Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Включва без проблем.Миналата зима не включи при -3 и надолу.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Вътрешна циркулация не пускам защото трябва да работи компресора заради влагата. А после започва да понамирисва от тази влага и затова си карам само на външна. От както набих термостата от рено 5 в маркуча и загряването е перфектно. Паля и на 2-3км температурата е 50*С и климатика започва да духа топло, но не и горещо, температурата която излиза от духалките е 60*С и нито градус на горе. Пуснал съм го на 22*С и не го барам, сам си решава кога и къде да духа с каква сила и т.н. До сега стъкла не са ми се запотили. Според мен има логика когато е пуснат компресора да загрява по бързо, наистина се получава така както каза колегата @iakvvu Но има и нещо друго, че въздуха в купето минава през радиатора на климатика за да се събере влагата, следователно първо се охлажда и после се загрява и затова не знам дали има голям ефект от карането на вътрешна циркулация. И особено ако шофьора е пушач миризмата става жестока.

      Коментар


        Аз забравих да добавя, че при мен също не е пусната вътрешната циркулация по простата причина, че на 2-та седмица от купуването се развали. Сега съм я заклинил в отворено положение. Карам при зададени 22 градуса и вентилатор на ауто. Само въртя накъде да духа, в зависимост дали се опитва да се поти предното стъкло или не.

        Коментар


          Затварям купето единствено и само за да не влиза по студен въздух отвън който да атакува радиатора на парното и да го охлажда повече или ако пред мен има някой 100 годишен рециклиран немски автобус или камион.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            Аз пък предсказвам че имаш неточни показания от датчиците за температура на климатика, след като компресорът се включва при толкова ниски температури. Това 100 % не е нормално.

            Коментар


              Предполагам че от един и същ датчик компа черпи инфо и за климатика и за индикацията в купето,както е и при температурата за двигателя.На дисплея ми показва реални стойности,които съм сверявал със друг термометър за околна температура и соще 2-3 коли.Ако има разлика то тя е в рамките на +/- 0,5 градуса,но при Стило точноста на отчитане е 0,5 градуса.Нека други колеги със Стило да споделят дали при тях включва при температурите които са навън в БГ в момента.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Редно е да включва ако си на вътрешна циркулация, освен ако нямаш датчик за запотяване на стъклата и затова да не включва. При този режим до колкото знам компресора не работи така както лятото когато е пуснат да хлади. При мен както казах ако е на пълен режим Auto ако се получи запотяване климатика сам си обръща на стъклата и по някой път включва компресора. Ако пък пусна аз ръчно ударно да подсуши стъклата компресора се включва задължително и температурата отива на макс. + включване на нагревателите по стъклата. Явно всичко си е до ел. част защото лятото при пускане на климатика да хлади и вътре колата се е напекла примерно до 50*С а навън е 30*С първоначално вкарва въздух от вън защото е по хладен, след това по някое време обръща на вътрешна циркулация и вече когато температурата стигне почти до зададената отново обръща на външна. Преди няколко дни при постоянно зададени 22*С от мен ми включи компресора защото слънцето напичаше яката и явно се повиши температурата в купето и само с външният въздух не може да поддържа зададената.

                Коментар


                  Няма как да ти се включи компресора под 5 градуса. Както каза ogi28, имаш проблем. Също така няма такъв момент като " до колкото знам компресора не работи така както лятото когато е пуснат да хлади". Копресора или ... копресира или не.

                  Коментар


                    E значи и аз имам проблем, на 4гр. включи.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Щом не натоварва толкова значи не работи така както лятото. Лятото много повече се усеща когато включва и изключва. А също така одеве на -1 при мен се включи компресора, явно и аз имам проблем

                      Коментар


                        emzo написа:
                        E значи и аз имам проблем, на 4гр. включи.
                        emzo при теб разликата е 1 градус, който откъде си го взел?п.п. chaveto това че ти включва при -1 въобще не е повод за радост ... въпреки че е хубаво да си радостен п.п.2 chaveto да те попитам. Лятото каква е температурата на въздуха, влажност и т.н., сега кажи и за зимата пак същите неща. Това е все едно да попиташ, защо при включени консуматори на ел. енергия в автомобила, двигателя почва да се товари ... макар и малко. Компресора само знае да прави налягане и то относително постоянно, не го интересува дали си в Аруба, Филипините или Кавказ.

                        Коментар


                          Просто, днес на 4гр. външа темп. го пуснах и включи.Това имах предвид.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Идеята е коло градуса е според "мозъка". Това се опитвам да помогна на chaveto. Не е нормално при -1 да се включва компресора или пък не се включва компресора ... п.п. Тези последните мнения са за новия подфорум ... май

                            Коментар


                              Колега защо да не е повод за радост? Един кадеше яко пред мен и си пуснах на вътрешна циркулация за да не ми смърди и веднага се включи компресора. Много добре знаем какво се получава на вътрешна циркулация. На либрата компресора не го усещам кога включва и изключва дори и лятото, даже не съм го и чувал как включва. На рено то ми компресора като включва се усеща по оборотите на двигателя и докато ми беше скъсан един тампон и лоста за скоростите ми мърдаше когато вклю/изкл. зимата оборотите на двигателя не се променят и лоста не помръдва когато вклю/изкл. от там си мисля, че работи в друг режим. Даже когато си взех реното (първата ми кола с климатроник) много се чудих защо компресора включва след като навън е студено, след като ми обясниха вече ми стана ясно. И да наистина компресора е да компресира, но това не значи, че някъде по системата няма нещо което да разтоварва и да прави така нещата за да работи в съвсем друг режим. Това последното може да каже човек който е запознат с тези системи.ЕДИТ: Колега обясни ми като на прост човек защо според теб не е нормално да се включва под 5*С

                              Коментар


                                chaveto написа:
                                Колега защо да не е повод за радост? Един кадеше яко пред мен и си пуснах на вътрешна циркулация за да не ми смърди и веднага се включи компресора. Много добре знаем какво се получава на вътрешна циркулация. На либрата компресора не го усещам кога включва и изключва дори и лятото, даже не съм го и чувал как включва. На рено то ми компресора като включва се усеща по оборотите на двигателя и докато ми беше скъсан един тампон и лоста за скоростите ми мърдаше когато вклю/изкл. зимата оборотите на двигателя не се променят и лоста не помръдва когато вклю/изкл. от там си мисля, че работи в друг режим. Даже когато си взех реното (първата ми кола с климатроник) много се чудих защо компресора включва след като навън е студено, след като ми обясниха вече ми стана ясно. И да наистина компресора е да компресира, но това не значи, че някъде по системата няма нещо което да разтоварва и да прави така нещата за да работи в съвсем друг режим. Това последното може да каже човек който е запознат с тези системи.ЕДИТ: Колега обясни ми като на прост човек защо според теб не е нормално да се включва под 5*С
                                Защото се получава обледеняване на радиатора на климатика, което обледеняване самия климатик не може да предотврати, фреона замръзва и от там нататък се получават неприятни последици за самия компресор, до колкото знам аз.

                                Коментар

                                Working...
                                X