Мога да ти снимам на Браво термостата, но ми напомни на л.с. довечера.И да има само елемента за продажба из нета, само не съм гледал дали може да се извади.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Няма начин да не може да се смени само елемента вътре, освен ако не е някакъв изтресен :D При мен си загрява съвсем нормално и аз съм доволен от първоначалното загряване. Проблема идва след първото отваряне на термостата, по стрелката го гледам, че отваря преди да покаже 90*С и спада до 70*С след отварянето и после започва да държи някъде около 75-80*С само ако се движа на тръгни спри вдига 90*С и там остава. Достатъчно ми е топло и при тази температура но не ми харесва това, че двигателя не може да влезе в работна температура. Понеже отново започва да ми намалява топлото ми казаха да накисна радиатора в някакъв обезмаслител за 12ч и ефекта е бил невероятен, всякакви гадости излизали после при плакненето. Мисля да ползвам Меглио и после ще кажа какъв е бил ефекта. Иначе с маркуча от чешмата помага за няколко дни и после пак спира да грее, пробвал съм го на няколко коли и ефекта е един и същи ако е запушен по сериозно радиатора.
Коментар
-
Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:radoslavp написа:Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
В момента ще стегна съединителя на Мареата на брат ми,че не ми е малак разход и след 5-6 дни ще се захвана с термостата на Стилото.Благодаря за информацията относно цената и за резултата от твоя термостат!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
В ланча форума се обсъждаше точно това, че при много от нас имаме нагревател на въздуха и при пускане на топло то веднага идва. Когато разглобявах моята за да сменя радиатора се зачудих за какво има толкова дебел проводник до кутията на климатроника и едно реле към него Но сега вече ми става ясно за какво е :D но си остава проблема, че не работи и тия дни ще лежа отново по гръб за да видя дали е изгорял нагревателя или няма захранване към него. Другият вариант е да не е толкова силен и да не духа направо горещо ами да спомага само докато загрее двигателя. Но пък след смяната на радиатора топлото започва да се усеща почти веднага.А днес видях и термостат от рено 5 в маркуча на рено еспеис, явно е доста ползвано това нещо с този термостат :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар