринта и си пали идеално. А когато паднат доста, палиш трудно, само когато е гасиш и палиш в къс интервал няма проблеми. По нагоре си писъл, че са ти сменяли една свеш, този майстора значи ти е премерил и другите и са наред, а дали е премерил до тях дали стига ток? Според мене, ако дърпа от някъде въздух ще имаш прблеми независимо от температурата. А така както казваш, може нещо по подгряването, даже бих ти казал свещи, но каза че са здрави. И затова си мисля, че може и нещо ток да не достига до тях. Та затова вземи едим мултицед и првери.
          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

          Коментар


            #80
            Значи майстора с един кабел оголен от двете страни,от едната страна го слагаше на + на акумулатора а от другия край на свеща само първата не даде искара и той каза че е изгоряла и я сменихме.Незнам как се измерва стига ли ток до свещите,незнам какво е мултицед и какво трябва да направя ако не стига ток до свещите.Кофти ли се оправя проблема?
            Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
            Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

            No one ever really dies

            Коментар


              #81
              На горивния филтър,белия клапан има два о пръстена към филтъра сменете ги,имах същия проблем от там тегли въздух, като са сменяли филтъра не са сменили пръстените.
              пунто 1,7тд

              Коментар


                #82
                Нямаш ли някой позат, наблизо покраи теб да премери набързо дали стига ток до свещите. То и аз мога да го направя ама не си струва да биеш път до нас само за това. Ти днеска кара ли колата, сутринта как запали, времето беше сравнително меко. Чесно казано на мене не ми се вярва да дърпа въздух от някъде, понеже ако го правеше щеше да пали трудно постоянно, а тя палу трудно само когато е студено. Та за това си мисля че е трябва да се почне от подгряването.
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #83
                  Ами тази сутрин я запалих сравнително лесно,спрямо предните сутрини.Врътнах ключа въртя около 6-7 сек бях натиснал педала на газта през цялото време,и като зацепи я изфорсирах леко и така.Беше пред блока 14 часа,а следобед след 9 часа престой и обилен снеговалеж запали доста по лесно от сутринта е пак бях дал газ.Ти къде живееш.
                  Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                  Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                  No one ever really dies

                  Коментар


                    #84
                    Живея в Младост, до окръжна болница съм. Ми ако искаш, намер и купи шлаух за всеки случа, и някои ден да се разберем да дойдеш. Ще видим за тока, ако не е от него ще сложим шлауха.
                    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                    Коментар


                      #85
                      Provider написа:
                      Значи майстора с един кабел оголен от двете страни,от едната страна го слагаше на + на акумулатора а от другия край на свеща само първата не даде искара и той каза че е изгоряла и я сменихме.Незнам как се измерва стига ли ток до свещите,незнам какво е мултицед и какво трябва да направя ако не стига ток до свещите.Кофти ли се оправя проблема?
                      Отиди на друг майстор да ти провери свещите като ги свали и да се гледа как загряват и за колко време. Самите свещи може да не са прекъснали, а да не загряват на върха или пък да загряват много бавно понеже имат повишено съпротивление. Също така е по-добре свещите да се сменят комплект, а не една по една.
                      FIAT PUNTO 1.7 TD
                      CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                      Коментар


                        #86
                        Вижте каква следа оставям след себе си при палене със зор и ако можете ми кажете какво означава тя?
                        Прикачени файлове
                        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                        No one ever really dies

                        Коментар


                          #87
                          Provider написа:
                          Вижте каква следа оставям след себе си при палене със зор и ако можете ми кажете какво означава тя?
                          Toва е от не добра работа на системата за подгряване като цяло.Също това е причината за лошия сутришен студен старт.Трябва да си намериш майстор,който поне може да си служи с мултицет.Ток не идва до свещите,а напрежение.И е важно не само дали идва,а каква е стойноста му която идва.При подгряване не трябва да е под 11 волта.А по време на работа на стартера,не под 10 волта.Ако не отговаря на тези стойности трябва да се търси проблема най вероятно в релето за подгряване.Ако отговаря на тези стойности,смени свещите с нови.Проверката е за 5 мин,но при МАЙСТОР.

                          Коментар


                            #88
                            Днес ми дадоха съвет да си сипя 1л газ за горене в резервоара,някой пробвал ли го е това.Казаха ми че отпушва дюзите,и прочиства горивната система.Тва ми го каза първо един майстор думите му бяха"сипвай и нямаш проблеми".А днес и един приятел ме посъветва,той е шофьор от много години,има Пасат от 93 дизелов и вика 500000км съм минал с него и не съм имал проблеми пали от оборот и в най-големия студ,сипвам му периодично газ и така.Каза на 20л нафта 1л газ и караш.Надявам се някой да си сподели опита ако има такъв.
                            Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                            Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                            No one ever really dies

                            Коментар


                              #89
                              Никой ли няма мнение по въпроса Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
                              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                              No one ever really dies

                              Коментар


                                #90
                                Колега какво да ти кажа? Красавицата, която виждаш на смиката я продадох преди една седмица. Карах я четири години като през първата /купих я в началото на зимата 2005г./ палеше много добре! При -22˚С такъв студ че жилото на газта беше замръзнало а аз натиснах леко защото си мислех че няма да запалаи но тя захапа от четвърт оборот след престой от поне два дни! Нооооооо тази идилия беше само първата година! Още на следващата зима с падането на температурите започнаха мъките! Така и не успях за трите години експлоатация да се оправя с това. Минах през всичко: първо четири нови свещи Бош. После сямана де що има горивопровод под капака. После мерих захранването на подгревните свещи. Горивният филтър. Всичко което може да възпрепядства паленето съм проверил. Накрая мерих и компресията и тя е в нормата. Пробвах и с добавки в горивото за вдигане на октана и по-добро възпламеняване, за маслото за вдигане на вискозитета и по-добра компресия. НЕ! Към края вече се отказах защото тя започна да яде по един акомулатор на зима и почнах да паля по баира като там пропорцията беше, колкото по-студено полкова по-дълъг баир. По същия начин като теб и аз пушех, същото петно оставаше в снега, и по същия начин като запаля сутринта после цял ден паля като хала. Но престои ли повече от 8-10 часа и е хладничко край пак ми трябва баир! Не те обезкуражавам, дано ти намериш проблема! Успех! Като изключим това съм много доволен от колата, много върви, разход нормален. Дано със следващото Пунто МК2 1,9 JTD, което възнамерявам да си купя нямам тези проблеми!

                                Коментар

                                Working...
                                X