Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ще съм ти адски признателен ако го направиш наистина.Иначае "Шлаух" и това не ми е ясно какво е точно.Гледам че си писал и София като местонахождение.Ако не успея да се справя сам,ако не те затрудня много може да ми помогнеш някой ден да фиксираме проблема заедно.
    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

    No one ever really dies

    Коментар


      #62
      Сега сядам пред компа, извинявай че не ти пуснах снимките по-рано. Шлауха тръгва от горивният филтър, някъде по пътя съм сложил едно клапънче и после си стига до помпата. Обърни внимание там където шлаухът влиза в помпата(оградил съм ти го в червено), при теб е малко по различно. Върху този болт(не е болт, но незнам как му е точното име) имаш едно издадено нагоре затапено с тапа, гумена. Точно тази тапа с времето се напуква и от там започва да дърпа въздух. Шлаухът е прозрачен маркуч, които ти помага да видиш дали има възду в нафтата която стига до помпата.ПП И въобще няма да ме затрудни да ти помогна, за да намерим проблема заедно. Само да ти кажа че не разбирам много, просто съм любител и каквото мога си го оправам сам.
      Прикачени файлове
      FIAT PUNTO 1,7TD ELX

      Коментар


        #63
        Мерси много,утре ще поразровя под капака но съм скептично настроен към способностите миА иначе тва гуменото ти какво го направи смени го с ново ли?
        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

        No one ever really dies

        Коментар


          #64
          BTW клапънчето защо си го сложил?Неможах да разбера.
          Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
          Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

          No one ever really dies

          Коментар


            #65
            Клапанчето е еднопосочно, пропуска само в посока на помпата и като изгасиш предотвратява евентуално падане на нафтата тоест изтичане към резервуара(по точно е филтъра). А за това гуменот ще трябва да се изреже нещо или просто да се измисли друга тапа. Иначе при мен направо смених самия "болт"
            FIAT PUNTO 1,7TD ELX

            Коментар


              #66
              Аз гледах за течове по ГНП-то но неможах да видя нищо влажно.Все пак утре пак ще проверя,но този клапан дали ще можеш да ми сложиш и на мен такъв?Той по какъв начин влияе освен че спира връщането на нафта,неможем да прецакаме нещо?
              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

              No one ever really dies

              Коментар


                #67
                Тоя клапан нищо не може да прецака, но той сега не ти е проблем. Огледай от филтъра до помпата, по маркучите някъде да не е мокро, по самия филтър(погледни и от долу на самия филтър).
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #68
                  Качвам снимки на ГНП-то ми!!!Това което съм оградил с бяло,към него отива един зелен маркуч който е същия като твоя.Но той май е за педала за газта.А от горивния ми филтър тръгват 2 черни маркуча които стигат до ГНП.Но гледах,гледах и неможах да видя никакви течове или нещо подобно.Качвам снимките за да видиш и ти.Незнам каква представа ще добиеш,не са много подробни.Но виж дали ще откриеш това нещо с тапичката.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                  Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                  No one ever really dies

                  Коментар


                    #69
                    Мисля че тябва да е там където съм оградил с червено, където влиза единия от мъркучите идващ от филтъра(ако не се бъркам това със синьот трябва да маркучът за нафта от филтърът). А ако и там няма теч, може би ще е добре да поставиш един шлаух за да видиш дали наистина влиза въздух в системата.
                    Прикачени файлове
                    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                    Коментар


                      #70
                      Това ми е горивния филтър.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                      No one ever really dies

                      Коментар


                        #71
                        Този шлаух как се слага,и откъде да си го купя?Дали няма опция горивния ми филтър нещо да не е наред?
                        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                        No one ever really dies

                        Коментар


                          #72
                          Шлауха може да го купиш от железарски магазин, или от някакъв магазин за маркучи. А може би и от магазин за авточасти. Смяната му е проста, махаш гумения маркуч, режеш едно парче шлаух със същата дължина и го поставяш на мястото на сваления маркуч. Не съм много сигурен, но диаметърът на шлауха мисля че трябжа да бъде 6мм. А и да не забравиш да си вземеш скоби за него. А за филтъра незнам, ти сменя ли го след като купи колата?
                          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                          Коментар


                            #73
                            Ами уж ми го смениха,но знам ли може и да са ме прецакали не бях там за да видя.Оставих си колата в сервиза и незнам какво са и правили после само си платих 500лв за първо обслужване и такаМоже другата седмица ако си свободен някой ден да се разберем да направим интервенцията заедно.Незнамзащо но мойте елементи ми се виждат по различни от твоите.И ти твоята пластмаса от която смуче въздух за снимката ли си я махнал или я нямаш?
                            Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                            Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                            No one ever really dies

                            Коментар


                              #74
                              Тръбите са си там, но просто за снимките ги бях поместил да не ми пречат. Иначе няма проблем да се видим да направим интервенцията, а от кога се появи този проблем с паленето. Имаше го като купи колата, появи се след смяна на консумативи или просто от един път?
                              FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                              Коментар


                                #75
                                Като си купих колата след 3-4 дни смених консумативите.Проблема ми се е появил на 2 ноември сега погледнах че тогава съм писал за 1-ви път.Но определено колкото е по студено толкова по трудно пали.И примерно ако ноември като съм я остваял за 5-6-7-8 часа и после съм палил без проблем преди седмица когато беше станало -20С я изгасих за 3 часа и като палих ми се наложи да дам газ.Иначе днес я загасих в 8:30 и я запалих в 14:00 без проблем
                                Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                                Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                                No one ever really dies

                                Коментар

                                Working...
                                X