Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да наистина може да е така, но както казах според мен компресора на работи в такъв режим както лятото и следователно целта не е да прави много студено ами само до толкова колкото да може да се отнема влагата от въздуха. И да не забравяме, че има датчици за замръзване и т.н. Сега точно при климатиците на Мареа не знам как е защото нали бяха някакви други, но аз казвам как работят много по интелигентни неща който сами определят как,къде и защо да духат.

    Коментар


      chaveto написа:
      Да наистина може да е така, но както казах според мен компресора на работи в такъв режим както лятото и следователно целта не е да прави много студено ами само до толкова колкото да може да се отнема влагата от въздуха. И да не забравяме, че има датчици за замръзване и т.н. Сега точно при климатиците на Мареа не знам как е защото нали бяха някакви други, но аз казвам как работят много по интелигентни неща който сами определят как,къде и защо да духат.
      Компресора работи в режим отопление, т.е. за да топли вътре, изстудява отвън, а тъй като отвън също е студено, се получава обледеняване. Това е разликата, както и при нормалните климатици.

      Коментар


        Е тук малко бъркаш, твоят климатроник не е реверсен. Колегата ogi28b го е казал
        Това в тези коли не е климатроник, правилно е да се нарича полуавтоматичен климатик, както го наричат и "талянците".
        Целта е не да грее ами да изсушава въздуха тези които си мислят, че грее много бъркат.

        Коментар


          chaveto написа:
          Е тук малко бъркаш, твоят климатроник не е реверсен. Колегата ogi28b го е казал
          Това в тези коли не е климатроник, правилно е да се нарича полуавтоматичен климатик, както го наричат и "талянците".
          Целта е не да грее ами да изсушава въздуха тези които си мислят, че грее много бъркат.
          Според книжката на колата (Фиат Мареа), при температури над 4 градуса, климатика отоплява.

          Коментар


            При пускане на вътрешна циркулация определено не отоплява дори и да има опция да отоплява. Целта от цялото упражнение е въздуха да минава през изпарителя където се охлажда. По този начин се отнема влагата. След това се затопля и влажността му става много ниска, по този начин може да поеме много повече влага. След това този въздух като поеме влагата отново минава през изпарителя.......................

            Коментар


              Mupo написа:
              Идеята е коло градуса е според "мозъка". Това се опитвам да помогна на chaveto. Не е нормално при -1 да се включва компресора или пък не се включва компресора ... п.п. Тези последните мнения са за новия подфорум ... май
              Колко му е в мозъка мен определено не ме бърка,дори напротив.Неговите "мисли" не се индицират никъде като грешна информация или такава която да бърка работата на колата и отделните и възли.Компресора си работи при ниска температура(до -3 градуса перфектно) и ми помага за влагата в купето.Само да добавя към всичко че направих справка днес с Мареа-та на брат ми-при -1 градус във Варна колата има работещ компресор и индикация на таблото -1 градус.Аналогична беше ситуацията и на екс колата ми Алфа 145 с тази разлика че там няма индикация на външната температура.Тук беше 1 градус.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                И още нещо...Каква е идеята на функциите за размразяване последвани от задействането на компресорите при положение,че замръзване и обледяване,както и предпоставки за конденз има при температури под 5 градуса,ако наистина компресорите не трябва да включват под 4 или 5 градуса???Започвам да си мисля че всичко са митове за граничната температура на включване на климатиците.Или ако има такава то тя е доста по ниска от описваната тук,както и забелязвам на моята кола,за което имам и логично обеснение,разбира се.На практика при работата си фреона поглъща температурата от кондензатора който се явява радиатора в купето и така има предпоставки за обледяване.Съответно при много ниска външна температура няма да има възможност вътрешното тяло да се размрази тъй като климатика на колата няма реверсивен режим както е домашният климатик и по този начин вече се създават предпоставки за проблем и не ефективна работа на климатичната уредба.Но при температури над 0 не разбирам защо е необходимо да има ограничение за включване на компресора,след като тогава въздуха все още има способност да размразява натрупване на лед.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  За ограниченията относно температурата, можеби трябва да напише повече Immortal, все пак това му е професия. Просто при ниски температури така наречения conversion factor на газа пада значително. Не случайно фреона като газ в голяма степен се използва за охлаждане, а не за отопление. Точно защото не е ефективен за второто. Като прибавим температурните загуни на един двигател, целта не оправдава средствата. Хората навън са си решили този проблем, който му е студено си купува печка. Мойте познания са дотук повече не мисля да пиша по темата и без това не е по темата(егати словосъчетанието написах ). chaveto писах за радостта, от гледна точка на самото понятие за радост ... т.е. хубаво е да си усмихнат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                  Коментар


                    Колега @iakvvu вътрешното тяло няма да замръзне защото има датчик който следи точно това, но дори и да замръзне въздуха който е в купето е достатъчно топъл за да го размрази. Митът според мен е създаден от домашните климатици, но там е съвсем друго защото когато е пуснат на топло отвън отива студеното и там мръзне и под някаква температура (външна) климатика не работи, затова и по новите сами се размразяват.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Колега @iakvvu вътрешното тяло няма да замръзне защото има датчик който следи точно това, но дори и да замръзне въздуха който е в купето е достатъчно топъл за да го размрази. Митът според мен е създаден от домашните климатици, но там е съвсем друго защото когато е пуснат на топло отвън отива студеното и там мръзне и под някаква температура (външна) климатика не работи, затова и по новите сами се размразяват.
                      Чаве, датчикът за обледеняване е отвън на радиатора на климатика. По каква причина е там, според теб, а не вътре?

                      Коментар


                        Ми не мога да ти кажа, но определено трябва да има и датчик на вътрешният радиатор. По скоро си мисля, че този от вън управлява перките с каква сила да духат. Аз досега на външният радиатор датчик за замръзване не съм виждал. Сега ще ме караш утре да се завирам по Мареата и да гледам дали има датчик.

                        Коментар


                          chaveto написа:
                          Ми не мога да ти кажа, но определено трябва да има и датчик на вътрешният радиатор. По скоро си мисля, че този от вън управлява перките с каква сила да духат. Аз досега на външният радиатор датчик за замръзване не съм виждал. Сега ще ме караш утре да се завирам по Мареата и да гледам дали има датчик.
                          Абе сега погледнах книгата и се оказа, че аз греша, температурният сензор е на изпарителя под централната конзола някъде!

                          Коментар


                            колеги на punto jtd 2001 къде трябва да стои стрелката когато загрее нормално благодаря ви предварително

                            Коментар


                              По-средата ! Иначе ..... в повечето случаи - нов термостат.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Моята стои на първата четвърт. Не е нормално - нали?

                                Коментар

                                Working...
                                X