В темата за тези свещи е описано добре. Работят ако напрежението на акумулатора е в нормите, докато охладителната течност достигне 75*С. Няма как да работят по дълго и с това да загряват по бързо, за по бързо загряване трябва повече мощност. Ако всичко си е оригинално и работи не го барай. Няма не възможни неща
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
ogi28b написа:vsd - в такъв случай стрелкатса посстоянно ще се движи нагоре-надодлу, никога няма да стои на едно място, така е например при по-старите едно и шест - има стотици теми с обяснения че 1 черта над средата се включва първа степен, а две чеерти над средата - втората.
Коментар
-
Нека и аз да се вкюлуча в "кратката" дискусия... Искам да попитам конкретно за Stilo 1,9 jtd 115к.с., нормално ли е температурата на двигатела да спада при спускане по надолнище, при бавно каране т.н. Моето Стило държи стрелката в средата само по изкачване или когато се набутам в задръстване, иначе стрелката застава на 3-тото деление (т.е не в средата, вижте прикачената снимка)Към това можеби трябва да добавя че аз рядко подминавам 2000об/мин, обикновенно карам в диапазона 1300-1600об/мин. Само когато се подигравам на голфаджии дигам малко обороткиЗагрявамето на двигатела на мен ми отнема 13-15км, като в купето духа доволно топличко, рядко задавам температура над 24*
Коментар
-
За да разширя малко темата искам да вмъкна и следният въпрос: Каква е посоката на движение на водата през водният радиатор(от термостата към радиатора или от радиатора към термостата)? Така като чета темата стигам до извода,че най-вероятно и моят термостат е за смяна,но това което забелязвам по мъркучите не ме убеждава в това,тоест горният мъркуч който свързва термостата и радиатора е студен,а долният е топъл.Ако имам проблем с термостата,както си мисля то тогава би трябвало водата да влиза от мотора в долният мъркуч,да минава през радиатора и тогава да влиза в термостата за да охлажда и двигателя повече от колкото трябва.Ако посоката е обратно(от термостата към радиатора) ,то тогава при положение че ми е студен горният мъркуч(този след термостата) излиза че е здрав и самият термостат,а долният мъркуч се затопля в следствие на дифузията на течноста в системата. Ако някой от колегите има отговора ще се радвам да дискотираме. Между другото се рових в EPER,но там няма означена посоката на движение на течноста.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emzo написа:cec0 - за смяна на термостат си.
Коментар
-
Така...Какво открих днес? Температурата на вън днес беше 1 градус и със страх влязах в колата знаейки,че докато стигна до там закъдето съм тръгнал топло няма да има.Обаче...Стъклата се запотиха и включих климатика за да обере влагата в купето. Изненадата дойде след около 2-3 км. каране.Стрелката на таблото беше отлепила и парното вече топлеше.Наблюдавах загряването на мотора с включеният климатик и се оказа че загря изненадващо бързо.Стана приятно топло и страховете ми изчезнаха.Ще карам на климатик докато колата е студена.Разбира се клапата на купето е затворена и върти само въздуха в купето за да не охлажда и през радиатора на парното.Това явление си го обеснявам с две причини,а може и само с една от двете: 1.Компресора натоварва двигателя и ме принуждава да натискам повече педала,а от там и повече гориво и калории за цилиндрите(макар че не усещам да натискам повече),а може и самият контролер да пръска повече четейки че е включен климатика. 2.Работейки ,фреона загрява външният радиатор,който е пред водният и така създава една среда с по висока температура в отсека на двигателя от въздуха който влиза без включен климатик(малко не ми допада това обяснение,защото е доста ниска температурата навън и би трябвало да топлоотдава доста бързо,макар че чух и включване на дефузьора(вентилатора) на радиаторите отпред)Споделете опит,ако сте забелязали как е при Вас колеги.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Едва ли е включил компресора под 3 градуса ако питаш мен. Поне на книга под 3 би трябвало да изключи, независимо от положението на бутона.При мен седят така нещата - 3 градуса, паля и чакам 3-4 мин да слезе жената, от там до първата спирка са 3 км, някъде около 1.8-2 км след потегляне към първата спирка чертата е отлепила 1-2 мм над първото деление и духа леко топло, на 3-ия км е на второто деление и духа завидно топло, не горещо, но топло.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар