Ta4kata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с
Collapse
X
-
пунто 1,7тд
-
Преди месец махнах тръбата за картерните газове от филтара, удължих е с 25см. и е пуснах да духа на земята като на Москвичите и Ладите и сега проблема го няма. Незная дали дава отражение на разхода и на вървежа!Временно махнах и гуменото коляно към кутията на въздушния филтър и да кажа че колата тъгна мааалкоповече но малко друго няма. Можете да споделите мнението си за тези мизерий кадето съм направил!
Коментар
-
Темичката малко стара,но виждам има 90% от проблемите който аз имам.. Значи от половин година грубо имам книжка и първата ми кола е пунто мк1 1.7тд 94 година юли производство .И колата стоеше 5 години в гараж ,аз а вдигнах на "крака" и се започна - смених масло 5w40 Motul + горивен и въздушен филтър + нов воден радиатор,че стария като швейцарско сирене... и течеше.И почнах да го карам баш зимата на -20 в гаража сутрин паля с 1 подгрев с чисто нов акумулатор колата претрака и постепенно вдигаше обороти а отзад пушеше черен дим здраво в началото,но после заспиваше.Е след почти 6 месеца паления без проблем 1 сутрин бързам за изпит - сядам подгрявам (беше около 0) въртя ключа и колата запалва двигателя изтракс за по малко от секунда и гасне на 3тия опит паля и педала на газта до ламарината и запали и отзад пропуши бяло-черен дим.И от тогава има навика да го прави тва... интересно всеки път на 3тия опит точно пали.А относно въздушния филтър и при има масло под него казаха няква картерна вентилация било.А колегата с пунтото който каза,че бил дигал 140 без проблем-при теб как набира,че при мен нещо слабо ми идва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар