Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Пунто 1.7ТД 1998г 70к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ta4kata написа:
    Мене ако ми гори колко вашите няма да слизам от него. За последно ще му сваля главата препасвам клапаните и ако не падне разхода заминава за продажва ако никои него иска за части.
    За максимална скорост то и неможе по вече,за расхода при мен на дълго гори около 5,5 но до 100 не повече нагоре си лапа,докарвал съм го на дълго и до 7 моето,градско 7 - 7,5 зимата 8 стигало е до 9 на къси отсечки до 5км,в едната посока,разсхода най много зависи от крака как я караш ако мачкаш гаста гори.
    пунто 1,7тд

    Коментар


      Фиата е като руска нафтова печка, ако не е изгасиш, колкото и да сипваш неможеш да и напълниш резервоара. Каква е причината за цапане на въздушния филтър? Износени сигменти ли !

      Коментар


        Моето и още две отслужвам и цапат филтъра,предполагам че тръбата на картерните газове не и е мястото там.
        пунто 1,7тд

        Коментар


          Преди месец махнах тръбата за картерните газове от филтара, удължих е с 25см. и е пуснах да духа на земята като на Москвичите и Ладите и сега проблема го няма. Незная дали дава отражение на разхода и на вървежа!Временно махнах и гуменото коляно към кутията на въздушния филтър и да кажа че колата тъгна мааалкоповече но малко друго няма. Можете да споделите мнението си за тези мизерий кадето съм направил!

          Коментар


            Темичката малко стара,но виждам има 90% от проблемите който аз имам.. Значи от половин година грубо имам книжка и първата ми кола е пунто мк1 1.7тд 94 година юли производство .И колата стоеше 5 години в гараж ,аз а вдигнах на "крака" и се започна - смених масло 5w40 Motul + горивен и въздушен филтър + нов воден радиатор,че стария като швейцарско сирене... и течеше.И почнах да го карам баш зимата на -20 в гаража сутрин паля с 1 подгрев с чисто нов акумулатор колата претрака и постепенно вдигаше обороти а отзад пушеше черен дим здраво в началото,но после заспиваше.Е след почти 6 месеца паления без проблем 1 сутрин бързам за изпит - сядам подгрявам (беше около 0) въртя ключа и колата запалва двигателя изтракс за по малко от секунда и гасне на 3тия опит паля и педала на газта до ламарината и запали и отзад пропуши бяло-черен дим.И от тогава има навика да го прави тва... интересно всеки път на 3тия опит точно пали.А относно въздушния филтър и при има масло под него казаха няква картерна вентилация било.А колегата с пунтото който каза,че бил дигал 140 без проблем-при теб как набира,че при мен нещо слабо ми идва.
            this

            Коментар

            Working...
            X