Твоята каква е ? Гоуф идиничкЪ ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Моля ви за коментар по моя мисля проблем.Сутринта паля колата /-10гр/,оставям я да работи и почвам да чегъртам стъклата-това е 5мин.Тръгвам за работа на втора си карам около 2000 об./уж да загрее по бързо/,чак след 2-3 км/5-8мин/ стрелката отлепва,но не духа още грам топло.След още 1-2 км почва едвам да се усеща парното и да разтопява скрежта по вътрешната част на предното стъкло,като междувременно си включвам и трета и карам на 1500 об.След още 2-3 км парното се усеща и стрелката е на първато деление,спирам,отварям капака,пипам маркуча към радиатора-студен.Изминал съм около 8км/18-20мин/ до работата и стрелката не мърда от първата чертичка,спирам и държа на място около 2500 об,почва доста бързо да вдига,но не иска да стигне средата/тя и лятото не е стигала/пипам пак маркуча - студен.Та въпроса ми е,при условие,че термостата ми отваря по рано/предната черта преди средата/:Нормално ли е да загрява толкова бавно?Термостата ли е кофти,като се има впредвид,че не усещам въобще да затопля маркуча към радиатора?Да не е от датчика нещо проблема?П.С.Извинявам се за дългото обяснение,но дано е станала ясна ситуацията.Нямам свещи на антифриза.
Коментар
-
Щом маркуча е студен е редно термостата да не е отворил, за да си сигурен, че стрелката показва точно трябва да се премери с термометър охладителната течност. Аз сутринта паля на -12*С оставих я да поработи около 5мин. Пълно загряване до 90*С за не повече от 20мин. като съм я карал с не повече от 1500об/м на 3-та и 4-та предавка. 50*С ги вдигна на 3км.
Коментар
-
chaveto написа:Щом маркуча е студен е редно термостата да не е отворил, за да си сигурен, че стрелката показва точно трябва да се премери с термометър охладителната течност. Аз сутринта паля на -12*С оставих я да поработи около 5мин. Пълно загряване до 90*С за не повече от 20мин. като съм я карал с не повече от 1500об/м на 3-та и 4-та предавка. 50*С ги вдигна на 3км.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Стило 1.9 JTD 115 к.с. vs Алфа 147 1.9 JTD 115 к.с....Стилото е с нов термостат,а Алфата иска термостат.И двете коли нямат допълнително подгряване на антифриза.Термометрите на двете табла отлепят на 50 градуса.Експлоатацията и на двете коли е аналогична при еднаква външна температура (0 градуса)-карам и двете.Резултата...Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Стило 1.9 JTD 115 к.с. vs Алфа 147 1.9 JTD 115 к.с....Стилото е с нов термостат,а Алфата иска термостат.И двете коли нямат допълнително подгряване на антифриза.Термометрите на двете табла отлепят на 50 градуса.Експлоатацията и на двете коли е аналогична при еднаква външна температура (0 градуса)-карам и двете.Резултата...Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.
Коментар
-
И при двете е отпушен.Топлообменника и при двата мотора е един и същ.Затапих на Стилото,но полсе го отпуших пак.Внуших си че ми паднаха ниските обороти.Сега като се запопли пак ще го затапя,но това може да е само минус за загряването.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Изводите до които стигам са два:1.Коша на Алфата е доста по малък(има много по малки кухини около двигателя) и съответно топлообмена при нейният мотор е по малък.2.Решетката на маската.При Стилото решетката между фаровете е прорязана цялата и голям поток от въздух навлиза при двигателя плюс широките дифузьорите в долната част на бронята докато при Алфата решетката между фаровете е чувствително с по малки отвори,както и по малка на площ,съответно по малко количество въздух ще преминава през отвора на вентилатора зад радиатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар