Cooling system:Стилото-8,2 литраАлфата-7,0 литра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Cooling system:Стилото-8,2 литраАлфата-7,0 литраiakvvu написа:Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.
Коментар
-
И при двата двигателя загрява еднакво(установено с опипване :D ). А все пак клапана на EGR-a е след топлообменника и предполагам че вследствие на вихрите от налягането на изгорелите газове се загрява и топлообменника преди да е отворил EGR-a.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:Cooling system:Стилото-8,2 литраАлфата-7,0 литраiakvvu написа:Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Докато си редактирам горния пост, си писал... Моля прочети го, в него съм изразил какво мисля, защо се получава така. Само че забравих че едната кола е с нормален термостат, а другата - не. Все пак - тествай двата термостата, пипни кой маркуч колко загрява, Защото има значение повредения термостат в какво положение е застанал. Може да е широко отворен, може да е с процеп 1/2 мм. (Така беше на Дедрата, но достатъчно за да не може да хоризонтира стрелката.
Коментар
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:Cooling system:Стилото-8,2 литраАлфата-7,0 литраiakvvu написа:Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.
Коментар
-
Изхождам от момента на отлепяне на стрелката от уреда.На Алфата началната позиция е означена с 50,средата е 90 и края е 130.Някъде бях чел че е така и при Стилото,макар че не е означено с цифри а само са фиксирани позициите.Двете коли са с един и същ термостат и нормално стрелката стои в средата на индикатора-90 градуса.Не съм изследвал със софт поведението на уредите спрямо реалните стойности,но както казах изхождам от четеното от мен за Стилото и времето за което тръгва едната стрелка и другата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:И при двата двигателя загрява еднакво(установено с опипване :D ). А все пак клапана на EGR-a е след топлообменника и предполагам че вследствие на вихрите от налягането на изгорелите газове се загрява и топлообменника преди да е отворил EGR-a.
Коментар
-
ogi28b написа:Само че забравих че едната кола е с нормален термостат, а другата - не. Все пак - тествай двата термостата, пипни кой маркуч колко загрява, Защото има значение повредения термостат в какво положение е застанал. Може да е широко отворен, може да е с процеп 1/2 мм. (Така беше на Дедрата, но достатъчно за да не може да хоризонтира стрелката.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Нямам обяснение защо всички,вкл.и VAG/а те първи го въведоха/ се отказаха от допълнителния нагревател със свещи.Ти имаш опит с тях,сподели ефективно ли е или оскъпяването не оправдава резултата.
Коментар
-
Не, ама може да го замерим.Сега да ви кажа, какви са моите наблюдения.Бравото ми имаше свещи за подгрев на антифриза (работещи) и понеже последните 2 години маршрута ми е еднакъв, то смятам, че Стилото загрява малко по-бързо.Ако не по-бързо, то поне еднакво като Бравото.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар