Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ако не заработва веднага (прекъсва) подгревна свеш, щом изпушва бяло
    пунто 1,7тд

    Коментар


      #32
      Мисля да си купя Iskra,прочетох добри мнения за тях пък и сега нямам големи финансови възможности.Чудя се дали мога сам да си ги сложа или ще трябва да отида в сервиз.И имам друг въпрос,какво да отида в магазина и да им кажа искам подгревни цвещи за Пунто или има точно определени за моя модел.И къде да отида да си ги купя?
      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

      No one ever really dies

      Коментар


        #33
        Оф тук по другите форуми прочетох най различни неща и честно казано малко се наплаших.Един пич с Алфа Ромео закарал колата в сервиз да и сменят свещите и майстора му бил скъсал едната и после трябвало да дава 200лв за ремонт на двигателя.И сега незнам какво да правя,в кой сервиз да отида и колко пари ще ми струва смяната?Даже на няколко места пишат че майсторите не се навивали да сменят свещите точно поради тази причина че се късали лесно.
        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

        No one ever really dies

        Коментар


          #34
          Ами майстора квото ще да къса, ама после трябва да го оправи безплатно! Ебаси логиката - "ами съжалявам не внимавах, не съм достатъчно опитен или дргуги причини и я скъсах, сега дай още 200 лв. да я донаправя, ама може и друго да попрецакам и още да се ръсиш". А иначе щем нещем изгорят ли свещите трябва да се сменят.
          Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
          Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

          Коментар


            #35
            kosta84bg написа:
            Ами майстора квото ще да къса, ама после трябва да го оправи безплатно! Ебаси логиката - "ами съжалявам не внимавах, не съм достатъчно опитен или дргуги причини и я скъсах, сега дай още 200 лв. да я донаправя, ама може и друго да попрецакам и още да се ръсиш". А иначе щем нещем изгорят ли свещите трябва да се сменят.
            Понякога не е само до вниманието.Като не иска да се развие и това е.Представи си - майстора сменя примерно 3 от 4 свещи и последната се закучва и усеща, че не отиват нещата на добре и не може да се махне, или ако може има голяма вероятност да се скъса да речем. За да е коректен спира и ти казва ОК - смених ти 3 свещи 4-тата не иска да се развие, за това вместо 40лв за труд примерно дай 30 и бягай. Ще останеш доста недоволен нали въпреки, че майстора си е свършил работата и е спрял, за да не плати от собствения джоб по твоята логика.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Най-редно според мен е да спре и да звънне. Да каже - така и така тук механично се закучи - или само 3-те, или рискуваме, но ако се прецака ще струва толкова и толкова. Клиента си прави сметката и казва - продължавай или не продължавай. Идеята ми е, че като си питал колко струва услугата и майстора казва 80-100 лв. примерно не е логично накрая като идеш да я вземеш да ти иска 300 лева. Все пак повечето хора разполагат с ограничени ресурси и е редно да има коректност и в двете посоки.
              Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
              Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

              Коментар


                #37
                kosta84bg написа:
                Най-редно според мен е да спре и да звънне. Да каже - така и така тук механично се закучи - или само 3-те, или рискуваме, но ако се прецака ще струва толкова и толкова. Клиента си прави сметката и казва - продължавай или не продължавай. Идеята ми е, че като си питал колко струва услугата и майстора казва 80-100 лв. примерно не е логично накрая като идеш да я вземеш да ти иска 300 лева. Все пак повечето хора разполагат с ограничени ресурси и е редно да има коректност и в двете посоки.
                Това е така както казваш - винаги трябва да има информираност при промяна на ситуацията.Но ако отиваш за свещи и особено ако си с оригиналните, то автоматично отиваш с нагласа, че нещо може да се закучи работата. От къде да знае майстора, че свещите никога не са развивани, или пък още първата свещ не е запекла и с друго освен със сваляне на главата няма да стане...В повечето случаи няма проблеми, но винаги имаш едно на ум.Естествено, че ако майстора си бара ..... и през просото го кара не е добре, защото границата между скъсване и развиване е доста малка.Аз лично съм сменял свещи на жтд мотор от 21 часа до 03 часа сутринта - толкова време ми отне, защото както казах всичко беше на границата и гледах да се размина със сваляне на главата. Всичко мина както трябва.Ако беше с стандартен сервиз - взимаш инструмента напъваш и се маха - след това не се проверява резбата и ако има лек проблем с нея, завърташ до стягане (скъсване-половин оборот) свещта и се оправяй след това. Ти доволен, сервиза доволен и стигаш до ситуацията - да не ти се налага да сменяш отново свещ Но това няма как да го знаеш.Ако работя чист работник в сервиз, мислиш ли, че ще се занимавам с твоите 4 свещи 6 часа за смяната им и накрая да ми дадеш 20лв за положения труд, от които примерно при мен ще дойдат 12 и 8 за собственика. Помисли реално на нещата.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Момчета,прочетохте ли точно какъв ми е проблема?Кажете ми чисто и просто от какво може да се получава това,и имам ли шанс и в кой сервиз да ми сменят свещите ако проблема идва от тях?Едва ли всички които карат Пунто ТД са майстори и си сменят свещите.Благодаря ви предварително.
                  Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                  Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                  No one ever really dies

                  Коментар


                    #39
                    Колега,мойто Пунтаче прави абсолютно същия проблем всяка сутрин от 2 зими насам! Първия път пали уж,тресе яко,и ако дам постепенно и настойчиво газ си запалва вече нормално,иначе гасне.....от втория път вече е 6!Естественно,че проблема е в свещите,но именно поради страха от некадърни майстори все още не съм ги сменил толкова време! Знам,че не е редно,но какво да правя....наистина споделете някой кадърен майстор в София за подобна интервенция!

                    Коментар


                      #40
                      Е супер най накрая някой да ми рабере проблема.И мен ме е страх от майсторите но ако карам така 2 години сигурно ще залепнат или незнам.Дано някой каже дожерен сервиз.
                      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                      No one ever really dies

                      Коментар


                        #41
                        Не знам защо се плашите толкова от смяната на свещите. На моята си ги смених сам и 4-те без никакъв проблем, макар че старите бяха оригиналните (поне така изглеждаха) и цялата процедура ми отне половин час с мотаенето. При мене преди да ги сменя когато е по-студена палеше по-трудно, първо на 2, на 3 цилиндъра и ако не задържах стартера да върти гаснеше. Същия проблем с паленето може да се получи и от маркучетата за излишната нафта. Когато са стари и вкоравнали след едно вадене започват да изпускат и от там също става проблем.
                        FIAT PUNTO 1.7 TD
                        CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                        Коментар


                          #42
                          Гледай колко хора писали, чакай и аз да драсна нещо И аз отпреди 2 месеца някъде съм горд собственик на такова фиатче няма грешка количката супер си е никакви проблеми нямам, нито с двигателя, нито с ходовата част нито с нищо. Отскоро имам гадже и може да се появят проблемис амортисьорите но това е бял кахър )))) Ами освен честито и от мен дълго и безаварийно каране !!!! :D :D
                          Fiat Punto 1,7 TD 70hp 94г.

                          Коментар


                            #43
                            TOKATA написа:
                            Не знам защо се плашите толкова от смяната на свещите. На моята си ги смених сам и 4-те без никакъв проблем, макар че старите бяха оригиналните (поне така изглеждаха) и цялата процедура ми отне половин час с мотаенето. При мене преди да ги сменя когато е по-студена палеше по-трудно, първо на 2, на 3 цилиндъра и ако не задържах стартера да върти гаснеше. Същия проблем с паленето може да се получи и от маркучетата за излишната нафта. Когато са стари и вкоравнали след едно вадене започват да изпускат и от там също става проблем.
                            Та като си говорим за свещи и смяна натакива мен не ме е страх от смяната ама някой може ли да ми каже колко ще ми струва това удоволствие цена на бройка ако може? Благодаря предварително
                            Fiat Punto 1,7 TD 70hp 94г.

                            Коментар


                              #44
                              Ами цените им варират от 8лв до към 40 лв май,поне доколкот прочетох из темите във форума.Иначе най-евтините са Искра които май са читави колкото и противоречиви мнения да има.А по скъпите и евентуално по качествени са Bosch които скачат доста на виско.Разгледай из форума има няколко теми ще добиеш представа.....иначе честито и на теб за Пунтака,но с приятелка можеш да имаш и друг проблем с колата...запотени стъкла хахаха
                              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                              No one ever really dies

                              Коментар


                                #45
                                TOKATA написа:
                                Не знам защо се плашите толкова от смяната на свещите. На моята си ги смених сам и 4-те без никакъв проблем, макар че старите бяха оригиналните (поне така изглеждаха) и цялата процедура ми отне половин час с мотаенето. При мене преди да ги сменя когато е по-студена палеше по-трудно, първо на 2, на 3 цилиндъра и ако не задържах стартера да върти гаснеше. Същия проблем с паленето може да се получи и от маркучетата за излишната нафта. Когато са стари и вкоравнали след едно вадене започват да изпускат и от там също става проблем.
                                Ми то хубаво, ама твоите подгревни свещи може да ги смениш само с един водопроводен ключ.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X