Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подмъкнат вакуум маркуч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами не сам го засичал ама като гледам по пръчката кам 400мл. за 500км. са си заминали ... и това не е нормално затова започнах да търся причината и се надявам да е от тая кутия щото ако не е и от нея и както казахте ако евентуално и турбото е здраво то значи двигателя е издухан
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      При всички положения ако двигателя е читав в кутията няма да има толкова масло което да отива към турбината. Кутията според мен ако мога така да го нарека кондензира маслените пари и ги връща обратно. Но ако двигателя си е читав няма да има в повече маслени пари и от там завишен разход на масло.

      Коментар


        #18
        Аз затова казвам да се тества турбото. Няма такъв сепаратор, че да вкара толкова масло в двигателя. По-добре не се занимавай с него. А като не вярваш, извади и входящия въздуховод и провери тогава турбото дали духа масло. Има много начини да се ориентираш. А и една проверка на турбо в специализиран сервиз е 20лв. Там ще ти кажат всичко за него.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          да ама за да го проверят трябва да го сваля ... незнам до колко ви е известно аз сам от Сандански ... това значи че трябва да го карам на София за един тест от 20лв. и ако евентуално се окаже издухано да го обслужа което е около 200-300лв. според зависи от модела на турбото ... да го върна обратно и да го сложа (дълга и широка) .... ще направя теста с откачените въздуховоди и ще ви кажа резултата.
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            ivan_dice написа:
            ами не сам го засичал ама като гледам по пръчката кам 400мл. за 500км. са си заминали ... и това не е нормално затова започнах да търся причината и се надявам да е от тая кутия щото ако не е и от нея и както казахте ако евентуално и турбото е здраво то значи двигателя е издухан
            С тоя разход на масло трябва да пуши здраво синьо или да изтича от някъде.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Ако тече от капака на клапаните - ще тече от там само в движение. Така на място под колата няма да има капки масло, но всъщност ще си тече.

              Коментар


                #22
                впрочем може и от капака на клапаните да тече понеже виждам омасляването отпред а и като я ръчкам повече и като спра на място виждам изпаренията които се вдигат от изпаряващата се нафта .... но теча може е от задната страна на двигатела (от към купето) и немога да видя дали е сериозен или само сълзи .... но на 100% трябва да сменя гарнитурата на капака за да сам сигурен че не е от тях нея ..... а и един друг въпрос относно клапаните ... лесно ли се сменят някакви гумички на клапани ??
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #23
                  ivan_dice написа:
                  ... виждам изпаренията които се вдигат от изпаряващата се нафта ....
                  Изпаряваща се нафта ... ??? Да не ти изпускат маркучетата за обратната нафта .... и докато двигателя работи - тя да капе върху главата около дюзите ? ...
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #24
                    ivan_dice написа:
                    впрочем може и от капака на клапаните да тече понеже виждам омасляването отпред а и като я ръчкам повече и като спра на място виждам изпаренията които се вдигат от изпаряващата се нафта .... но теча може е от задната страна на двигатела (от към купето) и немога да видя дали е сериозен или само сълзи .... но на 100% трябва да сменя гарнитурата на капака за да сам сигурен че не е от тях нея ..... а и един друг въпрос относно клапаните ... лесно ли се сменят някакви гумички на клапани ??
                    Това не е за тебе. Свързано е с демонтаж на главата и вичко по нея. Ако се сменят вложки на клапани, се препасват клапаните после. Но първо се установява причината за разхода на масло, че да не сваляш глава два пъти. Най добре иди в сервиз, тъй като виждам че нямаш достатъчно познания, пък да не говорим за опит.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #25
                      ха ха .... лесно е да го кажеш при условие че нямаш финансови проблеми ... аз ако имах кешовица ... изобщо нямаше да се мъча да барам по колата а щях да я откарам в някой сервиз и да кажа ...еди какво си ми е развалено оправете го ... и готово .... да ама неееее няма пара така че първо ще намеря причината за тоя разход на масло ... изтича ли от някаде .. двигатела ли го гори .... турбо ли или там каквото си покаже и чак тогава ще пиша пак по темата за да намерим някакво решение ... до товага темата остава на заден план .... с писане тука в форума няма да разреша проблема трябва да ровичкам по двигателя .... така че пожелайте ми късмет да намеря проблема ....
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X