Знам, че темата е за JTD, но и при мен (на ТД 100) загряването зимата е трудно. Снощи при около 0 градуса му трябваше 3 мин на място и 15 мин каране в София, за да доближи средата (установи се на чертичка и половина преди средата, като лятото седи на чертичка или 1/2 чертичка преди средата). При това последните 3-4 минути умишлено давах повече газ и върнах вентилатора на парното само до 1 степен, че се беше застопорила стрелката на 3 черти преди средата и не мърдаше. Впоследствие си загря както казах по-горе. Термостата го смених миналата зима, изглежда работи, но явно дизелите са така. Иначе парното си работи нормално, на 1 степен на вентилатора е достатъчно комфортно вътре, когато е загряла. Сега предстои да я пробвам на дълъг път и ако термостата има проблем със сигурност ще си покаже...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Днес сложих термостат от рено 5 за 86*С. След смяната на термостата нещата стояха по съвсем различен начин. Преди да го сменя при първото отваряне на термостата стрелката стигаше почти до 90*С и веднага падаше надолу и си оставаше там. След смяната стига до 90*С и си остава там и най интересното е, че когато достигна 90*С термостата не отваря, трябва да постои стрелката около 5-6мин на тази температура (според стрелката) и чак тогава отваря. Тези дни го дават топло, но ще гледам дали ще има някаква промяна в разликата на загряването и ще споделя. Като цяло си е трудоемко да се сложи такъв термостат, но пък за 10лв толкова
Коментар
-
Усещаш ли как сам си противоречиш - хем "не закръгля", хем пък стрелката стои няколко минути на една температура, и термостатът тогава отваря, хем самият той е за 85, ама отваря като постои няколко минути на 90. Освен, нали, ако нямаш някакъв специален двигател, който загрява до едно време , и после спира да загрява, стои няколко минути така, и термостатът решава да се отвори....
Коментар
-
Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.
Коментар
-
chaveto написа:Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:chaveto написа:Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.
Коментар
-
По тази логика и стрелката за горивото трябва постоянно да се движи нагоре надолу заради това, че се плиска. В една друга тема и затова спорихме. Те тогава да не са слагали стрелкови уред ами като французите със светлина индикация. Като светне оранжево е загряло в малко повече и на червено хвърляш двигателя, тъпо.
Коментар
-
chaveto написа:BO написа:chaveto написа:Колега в много малък диапазон стрелката отчита 40*С и не мисля, че беше нужно да казвам, че едно милиметърче преди да застане стрелката с чертата на 90-те градуса и така в продължение на 5-6мин този милиметър беше преодолян и термостата отвори :D Щеше да звучи някак си смешно и един вид все едно си правя реклама на уредите :D Сравнявал съм го уреда както казах и съм на 100% убеден, че не прави така както казват някой за уреда на фиат които от 75 до 90*С си показва винаги 90*С и т.н.ЕДИТ: сега се сетих, че мога да наблюдавам и температурата на управлението на климатроника и само да видя на коя позиция беше и ако имам време ще направя клипче.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
добре имам един въпрос относно подгревните свещи на антифриза .... 1. колко време след запалването на колата работят2. кога разбират че трябва да спрат да подгряват антифриза ...3. има ли някаква възможност да се направят с ръчно включване (освен това което и е от комп-а) За да може през зимния период да работят по дълго и да загряват по -бързо антифризаAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар