Ще съм ти адски признателен ако го направиш наистина.Иначае "Шлаух" и това не ми е ясно какво е точно.Гледам че си писал и София като местонахождение.Ако не успея да се справя сам,ако не те затрудня много може да ми помогнеш някой ден да фиксираме проблема заедно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с
Collapse
X
-
Сега сядам пред компа, извинявай че не ти пуснах снимките по-рано. Шлауха тръгва от горивният филтър, някъде по пътя съм сложил едно клапънче и после си стига до помпата. Обърни внимание там където шлаухът влиза в помпата(оградил съм ти го в червено), при теб е малко по различно. Върху този болт(не е болт, но незнам как му е точното име) имаш едно издадено нагоре затапено с тапа, гумена. Точно тази тапа с времето се напуква и от там започва да дърпа въздух. Шлаухът е прозрачен маркуч, които ти помага да видиш дали има възду в нафтата която стига до помпата.ПП И въобще няма да ме затрудни да ти помогна, за да намерим проблема заедно. Само да ти кажа че не разбирам много, просто съм любител и каквото мога си го оправам сам.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Клапанчето е еднопосочно, пропуска само в посока на помпата и като изгасиш предотвратява евентуално падане на нафтата тоест изтичане към резервуара(по точно е филтъра). А за това гуменот ще трябва да се изреже нещо или просто да се измисли друга тапа. Иначе при мен направо смених самия "болт"FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Аз гледах за течове по ГНП-то но неможах да видя нищо влажно.Все пак утре пак ще проверя,но този клапан дали ще можеш да ми сложиш и на мен такъв?Той по какъв начин влияе освен че спира връщането на нафта,неможем да прецакаме нещо?Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
Качвам снимки на ГНП-то ми!!!Това което съм оградил с бяло,към него отива един зелен маркуч който е същия като твоя.Но той май е за педала за газта.А от горивния ми филтър тръгват 2 черни маркуча които стигат до ГНП.Но гледах,гледах и неможах да видя никакви течове или нещо подобно.Качвам снимките за да видиш и ти.Незнам каква представа ще добиеш,не са много подробни.Но виж дали ще откриеш това нещо с тапичката.Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
Мисля че тябва да е там където съм оградил с червено, където влиза единия от мъркучите идващ от филтъра(ако не се бъркам това със синьот трябва да маркучът за нафта от филтърът). А ако и там няма теч, може би ще е добре да поставиш един шлаух за да видиш дали наистина влиза въздух в системата.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Шлауха може да го купиш от железарски магазин, или от някакъв магазин за маркучи. А може би и от магазин за авточасти. Смяната му е проста, махаш гумения маркуч, режеш едно парче шлаух със същата дължина и го поставяш на мястото на сваления маркуч. Не съм много сигурен, но диаметърът на шлауха мисля че трябжа да бъде 6мм. А и да не забравиш да си вземеш скоби за него. А за филтъра незнам, ти сменя ли го след като купи колата?FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Ами уж ми го смениха,но знам ли може и да са ме прецакали не бях там за да видя.Оставих си колата в сервиза и незнам какво са и правили после само си платих 500лв за първо обслужване и такаМоже другата седмица ако си свободен някой ден да се разберем да направим интервенцията заедно.Незнамзащо но мойте елементи ми се виждат по различни от твоите.И ти твоята пластмаса от която смуче въздух за снимката ли си я махнал или я нямаш?Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
Като си купих колата след 3-4 дни смених консумативите.Проблема ми се е появил на 2 ноември сега погледнах че тогава съм писал за 1-ви път.Но определено колкото е по студено толкова по трудно пали.И примерно ако ноември като съм я остваял за 5-6-7-8 часа и после съм палил без проблем преди седмица когато беше станало -20С я изгасих за 3 часа и като палих ми се наложи да дам газ.Иначе днес я загасих в 8:30 и я запалих в 14:00 без проблемFiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар