Най накрая днес се реших да отида на майстор тук в София.Резултата е че имах една изгоряла свещ,смених я с нова Bosch.И също така ми регулира ГНП-то защото като я изфорсирах и отзад яко черно щяхме да се удушим(след регулирането обаче турбото ми се включва не на 2000 оборота ами към 2500оборота).Надявам се че проблема който имах с паленето на студен двигател ще е решен.Само че ми каза когато я паля сутрин да не чакам само да ми изгасне релето на таблото ами чак когато щракне(при мен след окло 40сек)тогава да запаля.И ми взеха 25лв за труда без вътре да се включва цената на свеща.Как мислите ок ли е като цена?За интервенциите,също така ми прегледа филтрите и ми смаза врартите.Ок ли е цената?И чакате ли и вие толкова време сутрин да щракне релето?
Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
Никога не съм изчаквал повече след изгасване на лампичката за подгрева и колата ми е палила много леко, дори и сега когато е доста студено. За лесното палене допринася много и новия акумулатор. :D
FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Никакъв ефект след смяхата на свеща тази сутрин след 12 часа престой и вчера след 18 часа престой пак въртях 15-20 сек и чак тогава.Дори тази сутрин подгрях 2-пъти и дори се опитах да чая релето но май неуспях и беше с голям зор паленето.Кво да правя сега???
Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
Да не би да си изтърва горивото и оттам докато напълни трудно да пали. Провери си маркучите за излишната нафта да не са вкочанени и напукани и ако трябва ги смени. На моята няма ръчна помпа за подкачване, но ако на твоята има опитай да напомпиш и тогава пали.
FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Колега Provider, погледни помпата, там къдет влиза маркуча за нафтата има нещо като тапа отгоре. Тапата служи за обезвъздушаване, но при мене точно тя създаваше проблеми и от там гълташе въздух и палеше със зори, ако е мокро около нея значи там ти е проблема.
От всичко,което казваш и според мене имаш въздух в системата.Имам две дизеларки-Пунтото/от подписа/пали на четвърт и при -25/оня ден/,другата също.Но от опит ти казвам,че смуче ли въздух пали много трудно.
PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Mожете ли да ми покажете на снимка кое точно трябва да погледна?Че все още не ми е ясно кое какво е под капака ми.Знам ГНП-то къде се намира,там ли са тези маркучи за които ми говорите и дали ще мога сам да оправя проблема ако е от там?Мерси предварително.
Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
Provider, утре обещавам да направя снимка на това за което аз ти говорех. Иначе може да си сложиш един шлаух, за да гледаш дали имаш въздух в системата.
Коментар