Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Знам, че темата е за JTD, но и при мен (на ТД 100) загряването зимата е трудно. Снощи при около 0 градуса му трябваше 3 мин на място и 15 мин каране в София, за да доближи средата (установи се на чертичка и половина преди средата, като лятото седи на чертичка или 1/2 чертичка преди средата). При това последните 3-4 минути умишлено давах повече газ и върнах вентилатора на парното само до 1 степен, че се беше застопорила стрелката на 3 черти преди средата и не мърдаше. Впоследствие си загря както казах по-горе. Термостата го смених миналата зима, изглежда работи, но явно дизелите са така. Иначе парното си работи нормално, на 1 степен на вентилатора е достатъчно комфортно вътре, когато е загряла. Сега предстои да я пробвам на дълъг път и ако термостата има проблем със сигурност ще си покаже...
    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

    Коментар


      Днес сложих термостат от рено 5 за 86*С. След смяната на термостата нещата стояха по съвсем различен начин. Преди да го сменя при първото отваряне на термостата стрелката стигаше почти до 90*С и веднага падаше надолу и си оставаше там. След смяната стига до 90*С и си остава там и най интересното е, че когато достигна 90*С термостата не отваря, трябва да постои стрелката около 5-6мин на тази температура (според стрелката) и чак тогава отваря. Тези дни го дават топло, но ще гледам дали ще има някаква промяна в разликата на загряването и ще споделя. Като цяло си е трудоемко да се сложи такъв термостат, но пък за 10лв толкова

      Коментар


        Сега ако ти кажа че това на което викаш "90*C" , е доста далеч от 90 градуса, ще повярваш ли ? Да кажем че е 80.

        Коментар


          Няма да повярвам защото не е Фиат ами е Ланчия и уредите по таблото нямат нищо общо. При мен стрелката си отчита съвсем реално, гледал съм я и на компа и с термометър. Няма такива моменти където закръгля................

          Коментар


            Усещаш ли как сам си противоречиш - хем "не закръгля", хем пък стрелката стои няколко минути на една температура, и термостатът тогава отваря, хем самият той е за 85, ама отваря като постои няколко минути на 90. Освен, нали, ако нямаш някакъв специален двигател, който загрява до едно време , и после спира да загрява, стои няколко минути така, и термостатът решава да се отвори....

            Коментар


              Оги на ланчата може и да не е като при нас. На алфата на брачеда, уреда е разграфен в градуси и си показва горе долу точно. В смисъл като е 80 градуса си стои на 80, а не като при нас по средата.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.
                  Чувал ли си някога да ти се включи перката на радиаторите отпред, за да ти охлади колата?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Ето как изглежда таблото на либрата.
                    Прикачени файлове
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      BO написа:
                      chaveto написа:
                      Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.
                      Чувал ли си някога да ти се включи перката на радиаторите отпред, за да ти охлади колата?
                      Един единствен път когато се сменя ремък и т.н. беше оставена да работи за да включат перките. Бая поработи преди да включат перките, след като беше достигнала 90*С. Вчера сутринта на седмият километър стрелката стоеше на 90*С и не помръдна от там докато не загасих двигателя :D

                      Коментар


                        vsd - в такъв случай стрелкатса посстоянно ще се движи нагоре-надодлу, никога няма да стои на едно място, така е например при по-старите едно и шест - има стотици теми с обяснения че 1 черта над средата се включва първа степен, а две чеерти над средата - втората.

                        Коментар


                          По тази логика и стрелката за горивото трябва постоянно да се движи нагоре надолу заради това, че се плиска. В една друга тема и затова спорихме. Те тогава да не са слагали стрелкови уред ами като французите със светлина индикация. Като светне оранжево е загряло в малко повече и на червено хвърляш двигателя, тъпо.

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            BO написа:
                            chaveto написа:
                            Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.
                            Чувал ли си някога да ти се включи перката на радиаторите отпред, за да ти охлади колата?
                            Един единствен път когато се сменя ремък и т.н. беше оставена да работи за да включат перките. Бая поработи преди да включат перките, след като беше достигнала 90*С. Вчера сутринта на седмият километър стрелката стоеше на 90*С и не помръдна от там докато не загасих двигателя :D
                            Добре, щом си чул перките то стрелката между 90 и следващата чертичка след това ли ти беше застанала?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              Това не съм го гледал.

                              Коментар


                                добре имам един въпрос относно подгревните свещи на антифриза .... 1. колко време след запалването на колата работят2. кога разбират че трябва да спрат да подгряват антифриза ...3. има ли някаква възможност да се направят с ръчно включване (освен това което и е от комп-а) За да може през зимния период да работят по дълго и да загряват по -бързо антифриза
                                AUDI 1.8 20V TURBO
                                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X