Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В темата за тези свещи е описано добре. Работят ако напрежението на акумулатора е в нормите, докато охладителната течност достигне 75*С. Няма как да работят по дълго и с това да загряват по бързо, за по бързо загряване трябва повече мощност. Ако всичко си е оригинално и работи не го барай. Няма не възможни неща

    Коментар


      Ще ти отговоря само на първия, и другите 2 автоматично отпадат. Работят докато датчика им подаде към тяхното ЕКУ, че антифризът е станал 70 градуса. (При мен - 75)

      Коментар


        ogi28b написа:
        vsd - в такъв случай стрелкатса посстоянно ще се движи нагоре-надодлу, никога няма да стои на едно място, така е например при по-старите едно и шест - има стотици теми с обяснения че 1 черта над средата се включва първа степен, а две чеерти над средата - втората.
        Да, така се получава. Като загрее стои на 90, като я натискаш отива 3-4-5 мм след 90, вижда се че пуска перката и пак се връща на 90. Някой път ще видим тези 3-4 мм след 90 на колко градуса отговарят.Пти либрите как е? Като гледам уреда за температура е разграфен като при алфа 156.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          При мен когато е на 80*С стрелката стои долу на надписа 90 когато достигне 90*С и стрелката застава по средата на надписа 90 разликата е много малка.

          Коментар


            И при мен е тегаво положението откъм топло зимата. После, разправят, че само руските реотани загряват бавно

            Коментар


              Нека и аз да се вкюлуча в "кратката" дискусия... Искам да попитам конкретно за Stilo 1,9 jtd 115к.с., нормално ли е температурата на двигатела да спада при спускане по надолнище, при бавно каране т.н. Моето Стило държи стрелката в средата само по изкачване или когато се набутам в задръстване, иначе стрелката застава на 3-тото деление (т.е не в средата, вижте прикачената снимка)Към това можеби трябва да добавя че аз рядко подминавам 2000об/мин, обикновенно карам в диапазона 1300-1600об/мин. Само когато се подигравам на голфаджии дигам малко обороткиЗагрявамето на двигатела на мен ми отнема 13-15км, като в купето духа доволно топличко, рядко задавам температура над 24*
              Прикачени файлове

              Коментар


                Не мисля, че е нормално! При мен при загрял двигател, стрелката
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  cec0 - за смяна на термостат си.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    За да разширя малко темата искам да вмъкна и следният въпрос: Каква е посоката на движение на водата през водният радиатор(от термостата към радиатора или от радиатора към термостата)? Така като чета темата стигам до извода,че най-вероятно и моят термостат е за смяна,но това което забелязвам по мъркучите не ме убеждава в това,тоест горният мъркуч който свързва термостата и радиатора е студен,а долният е топъл.Ако имам проблем с термостата,както си мисля то тогава би трябвало водата да влиза от мотора в долният мъркуч,да минава през радиатора и тогава да влиза в термостата за да охлажда и двигателя повече от колкото трябва.Ако посоката е обратно(от термостата към радиатора) ,то тогава при положение че ми е студен горният мъркуч(този след термостата) излиза че е здрав и самият термостат,а долният мъркуч се затопля в следствие на дифузията на течноста в системата. Ако някой от колегите има отговора ще се радвам да дискотираме. Между другото се рових в EPER,но там няма означена посоката на движение на течноста.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      При движение - категорично не ! При работа на място, и включено парно на едно, и темп. на HI - ЖТД 105 в Брава изстива!

                      Коментар


                        emzo написа:
                        cec0 - за смяна на термостат си.
                        Хмм, май и Вие подтвърждавате опасенията ми Добре, в такъв случай цялото това чудо (прикачената снимка) ли трябва да се сменя или може да се замени само топлочувствителния клапан?Гледам целия термостат струва 120-130лв, а според мен само клапата е за смяна, излишно е да се сменя цялото тяло.Има ли такава опция ПС: Видях че на предните страници на тази тема е обсъждан този въпрос, но така и не стана ясно дали е възможно и ако "да" какъв е резултата...
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Течността влиза през термостата (от горният маркуч) минава през радиатора и влиза във водната помпа (през долният) От водната помпа минава през двигателя и така отново към радиатора.

                          Коментар


                            Така...Какво открих днес? Температурата на вън днес беше 1 градус и със страх влязах в колата знаейки,че докато стигна до там закъдето съм тръгнал топло няма да има.Обаче...Стъклата се запотиха и включих климатика за да обере влагата в купето. Изненадата дойде след около 2-3 км. каране.Стрелката на таблото беше отлепила и парното вече топлеше.Наблюдавах загряването на мотора с включеният климатик и се оказа че загря изненадващо бързо.Стана приятно топло и страховете ми изчезнаха.Ще карам на климатик докато колата е студена.Разбира се клапата на купето е затворена и върти само въздуха в купето за да не охлажда и през радиатора на парното.Това явление си го обеснявам с две причини,а може и само с една от двете: 1.Компресора натоварва двигателя и ме принуждава да натискам повече педала,а от там и повече гориво и калории за цилиндрите(макар че не усещам да натискам повече),а може и самият контролер да пръска повече четейки че е включен климатика. 2.Работейки ,фреона загрява външният радиатор,който е пред водният и така създава една среда с по висока температура в отсека на двигателя от въздуха който влиза без включен климатик(малко не ми допада това обяснение,защото е доста ниска температурата навън и би трябвало да топлоотдава доста бързо,макар че чух и включване на дефузьора(вентилатора) на радиаторите отпред)Споделете опит,ако сте забелязали как е при Вас колеги.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              Едва ли е включил компресора под 3 градуса ако питаш мен. Поне на книга под 3 би трябвало да изключи, независимо от положението на бутона.При мен седят така нещата - 3 градуса, паля и чакам 3-4 мин да слезе жената, от там до първата спирка са 3 км, някъде около 1.8-2 км след потегляне към първата спирка чертата е отлепила 1-2 мм над първото деление и духа леко топло, на 3-ия км е на второто деление и духа завидно топло, не горещо, но топло.

                              Коментар


                                Под 10градуса нали не трябва да включва компресора ? Или бъркам ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X