Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Мога да ти снимам на Браво термостата, но ми напомни на л.с. довечера.И да има само елемента за продажба из нета, само не съм гледал дали може да се извади.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #92
      Няма начин да не може да се смени само елемента вътре, освен ако не е някакъв изтресен :D При мен си загрява съвсем нормално и аз съм доволен от първоначалното загряване. Проблема идва след първото отваряне на термостата, по стрелката го гледам, че отваря преди да покаже 90*С и спада до 70*С след отварянето и после започва да държи някъде около 75-80*С само ако се движа на тръгни спри вдига 90*С и там остава. Достатъчно ми е топло и при тази температура но не ми харесва това, че двигателя не може да влезе в работна температура. Понеже отново започва да ми намалява топлото ми казаха да накисна радиатора в някакъв обезмаслител за 12ч и ефекта е бил невероятен, всякакви гадости излизали после при плакненето. Мисля да ползвам Меглио и после ще кажа какъв е бил ефекта. Иначе с маркуча от чешмата помага за няколко дни и после пак спира да грее, пробвал съм го на няколко коли и ефекта е един и същи ако е запушен по сериозно радиатора.

      Коментар


        #93
        На 99.9% съм ибеден, че е напълно работещ , ама .... тва е друга тема ....
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #95
            Колеги искам да ви попитам къде в Пловдив могат да ми сменят радиаторчето на парното?
            FIAT PUNTO, 1.9 JTD,

            Коментар


              #96
              radoslavp написа:
              Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.
              Благодаря много за информацията!!! Ти ме изненада с резултата.Не съм се съмнявал до сега в моя,но ще предприема смяната му.На практика при мен дебелият мъркуч към радиатора е студен,но си мисля че е възможно макар и малко все пак да пропуска,без това да успее да загрява маркуча и радиатора.При 5 градуса сигурно ще я чакам да загрее поне 10 км градско без да прекалявам разбира се с оборотите.И то 10 км за да стигне максимум втората черта.Ти ми беше много полезен за да взема окончателното решение и да си сменя тампона на мотора,защото имах едни много странни звуци в купето(но странно че нямах вибрации),а сега ще се възползвам и от опита ти с термостата.А каква е ориентировъчната цена? Гледам и чувам различни цени,но все пак е друго да чуя човек който е дал вече парички.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #97
                iakvvu написа:
                radoslavp написа:
                Колега iakkvu ето какво се получи при мен директно след смяна на термостата с чисто нов BEHR оригинален с датчик комплект - описал съм тук. На кратко, при 5’С околна температура на студена кола 2-3 километра за отлепяне на скалата една чертичка и парното задухва топличко, 4 километра и съм заковал средата - опитмална работна температура, напълно загрял мотор - парното духа огън, и стрелката седи закована там винаги. Дано съм ти бил полезен. Това както разбираш е без допълнителния подгрев от EGR тръбата, защото такава изобщо нямам вече, директно един маркуч минава. С работещ EGR и stock кола сигурно ще е и още по-бързо.П.С. Термостата на Бравото е съвсем различен от този на Стилото, поне от това което виждам на снимката ... само информативно казвам.
                Благодаря много за информацията!!! Ти ме изненада с резултата.Не съм се съмнявал до сега в моя,но ще предприема смяната му.На практика при мен дебелият мъркуч към радиатора е студен,но си мисля че е възможно макар и малко все пак да пропуска,без това да успее да загрява маркуча и радиатора.При 5 градуса сигурно ще я чакам да загрее поне 10 км градско без да прекалявам разбира се с оборотите.И то 10 км за да стигне максимум втората черта.Ти ми беше много полезен за да взема окончателното решение и да си сменя тампона на мотора,защото имах едни много странни звуци в купето(но странно че нямах вибрации),а сега ще се възползвам и от опита ти с термостата.А каква е ориентировъчната цена? Гледам и чувам различни цени,но все пак е друго да чуя човек който е дал вече парички.
                125 лева точно от TN Car, термостата е оригинален BEHR за вграждане с оригинален чисто нов датчик комплект върви. По-евтиния Vernet мисля е без датчик, но го няма наличен никъде, а и всички дават само лоши отзиви за него. BEHR ми казаха най-добре, скъпо ама като хората. Човека от TN Car каза, че с BEHR вече 3 години кара и никакви проблеми. Иначе от AXM Auto също можеш да го пазаруваш и с отстъпки за форума излиза нещо към 113 лева или тоя род, но в тези граници варира цената.
                '08 Alfa Romeo 147 Q2
                ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                Коментар


                  #98
                  В момента ще стегна съединителя на Мареата на брат ми,че не ми е малак разход и след 5-6 дни ще се захвана с термостата на Стилото.Благодаря за информацията относно цената и за резултата от твоя термостат!
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #99
                    Здравейте, колеги. Вчера си смених радиаторчето на парното, старото беше запушено. Разликата е осезаема, за 3-4 км започва да духа топло. Разглобиха ми цятот табло, ще кача снимки. Правени са с телефин, затова нямат много добро качество.
                    Прикачени файлове
                    FIAT PUNTO, 1.9 JTD,

                    Коментар


                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Ебаси....

                      Коментар


                        мале толко ли е сложно да се смение едно радиаторче на парно на това пунто бре ,,,,, все едно гледам голфаджийска история
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          Аз все още съм разглобен почти като колегата :D Ланчиката я разглобявах няколко часа за да го извадя, днес чакам радиатора и аз ще правя снимки да плаша потребителите на Ланчия форума.

                          Коментар


                            Сега да ви светна в една далаверка - доста модели Фиат Стило имат т.нар. Supplementary heater или иначе казано печка, която спомага от парното да тръгне топло почти веднага след запалване.

                            Коментар


                              В ланча форума се обсъждаше точно това, че при много от нас имаме нагревател на въздуха и при пускане на топло то веднага идва. Когато разглобявах моята за да сменя радиатора се зачудих за какво има толкова дебел проводник до кутията на климатроника и едно реле към него Но сега вече ми става ясно за какво е :D но си остава проблема, че не работи и тия дни ще лежа отново по гръб за да видя дали е изгорял нагревателя или няма захранване към него. Другият вариант е да не е толкова силен и да не духа направо горещо ами да спомага само докато загрее двигателя. Но пък след смяната на радиатора топлото започва да се усеща почти веднага.А днес видях и термостат от рено 5 в маркуча на рено еспеис, явно е доста ползвано това нещо с този термостат :D

                              Коментар


                                Ей сега ще го пробвам това, дето ми писа на скайп.Но мисля, че не почва да духа веднага.п.с. за поста на Airfan иде реч ..
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X