Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От както си смених радиатора все си слагам ръката на духалките за да видя как духа топло и ми прави впечатление, че при 2*С не духа студено ами хладко една минута след запалването. Това ме кара да мисля, че нагревателя на въздуха при мен е здрав, но не е някакви киловати и затова не може да духне веднага топло. Утре ще забуча един термометър в колата да меря температурата на въздуха в купето и тази която излиза от парното и ще разбера дали наистина работи принудителното загряване на въздуха.

    Коментар


      chaveto написа:
      От както си смених радиатора все си слагам ръката на духалките за да видя как духа топло и ми прави впечатление, че при 2*С не духа студено ами хладко една минута след запалването. Това ме кара да мисля, че нагревателя на въздуха при мен е здрав, но не е някакви киловати и затова не може да духне веднага топло. Утре ще забуча един термометър в колата да меря температурата на въздуха в купето и тази която излиза от парното и ще разбера дали наистина работи принудителното загряване на въздуха.
      Такива нагреватели имат и автомобилите ВАЗ ,но не се усещат чак толкова.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        Точно това ми беше мисълта, но все пак около нулата въздуха не е студен ами е хладък и това си е един голям +

        Коментар


          chaveto написа:
          при 2*С не духа студено ами хладко една минута след запалването. Това ме кара да мисля, че нагревателя на въздуха при мен е здрав, но не е някакви киловати и затова не може да духне веднага топло.
          Същото забелязвам и аз.За 1 мин духа марно
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Ето и абсолютно точните резултати при мен:При средна сила на вентилатора на парното - 3-та степен от 6 възможни:При външна температура - 0 градуса отчетен от борд компютъра.Само външен въздух от клапата за циркулация на въздуха.Резултатите:При запалване на автомобила - 0 градуса температура на въздуха излизащ от предните духалкиСлед 3 минути - 20 градусаСлед 5 минути - 30 градусаСлед 6 минути - 40 градусаСлед 9 минути, когато стрелката за антифриза отлепи и застана на 50 градуса - 50 градусаСлед 12 минути, при 65 градуса по стрелка - 61 градусаСлед 16 минути, когато стрелката беше на 70 градуса - 69 градусаСлед 28 минути вече на напълно загряла кола, максимално отчетена температура излизаща от отвора беше 91 градуса.Пробвах и при максимална сила на вентилатора (на 6-та степен), температурата от 91 градуса падна на 78 градуса.п.п. Не можах да отчета температурата на първата минута, защото запалих колата и докато сваля скрежта от стъклата бяха минали въпросните 3 минути и това ми беше първото отчитане.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              Здравейте, Може ли някой да обобщи за колко минути е нормално да загрее до нормална температура 105 JTD двигател, със включено парно и съответно без.Днес при температура 0 *C загря чак след 10 км или около 15 мин., без да пускам отоплението.Искам да посоча че почти некарам в задръствания и не мъча колата, когато е студена.Питам за да знам дали отоплителните свещи на антифриза работят или да ги оправям както е написал Оги.@БО: Работят ли ти подгревните свещи на антифриза ?
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                При мен тази сутрин като станах температурата която ми показа от термометара на колата ми показа -1 1. относно подгревните свещи ... като дадах на контакт лампата светна точно за 2 сек. и изгасна .... колата запали веднага .....2. относно загряването ... след около 6-7мин. каране на 4-та предавка с около 1900-2200 оборота (точно 4,7км. {на толкова е нафтостанцията от нас} колата беше загряла на 90г. с пуснато преди това парно на 1-ва степен [незнам дали има значение това за по-бързо загряване на двигателя])3. имам съмнения че термостата не ми работи както трябва затова тая неделя (8-ми ноември) ако е хубаво времето ще си играя да изтърбуша стария и да присадя нов от рено5 понеже макар и на 90градуса загеряла кола парното не ми духа горещо а нормално топло ..
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  vgeorgiev написа:
                  Здравейте, Може ли някой да обобщи за колко минути е нормално да загрее до нормална температура 105 JTD двигател, със включено парно и съответно без.Днес при температура 0 *C загря чак след 10 км или около 15 мин., без да пускам отоплението.Искам да посоча че почти некарам в задръствания и не мъча колата, когато е студена.Питам за да знам дали отоплителните свещи на антифриза работят или да ги оправям както е написал Оги.@БО: Работят ли ти подгревните свещи на антифриза ?
                  Либрата няма подгревни свещи за антифриза.Иначе днес при 0 градуса външна температура със супер лежерно каране видях как стрелката удари 90 градуса на 16-тия километър.Тези дизели просто са ужасни.
                  Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                  Коментар


                    ivan_dice написа:
                    ...2. относно загряването ... след около 6-7мин. каране на 4-та предавка с около 1900-2200 оборота (точно 4,7км. {на толкова е нафтостанцията от нас} колата беше загряла на 90г. с пуснато преди това парно на 1-ва степен [незнам дали има значение това за по-бързо загряване на двигателя])....
                    Би ли ми казал кое показание е 90 градуса ?
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      Няма място на което стрелката е застанала при 90 градуса, тя е на средата от 80 до 100. vgeorgiev - без парно, без никакви консуматори, без свещи, и колата на място - от 0 до хоризонтиране минават 28-30 минути. В общия случай има значение концентрацията на антифриза.

                      Коментар


                        ogi28b написа:
                        Няма място на което стрелката е застанала при 90 градуса, тя е на средата от 80 до 100. vgeorgiev - без парно, без никакви консуматори, без свещи, и колата на място - от 0 до хоризонтиране минават 28-30 минути. В общия случай има значение концентрацията на антифриза.
                        Оги ... не би ли трябвало при наличието на подгревни свещи да загрява сравнително по-бързо от 28-30 мин. според мен би трябвало да е за сравнително кратък период ... нз колко (не сам го засичал) но моята загрява доста бързо въпреки че като загреее пак ми се струва че не духа достатъчно топло в сравнение с служебното пежо което като загрее на 90 градуса ... неможеш да си сложиш раката на отвора щото ще те изгори от топлина ....
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          ivan_dice написа:
                          Оги ... не би ли трябвало при наличието на подгревни свещи да загрява сравнително по-бързо от 28-30 мин.
                          ogi28b написа:
                          без парно, без никакви консуматори, без свещи, и колата на място - от 0 до хоризонтиране минават 28-30 минути.
                          ... и да добавя - като оправих свещите, загряваше за около 60 % - 65 % от времето за което загряваше преди да ги оправя.

                          Коментар


                            Може да е смешно, но тъй като и при мен си загрява бавно, а до колкото знам нямам допълнителната подгревна свещ си мисля, че просто JTD са толкова съвършенни машини, че няма достатъчно топлинни загуби, че да може да ти загрее парното
                            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                            Коментар


                              И аз да споделя,че днес умрях от студ докато загрее служебното Пежо 2.8 ХДИ,което е с фиатов мотор,А дебело държа да подчертая,че още миналата зима освен оригиналния термостат му сложих още един от Рено 5 на 89гр.Така че съм с два работещи термостата,но въпреки това напълно загря на 21-км и то като последните 2-3км му дадох нарочно пълна газ на 5-та скорост,щото съм забелязал,че ако педала на газта е натиснат до около 2/3 ко ще и пет термостата да му сложа никога няма да залепи средата на скалата а винаги остава 1-2мм под нея.Утре,ще му сложа и един картон пред радиатора,за да не го бие ледения въздух директно и отчасти да охлажда и мотора.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                Имам клипче около 19 минути със загряването на ЖТД 105 с работещ термостат, и работещи свещи. Снимал съм едновременно оборотомера, и стрелката, за да се види какъв режим поддържам, и в кой момент къдде се намира стрелката. Някой ако иска да му го пратя де, това исках да кажа, че не знам дали може да се качи някъде. Формат - 3gp, 12.3 МБ. Може да се гледа с quick time със сигурност, както и с телефон, който снима в този формат.

                                Коментар

                                Working...
                                X